Je berichtjes aan ieni en nu scrut maken mij natuurlijk opstandig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmmm raaaaaaaaaaaaaaaar antwoord............
okéquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:46 schreef scrupuleus het volgende:
Je berichtjes aan ieni en nu scrut maken mij natuurlijk opstandig.
Ja toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:49 schreef cafca het volgende:
Wat een gezellige drukte al hier (of alhier) op de vroege morgen!
Goedemorgen!
Serieus lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vegetarisch Saucijzenbroodje van Kwekkeboom en een glas verse Jus d; orange
Dat ken ik nog niet, dat vegetarische saucijzenbroodje van Kwekkeboom. Uit de oven?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus lekker![]()
en nu ga ik koffiedrinken
but who care's anyway
gisteren gekocht niet warm laten maken dan kan je het zelf in de oven doenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat ken ik nog niet, dat vegetarische saucijzenbroodje van Kwekkeboom. Uit de oven?
Smakelijk!![]()
![]()
En goedemorgen allemaal!
Mmm lekker hoor. Ik heb weleens het vegetarische saucijzenbroodje van DVS (bij AH) gekocht. Die vind ik ook wel erg lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gisteren gekocht niet warm laten maken dan kan je het zelf in de oven doen![]()
180 gr voorwarmen
10 min in de oven was het advies maar die volgen wij nooit op dus![]()
200 gr, voorverwarmen met het broodje al in de oven en dan 10 á 15 sec. op magtetron stand
is sneller
Ik heb nog frikandelbroodjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
we hebben er nog twee
Vega?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog frikandelbroodjes
Gewoon met frikandel dus
eerst koffie, dan hond uitlaten, bed verschonen , bovenboel doen.... saai hè?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat ga jij doen vandaag doen?
Vega frikandellen zijn serieus ranzigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vega?
Frikandellen heb ik nooit gelust
Als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog frikandelbroodjes
Gewoon met frikandel dus
Nee, ouderwetsche, met vleeschquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vega?
Frikandellen heb ik nooit gelust
nou ja mot gebeuren.... alleen heb ik geen hondquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eerst koffie, dan hond uitlaten, bed verschonen , bovenboel doen.... saai hè?
Ik heb nog nooit een levende frikandel gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar.
Nee inderdaad. Een bewegende frikandel zou ik niet etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een levende frikandel gezien
JA.... vleesafvalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Vega frikandellen zijn serieus ranzig
Vega saucijzenbroodjes van de Jumbo zijn wel lekker
toen hij nog leefde had hij waarschijnlijk een iets andere vorm.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een levende frikandel gezien
Die heb ik nog nooit op, zal ook eens proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA.... vleesafval![]()
Oh... die van de jumbo heb ik nog niet geprobeerd![]()
maar na die van Kwekkeboom dinges ben ik bang dat die minder lekker vind...'verwend nest ' nu
Het wordt pas listig als je eten terug bijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een bewegende frikandel zou ik niet eten
kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ouderwetsche, met vleesch
Of vleesafval, wat je vaak hoort
Vroeger noemden ze het gehakt, maar er zat zo weinig vlees in dat ze het zo niet mochten noemen. Bijna vegetarisch dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klopt![]()
vroeger noemde ze het vleesstaaf maar Frikandel klinkt sjieker
Nou vegetarisch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze het gehakt, maar er zat zo weinig vlees in dat ze het zo niet mochten noemen. Bijna vegetarisch dus
Frikandel klinkt idd heel sjiekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klopt![]()
vroeger noemde ze het vleesstaaf maar Frikandel klinkt sjieker
dat was de https://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze het gehakt, maar er zat zo weinig vlees in dat ze het zo niet mochten noemen. Bijna vegetarisch dus
GADVERDAMME!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |