quote:
Niks aan de handquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ik een relletje in de bejaardensoos gemist?
We hadden een leuke tijd samen en spreken elkaar niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je @:bitterbal nog rustig houden nu al zo lang niet naar ladyboyland is geweest?
Hey ouwe lulquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hadden en leuke tijd samen en spreken elkaar niet meer.
Meer mag ook niet dacht ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 3 dat vind ik wel genoeg
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 3 dat vind ik wel genoeg
Nou, idd. Heftig!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:28 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker in Frankrijk .....
Ze gaan in lock-down daar, voorlopig niet erger dus.quote:
Even languit is altijd wel lekker. En gecondoleerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Ligt iedereen te slapen ofzo? Geen verkeerd idee, ik heb vannacht beroerd geslapen en moest vanmorgen bijtijds mijn bed uit om naar een crematie in Tiel te gaan, 3 uur in de auto gezeten dus ga ik mijn benen even op de bank leggen.
Ik ben wat brak, zo brak dat ik ben thuis geblevenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Ligt iedereen te slapen ofzo? Geen verkeerd idee, ik heb vannacht beroerd geslapen en moest vanmorgen bijtijds mijn bed uit om naar een crematie in Tiel te gaan, 3 uur in de auto gezeten dus ga ik mijn benen even op de bank leggen.
Wel oppassen met dat vissen.....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Even languit is altijd wel lekker. En gecondoleerd.
Niets ernstigs mag ik hopen..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wat brak, zo brak dat ik ben thuis gebleven
Nee niet enorm, sloom en wat maag probleempjesquote:
Ahh das morgen weer overquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet enorm, sloom en wat maag probleempjes
Denk het ookquote:
Wat geweldigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.
Zo aanklampen, wanhopig haast.
En nu gaat ze haar gangetje, kent haar plekjes, en is zo thuis. Zo happy.
Bedankt Sodequote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Even languit is altijd wel lekker. En gecondoleerd.
Dat klinkt niet als iets wat jij snel doet, beterschapquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wat brak, zo brak dat ik ben thuis gebleven
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat als een voordeel zie. Geen zoenen en afstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Mijn tante is afgelopen weekend onverwacht overleden, een crematie in deze tijd met corona is best apart met mondkapjes op als je niet zit, maar voordeel is dat er geen handen geschud hoeft te worden.
Ik dus ook, maar dat zei ik net al. Ik vind dat altijd zo'n gedoe, eerst condoleren en daarna ook nog eens een keer gedag zeggen, weer zoenen. Nu een praatje gemaakt, dat is ook meteen veel persoonlijker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat als een voordeel zie. Geen zoenen en afstand.
Hangt ook wel een beetje af wie er dood isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar dat zei ik net al. Ik vind dat altijd zo'n gedoe, eerst condoleren en daarna ook nog eens een keer gedag zeggen, weer zoenen. Nu een praatje gemaakt, dat is ook meteen veel persoonlijker.
Ja, je kan zo wel eens wat binnen takelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel oppassen met dat vissen.....
https://www.nu.nl/284028/(...)ter-in-den-haag.html
Zal best een rare gewaarwording zijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Mijn tante is afgelopen weekend onverwacht overleden, een crematie in deze tijd met corona is best apart met mondkapjes op als je niet zit, maar voordeel is dat er geen handen geschud hoeft te worden.
Hoorde dat ze metaal tot brandstof kunnen vermalen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, je kan zo wel eens wat binnen takelen.
Gocondoleerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Feyenoord gaat snel daarentegen .. 0-2 achter 2 pingels met nog geen kwartier op de klokquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
Fok is wat traag weer. Misschien beter
Ah jee niet best...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Feyenoord gaat snel daarentegen .. 0-2 achter 2 pingels met nog geen kwartier op de klok
Dat zou ik zo niet weten. Maar als ze ploffen zal er weinig heel blijven vrees ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde dat ze metaal tot brandstof kunnen vermalen ...
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmtequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet weten. Maar als ze ploffen zal er weinig heel blijven vrees ik.
En waar komt die warmte dan weer vandaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmte
Cool.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmte
tis ook niet mn favo bier ..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool.
Al kunnen ze imo beter gaan experimenteren om drinkbaar bier te maken.
Bij ons gold jaren lang het spreekwoord: Je kotst je leeg als je Bavaria kreeg.
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool.
Al kunnen ze imo beter gaan experimenteren om drinkbaar bier te maken.
Bij ons gold jaren lang het spreekwoord: Je kotst je leeg als je Bavaria kreeg.
ijzerstof kan je verbranden waarbij warmte en roest vrijkomt.. de warmte kun je gebruiken en de roest kan je weer gebruiken om er opnieuw ijzerstof van te maken ...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar komt die warmte dan weer vandaan?
ja volgens mij welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?
Daar krijgt je koppijn vanquote:
Zou zomaar kunnen. Was ook van dat vergif, vooral in trek bij Chinese restaurants.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?
Skolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Was ook van dat vergif, vooral in trek bij Chinese restaurants.
Dat was het zelfde bochtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook van dat bocht ja.
Nog net niet goed genoeg om je auto mee te wassen.
Ja, en als je alles fout hebt, heb je toch mooi 10 bier in je mik zitten. Je kan niet verliezen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik daag jullie uit voor een blinde biertest. 10 glaasjes met Bavaria, Grolsch, Heineken, Amstel etc. en dan het juiste label op elk glas plakken.
Wie de helft goed heeft doet het al uitzonderlijk goed.
Ooit gedaan en ik was er toen verrassend goed in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik daag jullie uit voor een blinde biertest. 10 glaasjes met Bavaria, Grolsch, Heineken, Amstel etc. en dan het juiste label op elk glas plakken.
Bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Gocondoleerd!
En lijkt me best vreemd ja.
Wedden dat!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd Deisyy. Crematies in deze tijd zijn echt naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Bedankt. De verse worstenbroodjes maakten veel goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Gecondoleerd Deisyy. Crematies in deze tijd zijn echt naar.
Dank je.quote:
Heel veel sterkte daarmeequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:33 schreef FaithHealer het volgende:
Meilandjes maar eens kijken. Die wonen in de buurt hier.![]()
Dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je.
Gecondoleerd Deisyy 🌹
Dat ben ik. De foto staat in mijn album.quote:
Op vakantiequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ben ik. De foto staat in mijn album.
Ik herkende je niet met zonnebril en hoed, je bent daar incognito.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:37 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dat ben ik. De foto staat in mijn album.
Ja.quote:
Met een mondkapje is de vermomming helemaal compleet.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik herkende je niet met zonnebril en hoed, je bent daar incognito.
dan kun je op de foto in je eigen topicquote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Met een mondkapje is de vermomming helemaal compleet.
Daar staat hij al.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
dan kun je op de foto in je eigen topic
van een bontjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Uiteraard, winterse mondkapjes ook.
Ja van alles en nog wat ...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 21:08 schreef Domnivoor het volgende:
Je ziet al veel mooie mondkapjes voorbijkomen.
En laat uit bed.quote:
Beterschap!quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:20 schreef pullup het volgende:
Blijf ook vandaag maar eens helemaal thuis.
Even verstandig doen
quote:
Succes daarmeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 06:30 schreef Domnivoor het volgende:
Vandaag een dag vrij. Ik ga maar eens op bierjacht 🍺
Dat is wat vierkant op de vroege ochtendquote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wat vierkant op de vroege ochtend![]()
Maar wel leuk
Het kwam na 5 seconden al bekend voor. Peter Schilling.quote:
ze hebben wel soorten van andere dingsenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:45 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het kwam na 5 seconden al bekend voor. Peter Schilling.
Maar deze versie ken ik niet.
Ze hebben ook een toer gedaan met twee volledige albums van Boudewijn de Groot. En een leuk album met vertaalde nummersquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze hebben wel soorten van andere dingsen
Grappig toch?,
toen was geluk heel gewoon
ja die kwam ik ook tegenen deze ookquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hebben ook een toer gedaan met twee volledige albums van Boudewijn de Groot. En een leuk album met vertaalde nummers
mag ik die lenen voor hiero?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 08:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze hebben ook een toer gedaan met twee volledige albums van Boudewijn de Groot. En een leuk album met vertaalde nummers
Die gasten van The Kik zijn tof ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 07:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ze hebben wel soorten van andere dingsen
Grappig toch?,
toen was geluk heel gewoon
Precies, nu nog even niet aan denkenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:10 schreef Deisyy het volgende:
Laatste vrije werkdag vandaag, dus maandag weer aan het werk, ik ga van het weekend zin maken.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
Net terug van de dierenarts. Ze mocht er met spoed tussendoor. En is nu daar achtergebleven in een zuurstofbak, in afwachting van een CT scan![]()
Ze was weer aan het niezen. Afspraak gemaakt voor volgende week, kon pas donderdag terecht. Vanochtend was ze niet alleen aan het niezen, bij het uitlaten last van ademen en ze viel zelfs om. Schrok me rot.
Hij denkt iets met de neus. Polyp, schimmelinfectie, tumor... na de scan weten we het.
Nu wachten.
wat naar! Hopelijk komt het goed. Heel veel sterkte.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
Net terug van de dierenarts. Ze mocht er met spoed tussendoor. En is nu daar achtergebleven in een zuurstofbak, in afwachting van een CT scan![]()
Ze was weer aan het niezen. Afspraak gemaakt voor volgende week, kon pas donderdag terecht. Vanochtend was ze niet alleen aan het niezen, bij het uitlaten last van ademen en ze viel zelfs om. Schrok me rot.
Hij denkt iets met de neus. Polyp, schimmelinfectie, tumor... na de scan weten we het.
Nu wachten.
Ach Prish wat naar en wat zal je geschrokken zijn toen ze last met ademen kreeg en om viel. Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten op de scan en snel duidelijkheid hebtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
Nu wachten.
Hmm..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
Nu wachten.
Oh jeequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
Nu wachten.
Quequote:
Kut Prisha ik hoop het beste.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 10:33 schreef Prisha het volgende:
Nu wachten.
Nou helemaaal top toch.. Kun je er volgende week lekker in uitwaaien aan de kustquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
Huh? Ok dan. Spijkerbroek opgehaald net. Online besteld maar ik kon het niet in de winkels vinden. Beetje gokje wat maat betreft UK (geloof ik) en het past perfect [ link | afbeelding ]
Dan heb je denk ik echt geluk, als je een model of merk koopt waar je niet bekend mee bent is het met de maat toch altijd lastig.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 16:54 schreef Soury het volgende:
Huh? Ok dan. Spijkerbroek opgehaald net. Online besteld maar ik kon het niet in de winkels vinden. Beetje gokje wat maat betreft UK (geloof ik) en het past perfect [ link | afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:26 schreef Deisyy het volgende:
Of iedereen zit vol spanning te wachten op de persco.
Ow ik begreep dat er vanavond een persco was, omdat die van dinsdag niet door ging. Geen persco vanavond?quote:
Ja dat klopt maar in meeste winkels mag je niet meer passen. Ja ik heb geluk, ik zat al te plannen om het terug te sturenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik echt geluk, als je een model of merk koopt waar je niet bekend mee bent is het met de maat toch altijd lastig.
Er is vanmiddag al wat uitgesproken. Niks bijzondersquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik begreep dat er vanavond een persco was, omdat die van dinsdag niet door ging. Geen persco vanavond?
Nee hoor, ze kijken de stijgende cijfers nog even aan ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik begreep dat er vanavond een persco was, omdat die van dinsdag niet door ging. Geen persco vanavond?
Jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kijken de stijgende cijfers nog even aan ...
Oeh, het startseinquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:23 schreef Deisyy het volgende:
Zit iedereen te wachten totdat er iemand gaat posten![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee hoor, ze kijken de stijgende cijfers nog even aan ...
quote:RIVM: nieuw dagrecord coronabesmettingen in de regio, 12 personen overleden
Ik zou dat bier allang hebben opgezopenquote:
Dan heb je nog genoeg tijd om nieuwe te kopenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou dat bier allang hebben opgezopen
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je nog genoeg tijd om nieuwe te kopen
Das waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
Dan heb je nog genoeg tijd om nieuwe te kopen
Dat is een mooie meevaller dan. Hier mag nog gewoon gepast worden, een week of 3 geleden in ieder geval wel, maar ik heb voorlopig niets nodig, ik kan het toch niet aanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat klopt maar in meeste winkels mag je niet meer passen. Ja ik heb geluk, ik zat al te plannen om het terug te sturen
Dit topic is gisterochtend geopendquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat anders al best vlot hier
Jij bent een goede startseinert
no nooit van gehoordquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:36 schreef Deisyy het volgende:
Er van uitgaande dat Vlissingen niet heel groot is.
Ik heb iig de spijkerbroek die ik wilde en het pastquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is een mooie meevaller dan. Hier mag nog gewoon gepast worden, een week of 3 geleden in ieder geval wel, maar ik heb voorlopig niets nodig, ik kan het toch niet aan
gewoon rechte pijpenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb iig de spijkerbroek die ik wilde en het past [ link | afbeelding ]
Jaquote:
Google dan maar eens.. Je kunt nog meedoen..quote:
Die worden ook gemaakt voor 23 centquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:41 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat je bij Nike je schoenen een jaar later nog kunt retourneren
mits niet gedrasgen?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:41 schreef D. het volgende:
Ik lees net dat je bij Nike je schoenen een jaar later nog kunt retourneren
Misschien bestond ie toen nog niet en heeft iemand het daarna opgerichtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Google dan maar eens.. Je kunt nog meedoen..
Ik had ook nog gekeken bij Drankdozijn, dat blijkt dus de Biereco uit Amsterdam te zijn.. Dacht altijd dat die firma een verzinsel was van de fam. Doorzon
Lol ja die bestaat echtquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Google dan maar eens.. Je kunt nog meedoen..
Ik had ook nog gekeken bij Drankdozijn, dat blijkt dus de Biereco uit Amsterdam te zijn.. Dacht altijd dat die firma een verzinsel was van de fam. Doorzon
Maakt het wat uit?quote:
Klopt idd.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien bestond ie toen nog niet en heeft iemand het daarna opgericht
scrolt steeds door beeldquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.
https://www.bierenco.nl/w(...)ubileum_30jaar-1.pdf
bovenaan tussen de donatiesquote:
Is weg toch? Oh nee sorry ik let er ook niet op.quote:
Waarom?quote:
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....quote:
Ja en?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....
Of een gag in zijn smoel in Sas haar kelderquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:53 schreef chufi het volgende:
Of hij zit vast op het eiland en is zn beltegoed op
ja daar had ik ook al aan gedacht ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Of een gag in zijn smoel in Sas haar kelder
Reddingsactie opzetten of ach laat maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:56 schreef chufi het volgende:
[..]
ja daar had ik ook al aan gedacht ...
Ze zijn Fok al aan het redden op deze manier ..quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Reddingsactie opzetten of ach laat maar
Ja dat is wel weer grappigquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn Fok al aan het redden op deze manier ..
Weekenddd, zuipen en neukenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Reddingsactie opzetten of ach laat maar
aan het werk, maar alles gaat tien keer zo traagquote:
daaromquote:
Ik heb het een paar keer voor ze opgenomen maar moest dat telkens met een ban van een maand bekopen, bedankt delseyquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....
Welke subforums mag jij nog normaal in?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer voor ze opgenomen maar moest dat telkens met een ban van een maand bekopen, bedankt delsey
Ga je gang ik hou je niet tegenquote:
Ow daarquote:
Hierquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke subforums mag jij nog normaal in?
Alleen hier bij de bejaardenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Welke subforums mag jij nog normaal in?
Stokslagenquote:
Kan je nagaan hoe aardig Deisyy isquote:
Ja verder ben je niks waard ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me op waarde inschat
Waarom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
aan het werk, maar alles gaat tien keer zo traag
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me op waarde inschat
Het is niet voor niets 40+quote:
Ik heb hem zelfs uitgenodigd om met de bierproeverij mee te doen. Hoeveel aardiger wil je het hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.
Dat zou ik doen
MCH is al oud voordat hij jong was. Het is een speciaaltjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.
Dat zou ik doen
Ja en in FB een topic openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs uitgenodigd om met de bierproeverij mee te doen. Hoeveel aardiger wil je het hebben?
Hij heeft nog niet echt die mariofactorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
MCH is al oud voordat hij jong was. Het is een speciaaltje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in FB een topic openenWat een lul
Mja terwijl ik nooit antwoord heb gehad op de uitnodigingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in FB een topic openenWat een lul
Oh jéé had ze die. Vast weg getoverdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat zou er met de stagiair van @:Drakin gebeurd zijn?
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja terwijl ik nooit antwoord heb gehad op de uitnodiging
Op zijn vingers getikt door zijn damequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaan
Of een soepje van gekookt in de pruttelpot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé had ze die. Vast weg getoverd
Ja je moet wat bij de bejaarden die er geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaan
Mario is dan ook al echt 40+quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet echt die mariofactor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een soepje van gekookt in de pruttelpot.
Zie, dat zijn echt angstige stagiairoogjes.quote:
Het lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie, dat zijn echt angstige stagiairoogjes.
Deed jij nou ook mee met de biertjes?
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
The Tudors vette serie en deze scene is gaan we hem hoofd eerst doen of voeten. Doe maar voeten dat duurt langer
Zou wel leuk zijn, want hoe meer zielen enzo. Ik dat dat je een heel eind kan komen als je hier en daar gaat kijken voor de biertjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk
Moet nog ff kijken of ik ze ergens in de buurt kan scoren.
Kan het zijn dat het topic weg is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, want hoe meer zielen enzo. Ik dat dat je een heel eind kan komen als je hier en daar gaat kijken voor de biertjes.
Mocht ik toch een persco willen zien, dan kan ik altijd naar de Belg kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.
De Nederlandse cijfers ..... worden elke keer weer op een andere manier beoordeeld door de politiek .. Die storing bij het RIVM is natuurlijk ook een cover-up actie ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.
Natuurlijk niet, hij is sticky, dus staat helemaal bovenaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het topic weg is?
Of gesloten ?
Bier plaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij is sticky, dus staat helemaal bovenaan
Er staat een gewoon lijstje in de OPquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Eeeuh.... ergens heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staat een gewoon lijstje in de OP
Lelijke broekquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb iig de spijkerbroek die ik wilde en het past [ link | afbeelding ]
Daarom, ik was snel klaar met het bestellen via die drankgigant maar denk inderdaad dat het meeste wel redelijk goed verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.... ergens heb je wel gelijk
Ik ga wel ff knippen en plakken.
Jaquote:
daarom.... daar mag je niet over praten...quote:
goh... raar heh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Je wil liever een boodschappenlijstje in de OP?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb he daar net gekwoot met een lijstjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even samengevat dus:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel handig om toch ook ff in de OP te plakken Dees
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wil liever een boodschappenlijstje in de OP?
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.
Er staat een keurig boodschappenlijstje in de OP nuquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Inderdaad ja
En ik zie het nu ook
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.
quote:GoA, voor al uw briljante ideeën.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoiets
Oh Oh...quote:
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant ideequote:
Ow echt?! Ik heb het lijstje net in de OP gezet, maar dan moet hij maar laten weten als het er weer uit moet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoiets
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant idee
ietes eerder jaja... Kun je dat nog quoten? Of schrok je daarna wakker?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had al ietes eerder hetzelfde briljant idee
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
ietes eerder jaja... Kun je dat nog quoten? Of schrok je daarna wakker?
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien kun je de OP bijwerken en het lijstje erbij zetten?
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nu
Kan er ook geen reden voor verzinnenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt?! Ik heb het lijstje net in de OP gezet, maar dan moet hij maar laten weten als het er weer uit moet.
Lol, ik zat het me ook al af te vragen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan er ook geen reden voor verzinnen
Omdatquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan er ook geen reden voor verzinnen
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk gevalquote:
Wel grappig... dan lees ik het daar .. en dan blijkt dat zowel Chuffie alsmede Deis ook aan die discussie mee deden.quote:
Mwahquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk geval
Hij moet niet zeiken.. alsof het zijn topic is ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
edit.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Live rally in Minnesota.
Voor of tegen, maar deze man is toch wel een fenomeen.
Hij is zo gek als een deur, zwamt uit zijn nek en is gevaarlijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:23 schreef Pearlbitch het volgende:
Live rally in Minnesota.
Voor of tegen, maar deze man is toch wel een fenomeen.
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooitquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:21 schreef Prisha het volgende:
[..]
Omdat
[..]
Misschien dat D het zelf wilt uitleggen. Ik bedoelde het goed in elk geval
Zo vat ik hem bij teruglezen dus ook opquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooit
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje vanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een grapje was naar aanleiding van de vaste OP ooit
Je begrijpt dat als D het een slecht idee vind.. dat het jou idee is hèquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje van![]()
D is verder gewoon cool.
Gezien zijnquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou ik wel fijn vinden. Schrok er een beetje van![]()
D is verder gewoon cool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |