Meestal niet, maar bij het laatste biertje wekt de omschrijving mij de indruk dat dat wel zo isquote:
Daarom is dit zo leuk, er worden biertjes aangedragen die je zelf niet snel zou kiezen.quote:
Je zou ook een aantal slokken steeds kunnen nemen, en dan niet het hele biertje drinken.quote:
Maar dan zitten jullie aan je eerste biertje en moet ik nog wachtenquote:
Ik bestel bij Mr. Hop, en koop bij de Plus. Dan zijn er nog 2 die ik moet zoekenquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:20 schreef chufi het volgende:
Hebben we nog een goede online biershop ?
Dat is inderdaad ook een optie, want ik zou het jammer vinden de tweede helft te moeten missen.quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je zou ook een aantal slokken steeds kunnen nemen, en dan niet het hele biertje drinken.
Ik heb er van 1 nog 2 op voorraad..quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bestel bij Mr. Hop, en koop bij de Plus. Dan zijn er nog 2 die ik moet zoeken
Ik bestel meestal bij Hoptquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:20 schreef chufi het volgende:
Hebben we nog een goede online biershop ?
Dan drinkt Donald de rest op en geeft ook zn stem door aan jouquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook een optie, want ik zou het jammer vinden de tweede helft te moeten missen.
Misschien kun je de OP bijwerken en het lijstje erbij zetten?quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef D. het volgende:
Even samengevat dus:
Leffe Rituel 9°
Jopen Johannieter
Corona Extra
Gouden Carolus Classic
Kaapse Maria Vermont Pale Ale
Westmalle Trappist Tripel
Gulden Craen De Leckere
KEES Caramel Fudge Stout
daar zat ik op te wachten.. stuk makkelijker op het boodschappenlijstjequote:Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef D. het volgende:
Even samengevat dus:
Leffe Rituel 9°
Jopen Johannieter
Corona Extra
Gouden Carolus Classic
Kaapse Maria Vermont Pale Ale
Westmalle Trappist Tripel
Gulden Craen De Leckere
KEES Caramel Fudge Stout
Met datum, de bieragenda!quote:Op zondag 25 oktober 2020 21:24 schreef Prisha het volgende:
[..]
Misschien kun je de OP bijwerken en het lijstje erbij zetten?
Ook dat is een optiequote:Op zondag 25 oktober 2020 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan drinkt Donald de rest op en geeft ook zn stem door aan jou
gigant zegt het eigenlijk alquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef D. het volgende:
drankgigant.nl lijkt alles op voorraad te hebben
Wel pas gratis verzenden vanaf 75 euro
gooi je er een paar flessen wisky of zo bij voor eigen gebruikquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:28 schreef D. het volgende:
drankgigant.nl lijkt alles op voorraad te hebben
Wel pas gratis verzenden vanaf 75 euro
Kan het proberen, weet niet of zoiets werktquote:Op zondag 25 oktober 2020 21:37 schreef Deisyy het volgende:
Kan er geen link van een gevulde winkelwagen in de OP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |