Ik geef waardevolle inputquote:
Ik kan pas reeksen als er een tweede topic is.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:40 schreef Prisha het volgende:
@:Deisyy heb je hem gereekst? We zitten al op blz 11
blz 12 alquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan pas reeksen als er een tweede topic is.
Er gaat veel gereekst worden
Hoeveel heb je besteld?quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:39 schreef pullup het volgende:
Lallen , blaten, blazen kotsen ...alles
Van alles 1 om te beginnenquote:
Correct. Een mod wiens naam ik niet zal noemen ivm privacy maar begint met D en eindigt op eisyy zat paar dagen geleden een linkje hiernaartoe te spammen in DTS (wat een vervelend mens ook). Dus ja keertje vlug gekeken maar weer gauw dichtgedaan.quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:35 schreef D. het volgende:
[..]
Google vindt het nog niet bij mij
Ik denk vooral mensen die dit topic in de AT lijst zien staan en nieuwsgierig zijn
En wijzelf natuurlijk, die steeds weer terugkomen
eisyyquote:Op maandag 26 oktober 2020 20:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Correct. Een mod wiens naam ik niet zal noemen ivm privacy maar begint met D en eindigt op eisyy zat paar dagen geleden een linkje hiernaartoe te spammen in DTS (wat een vervelend mens ook). Dus ja keertje vlug gekeken maar weer gauw dichtgedaan.
Even samengevat wat me weerhield, in 1e instantie allemaal onbekenden, met bierkenners met verfijnde smaak waar ik mij niet meteen erbij voel horen, en misschien speelt voor sommigen de schaamte een rol. (zit jij nou in die bierproeftopic rond te hangen knul?)
Maar uuuhm? Zojuist besloten om toch mee te doen.![]()
quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Correct. Een mod wiens naam ik niet zal noemen ivm privacy maar begint met D en eindigt op eisyy zat paar dagen geleden een linkje hiernaartoe te spammen in DTS (wat een vervelend mens ook). Dus ja keertje vlug gekeken maar weer gauw dichtgedaan.
Even samengevat wat me weerhield, in 1e instantie allemaal onbekenden, met bierkenners met verfijnde smaak waar ik mij niet meteen erbij voel horen, en misschien speelt voor sommigen de schaamte een rol. (zit jij nou in die bierproeftopic rond te hangen knul?)
Gezellie..quote:Op maandag 26 oktober 2020 20:45 schreef blackmirror het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 22:04 schreef D. het volgende:
Mij ook wel, kan ik meedoen?
Natuurlijk! Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Mooiquote:Op maandag 26 oktober 2020 22:37 schreef tonja het volgende:
De meeste biertjes heb ik nog nooit geproefd. Ik ben benieuwd en ik hoop ook dat ik ze allemaal kan vinden. Maar zin in!!!
Heb je teveel besteld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 08:02 schreef D. het volgende:
Teleurstellende mail van drankgigant is teleurstellend
quote:Bedankt voor uw bestelling. Helaas is het door u bestelde artikel, De Leckere Gulden Craen, uitverkocht. Woensdag verwachten we deze weer in huis, waarna we uw order compleet versturen.
Ik bestelde daar omdat ze alles zouden hebben, mijn plaatselijke biertent had 1 bierje niet. Dat ene biertje, de 7 andere biertjes, en 32 andere biertjes besteld.quote:
Die iddquote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:18 schreef Deisyy het volgende:
Hebben we het over hetzelfde biertje, ik kreeg dit gisteren
[..]
Had jij voor mij besteld?quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 11:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog geen mail ontvangen , maar waarschijnlijk had ik dan de laatste... Pakketje komt straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |