Stokslagenquote:
Kan je nagaan hoe aardig Deisyy isquote:
Ja verder ben je niks waard ofzoquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me op waarde inschat
Waarom?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:00 schreef drakin het volgende:
[..]
aan het werk, maar alles gaat tien keer zo traag
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die me op waarde inschat
Het is niet voor niets 40+quote:
Ik heb hem zelfs uitgenodigd om met de bierproeverij mee te doen. Hoeveel aardiger wil je het hebben?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.
Dat zou ik doen
MCH is al oud voordat hij jong was. Het is een speciaaltjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:21 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je dat die MCH ook dagelijks inwrijft.
Dat zou ik doen
Ja en in FB een topic openenquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem zelfs uitgenodigd om met de bierproeverij mee te doen. Hoeveel aardiger wil je het hebben?
Hij heeft nog niet echt die mariofactorquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
MCH is al oud voordat hij jong was. Het is een speciaaltje
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in FB een topic openenWat een lul
Mja terwijl ik nooit antwoord heb gehad op de uitnodigingquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en in FB een topic openenWat een lul
Oh jéé had ze die. Vast weg getoverdquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:25 schreef Deisyy het volgende:
Wat zou er met de stagiair van @:Drakin gebeurd zijn?
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mja terwijl ik nooit antwoord heb gehad op de uitnodiging
Op zijn vingers getikt door zijn damequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaan
Of een soepje van gekookt in de pruttelpot.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jéé had ze die. Vast weg getoverd
Ja je moet wat bij de bejaarden die er geen verstand van hebben.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij was zich al wel met die bierkeuzes aan het bemoeien gegaan
Mario is dan ook al echt 40+quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet echt die mariofactor
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of een soepje van gekookt in de pruttelpot.
Zie, dat zijn echt angstige stagiairoogjes.quote:
Het lijkt me wel leukquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zie, dat zijn echt angstige stagiairoogjes.
Deed jij nou ook mee met de biertjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |