Ja weet ik ook wel. Iedere dag iets beter voelen, is dan ook al meegenomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kut
Dat verschilt per persoon ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kut
Wie?quote:
Je qoute is best grappigquote:
een nostalgie pannetjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
Ik had nog zoveel tomaten die moeten op. Lekker [ link | afbeelding ] En de rest van de ijskast en een schnitzel
Ja ik heb een bakje tsatsiki wat er overheengaat. Ijskast leegquote:
morgen weer inkopen doenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een bakje tsatsiki wat er overheengaat. Ijskast leeg
Nee even slimmer inkopen, weekje weg he?quote:
Oh ja gaat door dus ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even slimmer inkopen, weekje weg he?
Volgens mij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
Voor de grote knoeiersPast nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens mij had Piet niet zo veel met jou.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij had Piet niet zo veel met jou.
Je qoute is in pakistaans ofzoquote:
Welke reclamequote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:37 schreef sacha het volgende:
ik lees telkens bij de reclame tussendoor hoestjes in plaat van hoesjes
Geen last vanquote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze denk ikIk had hem nog niet gezien
[ afbeelding ]
van de Postcodeloterij?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef chufi het volgende:
Oh ja weer Vegaweken bij de AH 12.50Ī gratis shoppen
Klinkt goed, wat moet je daarvoor doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:56 schreef chufi het volgende:
Oh ja weer Vegaweken bij de AH 12.50Ī gratis shoppen
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat moet je daarvoor doen?
Een postcodelot hebben iddquote:
owquote:
ja sorry .. kan er ook weinig aan doen... Maar tis vnl een sponsor deal van Unox en Knorr , alhoewel er meer te verkrijgen is .. Zal eens kijken wat ik dit jaar insla...quote:
Waar kan ik zien wat je voor die 12,50 kan kopen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
ja sorry .. kan er ook weinig aan doen... Maar tis vnl een sponsor deal van Unox en Knorr , alhoewel er meer te verkrijgen is .. Zal eens kijken wat ik dit jaar insla...
In de winkel.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan ik zien wat je voor die 12,50 kan kopen?
Wat onhandig, ik kom nooit in de AH, dacht dat het online ook wel ergens te zien was, anders moet ik in de winkel etiketten gaan lezen enzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:22 schreef cafca het volgende:
[..]
In de winkel.
Nadeel is wel dat je het niet online kunt besteden...
Volgens mij staat het wel aangegeven bij de productenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat onhandig, ik kom nooit in de AH, dacht dat het online ook wel ergens te zien was, anders moet ik in de winkel etiketten gaan lezen enzo.
Nergens... Op die site staat wel een tab met "produkten" maar die verwijst naaar de Unox en Knorr en zo Maar heb je wel een kaart?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waar kan ik zien wat je voor die 12,50 kan kopen?
Dus moet ik toch in de winkel kijkenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:26 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij staat het wel aangegeven bij de producten
Ik heb ook een kaart ja, maar Unox en Knorr, dan denk ik dat ik mijn kaart maar weg geef.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nergens... Op die site staat wel een tab met "produkten" maar die verwijst naaar de Unox en Knorr en zo Maar heb je wel een kaart?
Doe je echt alleen online AH shoppen?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus moet ik toch in de winkel kijken
Was vorig jaar iig wel zo. Maar misschien is het nu anders. Ik heb nog niet gekeken.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet zeker ... check anders zelf de produkten ..https://vegafavorieten.postcodeloterij.nl/productenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |