Succesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef DJMO het volgende:
Goed m'n bier is op. Ik ben naar de winkelen ...
[ afbeelding ]
Ik ben liever snickersquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:05 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik was al nuts. [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Hoe is dit NSB gedrag? Het is toch zo? Ik zal nooit iemand verklikken of iets kuts bij iemand flikken. Maar het is FOK! en ik weet van vroeger dat er mensen wél lopen te kloten, bij mij met het UWV, bij iemand anders met zijn baas, bij iemand anders op school... Het is gewoon niet handig om dit soort shit te delen online als je zo'n voorbeeldfunctie hebt. Er zijn gekken die er misbruik van maken.
Ehmm... ???quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.
Ja, maar dat bedoel ik dus.. Het is van mij uit vooral een waarschuwing richting haar.. Ben zelf in 2016 door iemand van dit forum genaaid bij het UWV met iets wat ik niet had gedaan. Dus mensen gaan heel erg ver als ze het niet met je eens zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:06 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Walgelijk is het. Tegen de muur met dat soort figuren.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
Oh snel installeren dan maar
Wilde eerst hier mijn zinnen verzetten, is gelukt
Ze begint maandagquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef Soury het volgende:
Jaq begint toch bij een nieuwe baas na haar vakantie. Tien dagen thuis blijven
Veel plezier.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik ga maar even verder serie af kijken
En ik ga eten klaar makenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Welke?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Dan vanavond alles maar inhalen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Thnx, gisteren niet alles gezien
Emergencequote:
Hoe was de serie gisteren?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Microsoft Teams geïnstalleerd maar moet een link hebben om erin te komenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zegt me niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Emergence
Was er gisteren op net 5 dubbele afleveringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |