Dat kan heel goed hoor, ik had ook twee katten (broertje) die konden na een paar jaar ook ineens niet meer met elkaar, sinds ze uit elkaar zijn hebben ze het veel meer naar hun zinlquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met haar bij me. en zij is ook gelukkig, dat merk ik aan alles.![]()
En met haar zusje Pixl gaat het ook goed. Die missen elkaar niet.
Dat is hier ook zo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor, ik had ook twee katten (broertje) die konden na een paar jaar ook ineens niet meer met elkaar, sinds ze uit elkaar zijn hebben ze het veel meer naar hun zinl
Succes, en fijn dat je er weer bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef FaithHealer het volgende:
Verder ben ik een plak en kleefboek aan het maken over Mo.
Alles wat mij maar herinnerd aan hem, daar maak ik iets van , zo'n soort scrapbook, man man, best oubollig, maar het helpt mij.
En ben bezig om voor mijn kerstboom van die ouderwetse vogeltjes te verzamelen, op van die knijpertjes.
Helaas is de hele wereld daarnaar op zoek, dus best duur.
Maar goed, ik worstel verder.
Goede bezigheidstherapie zo'n boek, en je houdt er iets tastbaars aan over.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:05 schreef FaithHealer het volgende:
Verder ben ik een plak en kleefboek aan het maken over Mo.
Alles wat mij maar herinnerd aan hem, daar maak ik iets van , zo'n soort scrapbook, man man, best oubollig, maar het helpt mij.
En ben bezig om voor mijn kerstboom van die ouderwetse vogeltjes te verzamelen, op van die knijpertjes.
Helaas is de hele wereld daarnaar op zoek, dus best duur.
Maar goed, ik worstel verder.
Leuk dat je er weer bent en tot gauw weerquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef FaithHealer het volgende:
Dag mensen. Vond het leuk om even hier te zijn weer.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:10 schreef FaithHealer het volgende:
Dag mensen. Vond het leuk om even hier te zijn weer.
heb jij Mo niet gebanned in 40 plus?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij jou ook!Ik heb me al zo vaak afgevraagd hoe het met Iggy en jou gaat.
Sas, die ban had Mo helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:20 schreef sacha het volgende:
[..]
heb jij Mo niet gebanned in 40 plus?
uhuh, het is de meester die zich aan zijn spreuken houdtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Sas, die ban had Mo helemaal aan zichzelf te danken.
Dat wist hij zelf ook.
En jij weet ook dat ik dat helemaal niet ga bespreken.quote:
uhuh, het is de meester die zich aan zijn spreuken houdtquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:25 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Sas, die ban had Mo helemaal aan zichzelf te danken.
Dat wist hij zelf ook.
oh dearquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij weet ook dat ik dat helemaal niet ga bespreken.
Ik ook, daarom ben ik blij dat ik het hier niet zie.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef sacha het volgende:
ik hou van Mo, vind het een schande dat hij een 40 plus ban kreeg, dat hij postuum unbanned is, is mooi maar laten we wel wezen, dit over de doden niets dan goeds gedrag is mooi maar krijg ik jeuk van
Ik denk dat je toch je vriendjes die enorm negatief op Mo reageerden ook eens onder de loep moet nemen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:36 schreef sacha het volgende:
ik hou van Mo, vind het een schande dat hij een 40 plus ban kreeg, dat hij postuum unbanned is, is mooi maar laten we wel wezen, dit over de doden niets dan goeds gedrag is mooi maar krijg ik jeuk van
Dat dus ... Slaap lekker zoquote:Op woensdag 28 oktober 2020 22:48 schreef FaithHealer het volgende:
Maar goed, het heeft geen zin meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |