Ik begreep de Koreaanse Google blijkbaar verkeerdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:51 schreef D. het volgende:
[..]
Wat bestaat niet?
Ik heb het almachtige Google gebruikt voor de vertaling
Dat kan de beste overkomenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begreep de Koreaanse Google blijkbaar verkeerd
Het is dan ook niet honkbal-gerelateerdquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef chufi het volgende:
Ik kijk Koreaans honkbal .... maar geen idee wat de TT betekent
De meeste toch wel? 'Bierproeverij' snapte je gelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:56 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn talenkennis is niet genoeg voor de 40+ TT's
Ik heb een koreaans gitaar.... komt wel dichtbij zo!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:54 schreef chufi het volgende:
Ik kijk Koreaans honkbal .... maar geen idee wat de TT betekent
Bier lukt in vele talen, maar de rest ..........quote:Op woensdag 28 oktober 2020 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
De meeste toch wel? 'Bierproeverij' snapte je gelijk
Ik spreek een gemeen woordje Swahiliquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:12 schreef D. het volgende:
[..]
Mag jij de volgende
Begin van een nieuwe traditie?
Ik kan niet wachtenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik spreek een gemeen woordje Swahili
Dat is ook ruim voldoendequote:
itakuwa sawaquote:
Jambo bwana!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:
D. In het Koreaans, weet je meteen waarom die lang van stof zijn gewoonlijkquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:34 schreef pullup het volgende:
[..]
D. In het Koreaans, weet je meteen waarom die lang van stof zijn gewoonlijk
Dan doe ik een vrolijk woordje Swahili:quote:Op woensdag 28 oktober 2020 13:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar wordt mijn Koreaans niet beter van.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je overschakelen naar mobiel
Eh wat je er zelf maar van wilt maken ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
Nee dat klopt, wat moet er staan dan
Ah okquote:Op woensdag 28 oktober 2020 14:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Eh wat je er zelf maar van wilt maken ...
Hanky panky shanghai,quote:
@aloa post nog gewoon ... maar hoe het met hem is, weet ik nietquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:21 schreef shiitake het volgende:
Hoe is het met aloa en oma-Nijn? Hopelijk voelen jullie je alweer wat beter vandaag.
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kutquote:Op woensdag 28 oktober 2020 16:21 schreef shiitake het volgende:
Hoe is het met aloa en oma-Nijn? Hopelijk voelen jullie je alweer wat beter vandaag.
Ja weet ik ook wel. Iedere dag iets beter voelen, is dan ook al meegenomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kut
Dat verschilt per persoon ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kut
Wie?quote:
Je qoute is best grappigquote:
een nostalgie pannetjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
Ik had nog zoveel tomaten die moeten op. Lekker [ link | afbeelding ] En de rest van de ijskast en een schnitzel
Ja ik heb een bakje tsatsiki wat er overheengaat. Ijskast leegquote:
morgen weer inkopen doenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een bakje tsatsiki wat er overheengaat. Ijskast leeg
Nee even slimmer inkopen, weekje weg he?quote:
Oh ja gaat door dus ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even slimmer inkopen, weekje weg he?
Volgens mij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
Voor de grote knoeiersPast nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens mij had Piet niet zo veel met jou.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij had Piet niet zo veel met jou.
Je qoute is in pakistaans ofzoquote:
Welke reclamequote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef sacha het volgende:
ik lees telkens bij de reclame tussendoor hoestjes in plaat van hoesjes
Geen last vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze denk ikIk had hem nog niet gezien
[ afbeelding ]
van de Postcodeloterij?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef chufi het volgende:
Oh ja weer Vegaweken bij de AH 12.50Ī gratis shoppen
Klinkt goed, wat moet je daarvoor doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef chufi het volgende:
Oh ja weer Vegaweken bij de AH 12.50Ī gratis shoppen
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat moet je daarvoor doen?
Een postcodelot hebben iddquote:
owquote:
ja sorry .. kan er ook weinig aan doen... Maar tis vnl een sponsor deal van Unox en Knorr , alhoewel er meer te verkrijgen is .. Zal eens kijken wat ik dit jaar insla...quote:
Waar kan ik zien wat je voor die 12,50 kan kopen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja sorry .. kan er ook weinig aan doen... Maar tis vnl een sponsor deal van Unox en Knorr , alhoewel er meer te verkrijgen is .. Zal eens kijken wat ik dit jaar insla...
In de winkel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan ik zien wat je voor die 12,50 kan kopen?
Wat onhandig, ik kom nooit in de AH, dacht dat het online ook wel ergens te zien was, anders moet ik in de winkel etiketten gaan lezen enzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
In de winkel.
Nadeel is wel dat je het niet online kunt besteden...
Volgens mij staat het wel aangegeven bij de productenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat onhandig, ik kom nooit in de AH, dacht dat het online ook wel ergens te zien was, anders moet ik in de winkel etiketten gaan lezen enzo.
Nergens... Op die site staat wel een tab met "produkten" maar die verwijst naaar de Unox en Knorr en zo Maar heb je wel een kaart?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan ik zien wat je voor die 12,50 kan kopen?
Dus moet ik toch in de winkel kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij staat het wel aangegeven bij de producten
Ik heb ook een kaart ja, maar Unox en Knorr, dan denk ik dat ik mijn kaart maar weg geef.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens... Op die site staat wel een tab met "produkten" maar die verwijst naaar de Unox en Knorr en zo Maar heb je wel een kaart?
Doe je echt alleen online AH shoppen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus moet ik toch in de winkel kijken
Was vorig jaar iig wel zo. Maar misschien is het nu anders. Ik heb nog niet gekeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker ... check anders zelf de produkten ..https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/productenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hoeft dus niet de etiketten te lezen, Deesquote:U kunt de deelnemende producten in de winkel herkennen aan de groene schapkaarten met het Vega Favorieten-logo
Nee ik doe mijn boodschappen heel oldskool in de winkel, bij Jumboquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Doe je echt alleen online AH shoppen?
Ow eens even kijken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker ... check anders zelf de produkten ..https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/producten
Wel dus, om te kijken of er gluutjes in zitten, niet voor de vega.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:42 schreef cafca het volgende:
Oh en:
[..]
Je hoeft dus niet de etiketten te lezen, Dees
https://doemaarlekkervegetarisch.postcodeloterij.nl/productenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel dus, om te kijken of er gluutjes in zitten, niet voor de vega.
Ik kan ook afwachten totdat er meer uitlekt
In de winkel zie je speciale labels op de schappen zitten , net als bij bonus produkten. Zijn er meer dan je verwacht..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
https://doemaarlekkervegetarisch.postcodeloterij.nl/producten
Niet online te besteden inderdaad. Andere merken die meedoen zijn bijvoorbeeld ook nog AH eigen merk en Ben&Jerry's.
Oh zie dat chufi de link al had geplaatst.![]()
Ja klopt. Ik kom sowieso vaak bij AH en dan is het gewoon makkelijk om bij het scannen die kaart mee te scannen en voor je het weet is het bedrag al op.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:10 schreef chufi het volgende:
[..]
In de winkel zie je speciale labels op de schappen zitten , net als bij bonus produkten. Zijn er meer dan je verwacht..
Er is inderdaad keuze genoeg, volgens mij ook gewoon groenten enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel dus, om te kijken of er gluutjes in zitten, niet voor de vega.
Ik kan ook afwachten totdat er meer uitlekt
je bent er zo door heen.. is mijn ervaring..quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is inderdaad keuze genoeg, volgens mij ook gewoon groenten enzo
Voor 12,50 kroepoek kopenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:05 schreef shiitake het volgende:
[..]
https://doemaarlekkervegetarisch.postcodeloterij.nl/producten
Niet online te besteden inderdaad. Andere merken die meedoen zijn bijvoorbeeld ook nog AH eigen merk en Ben&Jerry's.
Oh zie dat chufi de link al had geplaatst.![]()
Vitamientjesquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Er is inderdaad keuze genoeg, volgens mij ook gewoon groenten enzo
Elke week een andere smaakquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:19 schreef shiitake het volgende:
[..]
Lekker voor bij de bierproeverij.![]()
Nee chuf.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh je bent niet zo nieuw als het lijkt
Ahquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef FaithHealer het volgende:
Ik wil jullie een foto van Iggy laten zien, maar weet niet hoe.
Hoe gaat het met Iggy?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef FaithHealer het volgende:
Wij jou ook!quote:
Super fantastisch.quote:
Foto van je telefoon uploaden met https://postimages.org dan is het makkelijk hier te posten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef FaithHealer het volgende:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Super fantastisch.
Beste beslissing die ik in maanden genomen heb.
Ik kan je niet zeggen hoe goed het gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij jou ook!Ik heb me al zo vaak afgevraagd hoe het met Iggy en jou gaat.
Wow! Wat goed! En hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Super fantastisch.
Beste beslissing die ik in maanden genomen heb.
doe jij dat maar even dan, spaart mij weer een boel moeite.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat kan natuurlijk ...
Welke foto van Iggy .. zie een van dierendag op een kussen
Hier word ik zo ontzettend blij van, wat goed dat je het toch hebt door gezet, waarschijnlijk voelt ze zich helemaal bij jou op d'r gemak.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:36 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik kan je niet zeggen hoe goed het gaat.
Ze is zo lief, meteen thuis, niks in huis gedaan, zindelijk, eet alles, speelt, kan een poos alleen zijn, echt geweldig.
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier word ik zo ontzettend blij van, wat goed dat je het toch hebt door gezet, waarschijnlijk voelt ze zich helemaal bij jou op d'r gemak.
Zo mooi om te lezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.
Zo aanklampen, wanhopig haast.
En nu gaat ze haar gangetje, kent haar plekjes, en is zo thuis. Zo happy.
Ik krijg hier gewoon tranen van in mijn ogenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.
Echt, ik had dit nooit verwacht. Maar Iggy is zo happy, en ik ook.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
doe jij dat maar even dan, spaart mij weer een boel moeite.
Ze herkende mij meteen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon tranen van in mijn ogen![]()
Iggy een fijn thuis en jij iets dierbaars van Mo bij je.
Dan is er nu rust en was er eerst toch iets waardoor ze dat wel deed. Stress door een ander huisdier, geluiden, kan van alles zijn. Maar fijn dat het nu helemaal goed gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:45 schreef FaithHealer het volgende:
Dat was de eerste nacht op mijn bed. Ik nam de gok, ik dacht ze kan mijn bank of mijn bed onderpiesen, ik zie wel.
En ze doet niks in huis, alles op de kattenbak.
Soms moet je ze ook vertrouwen geven.
Ik ben heel blij met haar bij me. en zij is ook gelukkig, dat merk ik aan alles.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan is er nu rust en was er eerst toch iets waardoor ze dat wel deed. Stress door een ander huisdier, geluiden, kan van alles zijn. Maar fijn dat het nu helemaal goed gaat.
Dan vindt ze het gewoon veel fijner zonder haar zusje dus. Fijn dat het met Pixl ook goed gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met haar bij me. en zij is ook gelukkig, dat merk ik aan alles.![]()
En met haar zusje Pixl gaat het ook goed. Die missen elkaar niet.
quote:
Dat kan heel goed hoor, ik had ook twee katten (broertje) die konden na een paar jaar ook ineens niet meer met elkaar, sinds ze uit elkaar zijn hebben ze het veel meer naar hun zinlquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met haar bij me. en zij is ook gelukkig, dat merk ik aan alles.![]()
En met haar zusje Pixl gaat het ook goed. Die missen elkaar niet.
Dat is hier ook zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor, ik had ook twee katten (broertje) die konden na een paar jaar ook ineens niet meer met elkaar, sinds ze uit elkaar zijn hebben ze het veel meer naar hun zinl
Succes, en fijn dat je er weer bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef FaithHealer het volgende:
Verder ben ik een plak en kleefboek aan het maken over Mo.
Alles wat mij maar herinnerd aan hem, daar maak ik iets van , zo'n soort scrapbook, man man, best oubollig, maar het helpt mij.
En ben bezig om voor mijn kerstboom van die ouderwetse vogeltjes te verzamelen, op van die knijpertjes.
Helaas is de hele wereld daarnaar op zoek, dus best duur.
Maar goed, ik worstel verder.
Goede bezigheidstherapie zo'n boek, en je houdt er iets tastbaars aan over.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef FaithHealer het volgende:
Verder ben ik een plak en kleefboek aan het maken over Mo.
Alles wat mij maar herinnerd aan hem, daar maak ik iets van , zo'n soort scrapbook, man man, best oubollig, maar het helpt mij.
En ben bezig om voor mijn kerstboom van die ouderwetse vogeltjes te verzamelen, op van die knijpertjes.
Helaas is de hele wereld daarnaar op zoek, dus best duur.
Maar goed, ik worstel verder.
Leuk dat je er weer bent en tot gauw weerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef FaithHealer het volgende:
Dag mensen. Vond het leuk om even hier te zijn weer.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef FaithHealer het volgende:
Dag mensen. Vond het leuk om even hier te zijn weer.
heb jij Mo niet gebanned in 40 plus?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij jou ook!Ik heb me al zo vaak afgevraagd hoe het met Iggy en jou gaat.
Sas, die ban had Mo helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij Mo niet gebanned in 40 plus?
uhuh, het is de meester die zich aan zijn spreuken houdtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Sas, die ban had Mo helemaal aan zichzelf te danken.
Dat wist hij zelf ook.
En jij weet ook dat ik dat helemaal niet ga bespreken.quote:
uhuh, het is de meester die zich aan zijn spreuken houdtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Sas, die ban had Mo helemaal aan zichzelf te danken.
Dat wist hij zelf ook.
oh dearquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij weet ook dat ik dat helemaal niet ga bespreken.
Ik ook, daarom ben ik blij dat ik het hier niet zie.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef sacha het volgende:
ik hou van Mo, vind het een schande dat hij een 40 plus ban kreeg, dat hij postuum unbanned is, is mooi maar laten we wel wezen, dit over de doden niets dan goeds gedrag is mooi maar krijg ik jeuk van
Ik denk dat je toch je vriendjes die enorm negatief op Mo reageerden ook eens onder de loep moet nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef sacha het volgende:
ik hou van Mo, vind het een schande dat hij een 40 plus ban kreeg, dat hij postuum unbanned is, is mooi maar laten we wel wezen, dit over de doden niets dan goeds gedrag is mooi maar krijg ik jeuk van
Dat dus ... Slaap lekker zoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:48 schreef FaithHealer het volgende:
Maar goed, het heeft geen zin meer.
ik heb hier geen vriendjes skat, ik reageer op mijn relatie met Mo!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:46 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch je vriendjes die enorm negatief op Mo reageerden ook eens onder de loep moet nemen.
quote:
quote:
OK ... Waar ken ik Berend ook al weer van ? Hamelen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:15 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
In het digitale hiernamaals verdwenen.
Bak je die meestal of liever stoven?quote:
Nu je er over begint ... Gewoon bakken net als de struisvogelquote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bak je die meestal of liever stoven?
Doe je ook mee?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:15 schreef Berend_Brokkenpap het volgende:
[..]
In het digitale hiernamaals verdwenen.
Piet Piraat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Waar ken ik Berend ook al weer van ? Hamelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke rest?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:43 schreef chufi het volgende:
@:sacha leer gewoon eens normaal te posten om te beginnen... vaak begin je met een vage scheet over niks of niemand , dus over niks en meestal achterhaald dan haken veel mensen weer af en negeren je.
Laat het verleden en pak gewoon de draad weer op die groen was en staat voor leuk.
Wanneer komt de molen terug ?
en dit geldt ook voor de rest ..
Jaaa beetje in ritme blijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:20 schreef Sodeknetters het volgende:
Haags! Ook weer vroeg van de partij.
Ja psies. Gewoon deurdonderen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:20 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Jaaa beetje in ritme blijven.
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 05:21 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja psies. Gewoon deurdonderen.
quote:
FAANNNNNNNNquote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
krijg nou watje bent er weer
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 00:43 schreef chufi het volgende:
@:sacha leer gewoon eens normaal te posten om te beginnen... vaak begin je met een vage scheet over niks of niemand , dus over niks en meestal achterhaald dan haken veel mensen weer af en negeren je.
Laat het verleden en pak gewoon de draad weer op die groen was en staat voor leuk.
Wanneer komt de molen terug ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:11 schreef Charmian het volgende:
[..]EyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:11 schreef Charmian het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
écht hoor![]()
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAGS
ja pulp was je kwijt
Weet je wel!quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:46 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik denk dat je toch je vriendjes die enorm negatief op Mo reageerden ook eens onder de loep moet nemen.
Geen ene klotequote:
Ja.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 06:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ook
hoe was je vakantie?
ja leuk zeg je dan...
oh... mooi.... zeg ik dan
Niet geklikt natuurlijkquote:
Je berichtjes aan ieni en nu scrut maken mij natuurlijk opstandig.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmmmm raaaaaaaaaaaaaaaar antwoord............
okéquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:46 schreef scrupuleus het volgende:
Je berichtjes aan ieni en nu scrut maken mij natuurlijk opstandig.
Ja toch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:49 schreef cafca het volgende:
Wat een gezellige drukte al hier (of alhier) op de vroege morgen!
Goedemorgen!
Serieus lekkerquote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
vegetarisch Saucijzenbroodje van Kwekkeboom en een glas verse Jus d; orange
Dat ken ik nog niet, dat vegetarische saucijzenbroodje van Kwekkeboom. Uit de oven?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 07:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Serieus lekker![]()
en nu ga ik koffiedrinken
but who care's anyway
gisteren gekocht niet warm laten maken dan kan je het zelf in de oven doenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:08 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dat ken ik nog niet, dat vegetarische saucijzenbroodje van Kwekkeboom. Uit de oven?
Smakelijk!![]()
![]()
En goedemorgen allemaal!
Mmm lekker hoor. Ik heb weleens het vegetarische saucijzenbroodje van DVS (bij AH) gekocht. Die vind ik ook wel erg lekker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
gisteren gekocht niet warm laten maken dan kan je het zelf in de oven doen![]()
180 gr voorwarmen
10 min in de oven was het advies maar die volgen wij nooit op dus![]()
200 gr, voorverwarmen met het broodje al in de oven en dan 10 á 15 sec. op magtetron stand
is sneller
Ik heb nog frikandelbroodjesquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
we hebben er nog twee
Vega?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog frikandelbroodjes
Gewoon met frikandel dus
eerst koffie, dan hond uitlaten, bed verschonen , bovenboel doen.... saai hč?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en wat ga jij doen vandaag doen?
Vega frikandellen zijn serieus ranzigquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vega?
Frikandellen heb ik nooit gelust
Als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog frikandelbroodjes
Gewoon met frikandel dus
Nee, ouderwetsche, met vleeschquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vega?
Frikandellen heb ik nooit gelust
nou ja mot gebeuren.... alleen heb ik geen hondquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:22 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
eerst koffie, dan hond uitlaten, bed verschonen , bovenboel doen.... saai hč?
Ik heb nog nooit een levende frikandel gezienquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Als het een hartslag heeft gehad is het eetbaar.
Nee inderdaad. Een bewegende frikandel zou ik niet etenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een levende frikandel gezien
JA.... vleesafvalquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Vega frikandellen zijn serieus ranzig
Vega saucijzenbroodjes van de Jumbo zijn wel lekker
toen hij nog leefde had hij waarschijnlijk een iets andere vorm.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een levende frikandel gezien
Die heb ik nog nooit op, zal ook eens proberenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA.... vleesafval![]()
Oh... die van de jumbo heb ik nog niet geprobeerd![]()
maar na die van Kwekkeboom dinges ben ik bang dat die minder lekker vind...'verwend nest ' nu
Het wordt pas listig als je eten terug bijt.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:27 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een bewegende frikandel zou ik niet eten
kloptquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:23 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ouderwetsche, met vleesch
Of vleesafval, wat je vaak hoort
Vroeger noemden ze het gehakt, maar er zat zo weinig vlees in dat ze het zo niet mochten noemen. Bijna vegetarisch dusquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klopt![]()
vroeger noemde ze het vleesstaaf maar Frikandel klinkt sjieker
Nou vegetarisch?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze het gehakt, maar er zat zo weinig vlees in dat ze het zo niet mochten noemen. Bijna vegetarisch dus
Frikandel klinkt idd heel sjiekquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
klopt![]()
vroeger noemde ze het vleesstaaf maar Frikandel klinkt sjieker
dat was de https://nl.wikipedia.org/wiki/Frikadelquote:Op donderdag 29 oktober 2020 08:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Vroeger noemden ze het gehakt, maar er zat zo weinig vlees in dat ze het zo niet mochten noemen. Bijna vegetarisch dus
GADVERDAMME!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |