Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik begreep dat er vanavond een persco was, omdat die van dinsdag niet door ging. Geen persco vanavond?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:41 schreef Soury het volgende:
The Tudors vette serie en deze scene is gaan we hem hoofd eerst doen of voeten. Doe maar voeten dat duurt langer
Zou wel leuk zijn, want hoe meer zielen enzo. Ik dat dat je een heel eind kan komen als je hier en daar gaat kijken voor de biertjes.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk
Moet nog ff kijken of ik ze ergens in de buurt kan scoren.
Kan het zijn dat het topic weg is?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn, want hoe meer zielen enzo. Ik dat dat je een heel eind kan komen als je hier en daar gaat kijken voor de biertjes.
Mocht ik toch een persco willen zien, dan kan ik altijd naar de Belg kijken.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.
De Nederlandse cijfers ..... worden elke keer weer op een andere manier beoordeeld door de politiek .. Die storing bij het RIVM is natuurlijk ook een cover-up actie ...quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:42 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is straks een persco in België over zeer ingrijpende maatregelen.
Natuurlijk niet, hij is sticky, dus staat helemaal bovenaanquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het topic weg is?
Of gesloten ?
Bier plaktquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, hij is sticky, dus staat helemaal bovenaan
Er staat een gewoon lijstje in de OPquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Eeeuh.... ergens heb je wel gelijkquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Er staat een gewoon lijstje in de OP
Lelijke broekquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb iig de spijkerbroek die ik wilde en het past [ link | afbeelding ]
Daarom, ik was snel klaar met het bestellen via die drankgigant maar denk inderdaad dat het meeste wel redelijk goed verkrijgbaar isquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.... ergens heb je wel gelijk
Ik ga wel ff knippen en plakken.
Jaquote:
daarom.... daar mag je niet over praten...quote:
goh... raar heh?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 17:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah ik zie het ,, dan heeft ie een lokale ban, dat kunnen we niet zien, dus weet ik ook niet of het waar is .. hij heeft sws al 3 maanden niet meer gepost ....
Je wil liever een boodschappenlijstje in de OP?quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb he daar net gekwoot met een lijstjequote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Even samengevat dus:quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ah, hier zit een Mitra vlakbij.. zal eens kijken.
Kan er niet een lijstje in de OP ?
Of moet ik een foto nemen en daarmee naar de slijter?
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.quote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wel handig om toch ook ff in de OP te plakken Dees
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je wil liever een boodschappenlijstje in de OP?
Ik opperde dat dinsdag maar dat vond ie geen goed idee, het lag nogal gevoelig odf zoietsquote:Op vrijdag 30 oktober 2020 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het inderdaad, ik ga er vanuit dat D. dat ook een goed plan vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |