quote:
Niks aan de handquote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:25 schreef MCH het volgende:
[..]
Heb ik een relletje in de bejaardensoos gemist?
We hadden een leuke tijd samen en spreken elkaar niet meer.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 10:47 schreef MCH het volgende:
[..]
Kan je @:bitterbal nog rustig houden nu al zo lang niet naar ladyboyland is geweest?
Hey ouwe lulquote:Op donderdag 29 oktober 2020 11:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We hadden en leuke tijd samen en spreken elkaar niet meer.
Meer mag ook niet dacht ikquote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 3 dat vind ik wel genoeg
quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik heb er 3 dat vind ik wel genoeg
Nou, idd. Heftig!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 12:28 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker in Frankrijk .....
Ze gaan in lock-down daar, voorlopig niet erger dus.quote:
Even languit is altijd wel lekker. En gecondoleerd.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Ligt iedereen te slapen ofzo? Geen verkeerd idee, ik heb vannacht beroerd geslapen en moest vanmorgen bijtijds mijn bed uit om naar een crematie in Tiel te gaan, 3 uur in de auto gezeten dus ga ik mijn benen even op de bank leggen.
Ik ben wat brak, zo brak dat ik ben thuis geblevenquote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:45 schreef Deisyy het volgende:
Ligt iedereen te slapen ofzo? Geen verkeerd idee, ik heb vannacht beroerd geslapen en moest vanmorgen bijtijds mijn bed uit om naar een crematie in Tiel te gaan, 3 uur in de auto gezeten dus ga ik mijn benen even op de bank leggen.
Wel oppassen met dat vissen.....quote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Even languit is altijd wel lekker. En gecondoleerd.
Niets ernstigs mag ik hopen..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wat brak, zo brak dat ik ben thuis gebleven
Nee niet enorm, sloom en wat maag probleempjesquote:
Ahh das morgen weer overquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee niet enorm, sloom en wat maag probleempjes
Denk het ookquote:
Wat geweldigquote:Op woensdag 28 oktober 2020 21:39 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Echt, Pim bracht haar, meteen losgelaten, ze dook onder de kast, en toen Pim weg was kwam ze tevoorschijn, en heeft 3 dagen lang alleen maar op mijn schoot willen liggen.
Zo aanklampen, wanhopig haast.
En nu gaat ze haar gangetje, kent haar plekjes, en is zo thuis. Zo happy.
Bedankt Sodequote:Op donderdag 29 oktober 2020 13:58 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Even languit is altijd wel lekker. En gecondoleerd.
Dat klinkt niet als iets wat jij snel doet, beterschapquote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben wat brak, zo brak dat ik ben thuis gebleven
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat als een voordeel zie. Geen zoenen en afstand.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Mijn tante is afgelopen weekend onverwacht overleden, een crematie in deze tijd met corona is best apart met mondkapjes op als je niet zit, maar voordeel is dat er geen handen geschud hoeft te worden.
Ik dus ook, maar dat zei ik net al. Ik vind dat altijd zo'n gedoe, eerst condoleren en daarna ook nog eens een keer gedag zeggen, weer zoenen. Nu een praatje gemaakt, dat is ook meteen veel persoonlijker.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dat als een voordeel zie. Geen zoenen en afstand.
Hangt ook wel een beetje af wie er dood isquote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook, maar dat zei ik net al. Ik vind dat altijd zo'n gedoe, eerst condoleren en daarna ook nog eens een keer gedag zeggen, weer zoenen. Nu een praatje gemaakt, dat is ook meteen veel persoonlijker.
Ja, je kan zo wel eens wat binnen takelen.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 14:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel oppassen met dat vissen.....
https://www.nu.nl/284028/(...)ter-in-den-haag.html
Zal best een rare gewaarwording zijn inderdaad.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Mijn tante is afgelopen weekend onverwacht overleden, een crematie in deze tijd met corona is best apart met mondkapjes op als je niet zit, maar voordeel is dat er geen handen geschud hoeft te worden.
Hoorde dat ze metaal tot brandstof kunnen vermalen ...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, je kan zo wel eens wat binnen takelen.
Gocondoleerd!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Feyenoord gaat snel daarentegen .. 0-2 achter 2 pingels met nog geen kwartier op de klokquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
Fok is wat traag weer. Misschien beter
Ah jee niet best...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Feyenoord gaat snel daarentegen .. 0-2 achter 2 pingels met nog geen kwartier op de klok
Dat zou ik zo niet weten. Maar als ze ploffen zal er weinig heel blijven vrees ik.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoorde dat ze metaal tot brandstof kunnen vermalen ...
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmtequote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat zou ik zo niet weten. Maar als ze ploffen zal er weinig heel blijven vrees ik.
En waar komt die warmte dan weer vandaan?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmte
Cool.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Bavaria kookt experimenteel bier op ijzerstof warmte
tis ook niet mn favo bier ..quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool.
Al kunnen ze imo beter gaan experimenteren om drinkbaar bier te maken.
Bij ons gold jaren lang het spreekwoord: Je kotst je leeg als je Bavaria kreeg.
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:22 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Cool.
Al kunnen ze imo beter gaan experimenteren om drinkbaar bier te maken.
Bij ons gold jaren lang het spreekwoord: Je kotst je leeg als je Bavaria kreeg.
ijzerstof kan je verbranden waarbij warmte en roest vrijkomt.. de warmte kun je gebruiken en de roest kan je weer gebruiken om er opnieuw ijzerstof van te maken ...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:20 schreef Soury het volgende:
[..]
En waar komt die warmte dan weer vandaan?
ja volgens mij welquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?
Daar krijgt je koppijn vanquote:
Zou zomaar kunnen. Was ook van dat vergif, vooral in trek bij Chinese restaurants.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat niet hetvoormaligere Oranje boom bier?
Skolquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen. Was ook van dat vergif, vooral in trek bij Chinese restaurants.
Dat was het zelfde bochtquote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ook van dat bocht ja.
Nog net niet goed genoeg om je auto mee te wassen.
Ja, en als je alles fout hebt, heb je toch mooi 10 bier in je mik zitten. Je kan niet verliezen!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik daag jullie uit voor een blinde biertest. 10 glaasjes met Bavaria, Grolsch, Heineken, Amstel etc. en dan het juiste label op elk glas plakken.
Wie de helft goed heeft doet het al uitzonderlijk goed.
Ooit gedaan en ik was er toen verrassend goed in.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Ik daag jullie uit voor een blinde biertest. 10 glaasjes met Bavaria, Grolsch, Heineken, Amstel etc. en dan het juiste label op elk glas plakken.
Bedanktquote:Op donderdag 29 oktober 2020 17:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Gocondoleerd!
En lijkt me best vreemd ja.
Wedden dat!quote:Op donderdag 29 oktober 2020 19:46 schreef Domnivoor het volgende:
Gecondoleerd Deisyy. Crematies in deze tijd zijn echt naar.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 16:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bedankt Sode
Bedankt. De verse worstenbroodjes maakten veel goed.quote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:27 schreef FaithHealer het volgende:
[..]
Gecondoleerd Deisyy. Crematies in deze tijd zijn echt naar.
Dank je.quote:
Heel veel sterkte daarmeequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:33 schreef FaithHealer het volgende:
Meilandjes maar eens kijken. Die wonen in de buurt hier.![]()
Dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2020 20:35 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dank je.
Gecondoleerd Deisyy 🌹
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |