Ja weet ik ook wel. Iedere dag iets beter voelen, is dan ook al meegenomen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kut
Dat verschilt per persoon ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is niet een dag dingetje. Herstel is best kut
Wie?quote:
Je qoute is best grappigquote:
een nostalgie pannetjequote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:26 schreef Soury het volgende:
Ik had nog zoveel tomaten die moeten op. Lekker [ link | afbeelding ] En de rest van de ijskast en een schnitzel
Ja ik heb een bakje tsatsiki wat er overheengaat. Ijskast leegquote:
morgen weer inkopen doenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 17:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik heb een bakje tsatsiki wat er overheengaat. Ijskast leeg
Nee even slimmer inkopen, weekje weg he?quote:
Oh ja gaat door dus ...quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee even slimmer inkopen, weekje weg he?
Volgens mij wel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 18:34 schreef chufi het volgende:
Voor de grote knoeiersPast nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Volgens mij had Piet niet zo veel met jou.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij had Piet niet zo veel met jou.
Je qoute is in pakistaans ofzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |