Super fantastisch.quote:
Foto van je telefoon uploaden met https://postimages.org dan is het makkelijk hier te posten.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:31 schreef FaithHealer het volgende:
Ik wil jullie een foto van Iggy laten zien, maar weet niet hoe.
Goed om te horen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Super fantastisch.
Beste beslissing die ik in maanden genomen heb.
Ik kan je niet zeggen hoe goed het gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij jou ook!Ik heb me al zo vaak afgevraagd hoe het met Iggy en jou gaat.
Wow! Wat goed! En hoe gaat het met jou?quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Super fantastisch.
Beste beslissing die ik in maanden genomen heb.
doe jij dat maar even dan, spaart mij weer een boel moeite.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:35 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dat kan natuurlijk ...
Welke foto van Iggy .. zie een van dierendag op een kussen
Hier word ik zo ontzettend blij van, wat goed dat je het toch hebt door gezet, waarschijnlijk voelt ze zich helemaal bij jou op d'r gemak.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:36 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik kan je niet zeggen hoe goed het gaat.
Ze is zo lief, meteen thuis, niks in huis gedaan, zindelijk, eet alles, speelt, kan een poos alleen zijn, echt geweldig.
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hier word ik zo ontzettend blij van, wat goed dat je het toch hebt door gezet, waarschijnlijk voelt ze zich helemaal bij jou op d'r gemak.
Zo mooi om te lezen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.
Zo aanklampen, wanhopig haast.
En nu gaat ze haar gangetje, kent haar plekjes, en is zo thuis. Zo happy.
Ik krijg hier gewoon tranen van in mijn ogenquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.
Echt, ik had dit nooit verwacht. Maar Iggy is zo happy, en ik ook.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:37 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
doe jij dat maar even dan, spaart mij weer een boel moeite.
Ze herkende mij meteen.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik krijg hier gewoon tranen van in mijn ogen![]()
Iggy een fijn thuis en jij iets dierbaars van Mo bij je.
Dan is er nu rust en was er eerst toch iets waardoor ze dat wel deed. Stress door een ander huisdier, geluiden, kan van alles zijn. Maar fijn dat het nu helemaal goed gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:45 schreef FaithHealer het volgende:
Dat was de eerste nacht op mijn bed. Ik nam de gok, ik dacht ze kan mijn bank of mijn bed onderpiesen, ik zie wel.
En ze doet niks in huis, alles op de kattenbak.
Soms moet je ze ook vertrouwen geven.
Ik ben heel blij met haar bij me. en zij is ook gelukkig, dat merk ik aan alles.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:49 schreef shiitake het volgende:
[..]
Dan is er nu rust en was er eerst toch iets waardoor ze dat wel deed. Stress door een ander huisdier, geluiden, kan van alles zijn. Maar fijn dat het nu helemaal goed gaat.
Dan vindt ze het gewoon veel fijner zonder haar zusje dus. Fijn dat het met Pixl ook goed gaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:56 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Ik ben heel blij met haar bij me. en zij is ook gelukkig, dat merk ik aan alles.![]()
En met haar zusje Pixl gaat het ook goed. Die missen elkaar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |