quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Niets aangedragen, maar vind het gewoon erg grappig.
Jaahquote:
4 vrijdagavonden ja. En die bier chips.quote:
Ik ben niet zo'n bierdrinker, maar dit is inderdaad heel erg leukquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Niets aangedragen, maar vind het gewoon erg grappig.
De mijnese is van een Rotterdamse brouwer, er is in Rotterdam zelfs een restaurant dat zo heet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaah![]()
Dacht eerder trouwens dat alleen KEES een K had, de jouwe is dus helegaar niet van KEES
Er zijn zoveel nieuwe brouwers bij!
Wie weet hoeveel users er ineens met hun 2 biertjes aanhaken op 6 novemberquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:29 schreef D. het volgende:
1100 views erbij sinds gisteravond
Ben benieuwd hoeveel lurkers we hebben
Of stiekem door blijven lurken, met een biertje in de handquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel users er ineens met hun 2 biertjes aanhaken op 6 november
Ook god, het is allemaal primaquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Of stiekem door blijven lurken, met een biertje in de hand
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:29 schreef D. het volgende:
1100 views erbij sinds gisteravond
Ben benieuwd hoeveel lurkers we hebben
Google vindt het nog niet bij mijquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Schrijf een topic vol over bier bestellen, en je krijgt bezoekers die zoeken op ‘bier bestellen’.
Wil je het bierprogramma in de OP? Dan is het is makkelijker te vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Google vindt het nog niet bij mij
Ik denk vooral mensen die dit topic in de AT lijst zien staan en nieuwsgierig zijn
En wijzelf natuurlijk, die steeds weer terugkomen
Allemaal likjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Een teken van leven (nee, niet van god) zou wel leuk zijn
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nuquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je het bierprogramma in de OP? Dan is het is makkelijker te vinden.
Je mag het toevoegen als je wilt, scheelt geīnteresseerden zoekenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je het bierprogramma in de OP? Dan is het is makkelijker te vinden.
Ze vroeg het TSquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |