Ik weet sowieso al dat ik die lekker vindquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Lekker fris biertje. Niks mis mee
Ja, vond ik ook, het kwam precies uit, ook mede doordat ik van sommige mensen dus 2 nominaties hadquote:
Ik heb niet genomineerd, maar komt mooi uit zo te zien.quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, vond ik ook, het kwam precies uit, ook mede doordat ik van sommige mensen dus 2 nominaties had
Ik had toevallig 8 mensen die genomineerd hebbenquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:10 schreef shiitake het volgende:
[..]
Ik heb niet genomineerd, maar komt mooi uit zo te zien.
Je wil echt aan die gratis bezorgkosten komenquote:
Heb net mijn bestelling gedaanquote:Op zondag 25 oktober 2020 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wil echt aan die gratis bezorgkosten komen
quote:Op zondag 25 oktober 2020 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Heb net mijn bestelling gedaan [ afbeelding ]![]()
Grenzen stellenquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen ken ik mezelf, en hoe meer ik in huis heb, hoe sneller het er doorheen gaat
Ja misschien gewoon even apart zetten en pas de dag van proeven in de koeling doenquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, alleen ken ik mezelf, en hoe meer ik in huis heb, hoe sneller het er doorheen gaat
Ik doelde natuurlijk op 'de rest'quote:Op zondag 25 oktober 2020 23:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien gewoon even apart zetten en pas de dag van proeven in de koeling doen
misschien voorproeven voor volgende maandquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:19 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk op 'de rest'
De testbiertjes kan ik zonder moeite braaf bewaren hoor
Als er iets verrassends tussen zit zal ik het zeker onthoudenquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:54 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien voorproeven voor volgende maand
als je ze al kent en je bestelt ze wederom zouden ze goed moeten zijn in jouw ogen danquote:Op zondag 25 oktober 2020 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zitten er maar 4 bij die ik ken
Ik voor 1 en dat is een Leffe glas, maar aanschaffen nee , daar begin ik niet aanquote:Op maandag 26 oktober 2020 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb voor 3 van de 8 (Leffe, Jopen, Westmalle) alvast een passend bierglas
Nee, ik ook niet (meer). Ik heb een tijdje glazen verzameld maar dat ging te veel ruimte innemen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik voor 1 en dat is een Leffe glas, maar aanschaffen nee , daar begin ik niet aan
dat laatste idd ... of je moet er een speciale kast aan toewijden zoals D. met zn autoootjesquote:Op maandag 26 oktober 2020 00:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet (meer). Ik heb een tijdje glazen verzameld maar dat ging te veel ruimte innemen.
Westmalle-glas heb ik ookquote:Op maandag 26 oktober 2020 00:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb voor 3 van de 8 (Leffe, Jopen, Westmalle) alvast een passend bierglas
hoezo twee dan?quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:22 schreef D. het volgende:
2 pakketjes worden morgen geleverd
Vroeg het me al af of ze het in 1 doos zouden doen
oh shitquote:
true.quote:Op maandag 26 oktober 2020 13:41 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, ze bezorgen, dus ik hoef het niet te tillen
Ik las zelfs dat je bier ook prima uit een wijnglas kan drinkenquote:Op maandag 26 oktober 2020 13:53 schreef espri het volgende:
Ik heb alleen een Leffe glas, smaken de andere vast ook wel lekker in.
Ah ik heb prachtige wijnglazen dus wie weet.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat je bier ook prima uit een wijnglas kan drinken
En anders kun je ze nog altijd uit het glas drinken waarin ze worden aangeleverdquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:07 schreef espri het volgende:
[..]
Ah ik heb prachtige wijnglazen dus wie weet.
Alleen met de coronaquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:08 schreef D. het volgende:
[..]
En anders kun je ze nog altijd uit het glas drinken waarin ze worden aangeleverd
Oh ja dat had je vroeger in Spanje, una caņa bv , soort laag wijnglas.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik las zelfs dat je bier ook prima uit een wijnglas kan drinken
quote:Heeft u nog vragen, mail ons dan gerust op helpdesk@drankgigant.nl
Die Spanjolen mikken bier in daadwerkelijk van allesquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat had je vroeger in Spanje, una caņa bv , soort laag wijnglas.
[ afbeelding ]
De kenners zitten hier natuurlijk, zij kunnen ons beter bellen.quote:Op maandag 26 oktober 2020 14:17 schreef D. het volgende:
[..]
Da's heel normaal voor een helpdesk hoor
die is leukquote:Op maandag 26 oktober 2020 14:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat had je vroeger in Spanje, una caņa bv , soort laag wijnglas.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |