ah weet je, al was het appelsapjes proeven. Het is gewoon leuk zo op deze manier.quote:
Toen in Spanje de eurotax werd ingevoerd , werd er gelijk gekort in de inhoud van de glazen, 2 slokken en je had je glas leeg. Dus vroeg ik een kroegbaas of ie een gepast glas had voor mij..quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Die Spanjolen mikken bier in daadwerkelijk van allesLimonade glazen,whisky glazen, jampotjes.Zolang er maar bier in kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat, ik ben (nog) niet zo'n bierdrinker, maar dit met elkaar doen is echt ontzettend leuk.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
ah weet je, al was het appelsapjes proeven. Het is gewoon leuk zo op deze manier.
quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen in Spanje de eurotax werd ingevoerd , werd er gelijk gekort in de inhoud van de glazen, 2 slokken en je had je glas leeg. Dus vroeg ik een kroegbaas of ie een gepast glas had voor mij..
Dat werd dus een SuperChufiGoed geregeld, tegen dezelfde prijs ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die glazen heb ik trouwens ook.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik had in veel kroegen kortingquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed geregeld, tegen dezelfde prijs ook?
Die glazen heb ik trouwens ook.
Ik denk dat dat over vragen over de site zelf gaatquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kenners zitten hier natuurlijk, zij kunnen ons beter bellen.
Je neemt mijn post te serieus, echt.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat dat over vragen over de site zelf gaat
Al dansend op de vensterbank?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in veel kroegen een soort attractie
Is dat positief?quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik was in veel kroegen een soort attractie
Ik zal het niet meer doenquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je neemt mijn post te serieus, echt.
Ach misschien was het grapje gewoon niet leuk.quote:
Dat is wel een positieve attractie ja.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Blonde god die met een kop boven alle spanjolen uit stak
En dat aan een het blond schuimend bier op maatquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel een positieve attractie ja.
Dat zegt dan nog niets over mijn flauwe reactiequote:Op maandag 26 oktober 2020 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ach misschien was het grapje gewoon niet leuk.
Yeahquote:
Ik ben dit ook aan het scrollen en ben nu benieuwd wat ik zo tegenkom hier benedenquote:
Ah een blonde godquote:Op maandag 26 oktober 2020 15:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben dit ook aan het scrollen en ben nu benieuwd wat ik zo tegenkom hier beneden
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:00 schreef oma-Nijn het volgende:
@:D. Of een ander drankorgelvia welke site bestellen jullie? OpaNijn alleen maar de Westmalle kunnen scoren.
Misschien maar ff alles online aanschaffen.
quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef D. het volgende:
drankgigant.nl lijkt alles op voorraad te hebben
Wel pas gratis verzenden vanaf 75 euro
quote:Op maandag 26 oktober 2020 16:09 schreef Flory het volgende:
Geen De Leckere meer bij die gigant?![]()
Dees heeft zeker alles opgekocht
Bustedquote:Op maandag 26 oktober 2020 16:09 schreef Flory het volgende:
Geen De Leckere meer bij die gigant?![]()
Dees heeft zeker alles opgekocht
Op Nederlandse site is hij er wel toch?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Busted
Maar ik kreeg een mailtje dat ze De Leckere woensdag weer op voorraad hebben.
😷💋😷 Opa zit op Drankgigant nu. Ik lust geen bier, maar ga wel meezuipen. Proef het toch niet😂quote:
Goed moment om het te leren drinken danquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:08 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
😷💋😷 Opa zit op Drankgigant nu. Ik lust geen bier, maar ga wel meezuipen. Proef het toch niet😂
De grote of de kleine flesjes?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
Ik heb net alles kunnen bestellen bij DrankGigant![]()
Plus nog 5 extra flesjes Gouden Carolus
Om het weg te spoelen 2x jenever erbij. Toch ff aan die 75 euro komenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:09 schreef D. het volgende:
[..]
Goed moment om het te leren drinken dan
ik kreeg vanmiddag dit mailtje:quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:08 schreef Flory het volgende:
[..]
Op Nederlandse site is hij er wel toch?
https://www.drankgigant.nl/de-leckere-gulden-craen.html
quote:Bedankt voor uw bestelling. Helaas is het door u bestelde artikel, De Leckere Gulden Craen, uitverkocht. Woensdag verwachten we deze weer in huis, waarna we uw order compleet versturen.
Ik hou het beschaafdquote:
Was dat jouw nominatie?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:11 schreef Prisha het volgende:
Ik heb net alles kunnen bestellen bij DrankGigant![]()
Plus nog 5 extra flesjes Gouden Carolus
jaquote:
Ik vindt het wel leuk om te weten wie wat heeft voorgedragen.quote:
Ah ok, heb ze nog gebeld dat het op BE site niet te bestellen was, ze gingen het nakijken want dat zou niet mogen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag dit mailtje:
[..]
Lijstje zien?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vindt het wel leuk om te weten wie wat heeft voorgedragen.
Ben benieuwd of ik dan morgen ook dat mailtje krijgquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik kreeg vanmiddag dit mailtje:
[..]
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:16 schreef Flory het volgende:
[..]
Ah ok, heb ze nog gebeld dat het op BE site niet te bestellen was, ze gingen het nakijken want dat zou niet mogen.
Kzal het vast nog wel horen dan
Het komt heus wel goed voor 6 novemberquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ik dan morgen ook dat mailtje krijg
NP!quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:17 schreef D. het volgende:
Weet niet of iedereen het bekend wil maken, dus privé dan
Anderen kunnen het natuurlijk ook op6 november bekend maken, of nietquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:17 schreef D. het volgende:
Weet niet of iedereen het bekend wil maken, dus privé dan
Ja, kan ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anderen kunnen het natuurlijk ook op6 november bekend maken, of niet
Ja nog beterquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, kan ook
Of 2 op de 6e, 2 op de 13e...
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Niets aangedragen, maar vind het gewoon erg grappig.
Jaahquote:
4 vrijdagavonden ja. En die bier chips.quote:
Ik ben niet zo'n bierdrinker, maar dit is inderdaad heel erg leukquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Niets aangedragen, maar vind het gewoon erg grappig.
De mijnese is van een Rotterdamse brouwer, er is in Rotterdam zelfs een restaurant dat zo heet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:24 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaah![]()
Dacht eerder trouwens dat alleen KEES een K had, de jouwe is dus helegaar niet van KEES
Er zijn zoveel nieuwe brouwers bij!
Wie weet hoeveel users er ineens met hun 2 biertjes aanhaken op 6 novemberquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:29 schreef D. het volgende:
1100 views erbij sinds gisteravond
Ben benieuwd hoeveel lurkers we hebben
Of stiekem door blijven lurken, met een biertje in de handquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wie weet hoeveel users er ineens met hun 2 biertjes aanhaken op 6 november
Ook god, het is allemaal primaquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Of stiekem door blijven lurken, met een biertje in de hand
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:29 schreef D. het volgende:
1100 views erbij sinds gisteravond
Ben benieuwd hoeveel lurkers we hebben
Google vindt het nog niet bij mijquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:33 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Schrijf een topic vol over bier bestellen, en je krijgt bezoekers die zoeken op ‘bier bestellen’.
Wil je het bierprogramma in de OP? Dan is het is makkelijker te vinden.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Google vindt het nog niet bij mij
Ik denk vooral mensen die dit topic in de AT lijst zien staan en nieuwsgierig zijn
En wijzelf natuurlijk, die steeds weer terugkomen
Allemaal likjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Een teken van leven (nee, niet van god) zou wel leuk zijn
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nuquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je het bierprogramma in de OP? Dan is het is makkelijker te vinden.
Je mag het toevoegen als je wilt, scheelt geïnteresseerden zoekenquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je het bierprogramma in de OP? Dan is het is makkelijker te vinden.
Ze vroeg het TSquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:38 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat zou wel fijn zijn...ik ben steeds aan het scrollen nu
Ik geef waardevolle inputquote:
Ik kan pas reeksen als er een tweede topic is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:40 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy heb je hem gereekst? We zitten al op blz 11
blz 12 alquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan pas reeksen als er een tweede topic is.
Er gaat veel gereekst worden
Hoeveel heb je besteld?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:39 schreef pullup het volgende:
Lallen , blaten, blazen kotsen ...alles
Van alles 1 om te beginnenquote:
Correct. Een mod wiens naam ik niet zal noemen ivm privacy maar begint met D en eindigt op eisyy zat paar dagen geleden een linkje hiernaartoe te spammen in DTS (wat een vervelend mens ook). Dus ja keertje vlug gekeken maar weer gauw dichtgedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Google vindt het nog niet bij mij
Ik denk vooral mensen die dit topic in de AT lijst zien staan en nieuwsgierig zijn
En wijzelf natuurlijk, die steeds weer terugkomen
eisyyquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Correct. Een mod wiens naam ik niet zal noemen ivm privacy maar begint met D en eindigt op eisyy zat paar dagen geleden een linkje hiernaartoe te spammen in DTS (wat een vervelend mens ook). Dus ja keertje vlug gekeken maar weer gauw dichtgedaan.
Even samengevat wat me weerhield, in 1e instantie allemaal onbekenden, met bierkenners met verfijnde smaak waar ik mij niet meteen erbij voel horen, en misschien speelt voor sommigen de schaamte een rol. (zit jij nou in die bierproeftopic rond te hangen knul?)
Maar uuuhm? Zojuist besloten om toch mee te doen.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Correct. Een mod wiens naam ik niet zal noemen ivm privacy maar begint met D en eindigt op eisyy zat paar dagen geleden een linkje hiernaartoe te spammen in DTS (wat een vervelend mens ook). Dus ja keertje vlug gekeken maar weer gauw dichtgedaan.
Even samengevat wat me weerhield, in 1e instantie allemaal onbekenden, met bierkenners met verfijnde smaak waar ik mij niet meteen erbij voel horen, en misschien speelt voor sommigen de schaamte een rol. (zit jij nou in die bierproeftopic rond te hangen knul?)
Gezellie..quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:04 schreef D. het volgende:
Mij ook wel, kan ik meedoen?
Natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Mooiquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:37 schreef tonja het volgende:
De meeste biertjes heb ik nog nooit geproefd. Ik ben benieuwd en ik hoop ook dat ik ze allemaal kan vinden. Maar zin in!!!
Heb je teveel besteld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:02 schreef D. het volgende:
Teleurstellende mail van drankgigant is teleurstellend
quote:Bedankt voor uw bestelling. Helaas is het door u bestelde artikel, De Leckere Gulden Craen, uitverkocht. Woensdag verwachten we deze weer in huis, waarna we uw order compleet versturen.
Ik bestelde daar omdat ze alles zouden hebben, mijn plaatselijke biertent had 1 bierje niet. Dat ene biertje, de 7 andere biertjes, en 32 andere biertjes besteld.quote:
Die iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Hebben we het over hetzelfde biertje, ik kreeg dit gisteren
[..]
Had jij voor mij besteld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog geen mail ontvangen , maar waarschijnlijk had ik dan de laatste... Pakketje komt straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |