Nee, ik ook niet (meer). Ik heb een tijdje glazen verzameld maar dat ging te veel ruimte innemen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voor 1 en dat is een Leffe glas, maar aanschaffen nee , daar begin ik niet aan
dat laatste idd ... of je moet er een speciale kast aan toewijden zoals D. met zn autoootjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet (meer). Ik heb een tijdje glazen verzameld maar dat ging te veel ruimte innemen.
Westmalle-glas heb ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb voor 3 van de 8 (Leffe, Jopen, Westmalle) alvast een passend bierglas
hoezo twee dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:22 schreef D. het volgende:
2 pakketjes worden morgen geleverd
Vroeg het me al af of ze het in 1 doos zouden doen
oh shitquote:
true.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze bezorgen, dus ik hoef het niet te tillen
Ik las zelfs dat je bier ook prima uit een wijnglas kan drinkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:53 schreef espri het volgende:
Ik heb alleen een Leffe glas, smaken de andere vast ook wel lekker in.
Ah ik heb prachtige wijnglazen dus wie weet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat je bier ook prima uit een wijnglas kan drinken
En anders kun je ze nog altijd uit het glas drinken waarin ze worden aangeleverdquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ah ik heb prachtige wijnglazen dus wie weet.
Alleen met de coronaquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
En anders kun je ze nog altijd uit het glas drinken waarin ze worden aangeleverd
Oh ja dat had je vroeger in Spanje, una caņa bv , soort laag wijnglas.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat je bier ook prima uit een wijnglas kan drinken
quote:Heeft u nog vragen, mail ons dan gerust op helpdesk@drankgigant.nl
Die Spanjolen mikken bier in daadwerkelijk van allesquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat had je vroeger in Spanje, una caņa bv , soort laag wijnglas.
[ afbeelding ]
De kenners zitten hier natuurlijk, zij kunnen ons beter bellen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Da's heel normaal voor een helpdesk hoor
die is leukquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat had je vroeger in Spanje, una caņa bv , soort laag wijnglas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |