Dat wordt dus een SC.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Putdeksels worden weer gesloopt op een F1 circuit.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit soort dingen maken mij ook echt pissig...![]()
Wilco geef me eens positieve energie
Echt wat een tyfustuigquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Echt bizarquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Vers is erwtensoep lekkerder dan uit de diepvries. Maar ook dan nog wel lekker.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:28 schreef summer52 het volgende:
@:Momo wat erg, heel veel sterkte!
Vanmorgen een grote pan (10 liter) erwtensoep/snert gemaakt! Dus het ruikt heerlijk in huis. Een paar kommetjes snert gegeten en de rest in diepvries boxen gedaan! Ik kan nog steeds geen kleine pan erwtensoep maken, op de een of andere manier smaakt het dan anders, kloppen de verhoudingen niet meer. Idem dito bij een pan hachee of stamppotten.
Maar een voorraadje in de diepvries is ook wel handig.
Ook eindelijk het materiaal voor de kerstboom besteld, nou voor dat geld had ik ook een echte kerstboom kunnen kopen.Maar geen gezeur zo'n kerstboom van Mandala's is heel erg leuk, daarnaast kan ik mijn creativiteit kwijt en ik moet mijzelf natuurlijk wel bezighouden!
Ik verwacht zelf niet al te "grote" namen eigenlijk. Die mensen zijn natuurlijk vrij last-minute gevraagd omdat pas heel laat bekend werd dat ze alsnog konden draaien maar pas later in het jaar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 12:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaa zin inEn dan krijgen we ook vrij snel de nieuwe namen denk ik
Wtfquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:46 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oe, lekkerquote:
Oe, lekkerquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 13:28 schreef summer52 het volgende:
@:Momo wat erg, heel veel sterkte!
Vanmorgen een grote pan (10 liter) erwtensoep/snert gemaakt! Dus het ruikt heerlijk in huis. Een paar kommetjes snert gegeten en de rest in diepvries boxen gedaan! Ik kan nog steeds geen kleine pan erwtensoep maken, op de een of andere manier smaakt het dan anders, kloppen de verhoudingen niet meer. Idem dito bij een pan hachee of stamppotten.
Maar een voorraadje in de diepvries is ook wel handig.
Ook eindelijk het materiaal voor de kerstboom besteld, nou voor dat geld had ik ook een echte kerstboom kunnen kopen.Maar geen gezeur zo'n kerstboom van Mandala's is heel erg leuk, daarnaast kan ik mijn creativiteit kwijt en ik moet mijzelf natuurlijk wel bezighouden!
Het maakt mij ook nooit wat uit of ik de mensen ken of niet. Maar ik ben wel benieuwd wie ze nog zo "last minute" hebben weten te strikkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik verwacht zelf niet al te "grote" namen eigenlijk. Die mensen zijn natuurlijk vrij last-minute gevraagd omdat pas heel laat bekend werd dat ze alsnog konden draaien maar pas later in het jaar.
En al ken ik niemand, wat maakt het ook uit?Bij De Mol België is het ook altijd leuk, ondanks dat ik niemand meer ken.
BOHHquote:
Jammer, maar was wel te verwachtenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:
Finale is wel "gewoon" in het Vondelpark opgenomen las ik trouwens op InstagramGeen Lisse-genot dus
Jaa die zijn echt heerlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
BOHH![]()
Lindt
Vooral die ballen zijn lekker
Verstandige keuzequote:
Net als Rik die tussen neus en lippen vertelde over dit seizoenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:14 schreef molloot200 het volgende:
Gedachtespinsel: misschien krijgen we vanavond al een hint op de een of andere manier over seizoen 21? Het is niet vaak dat twee seizoenen zo op elkaar liggen dus ze zouden het eigenlijk alleen nu kunnen doen.
Nee, maar Lisse is wel dé WIDM-locatie als het om ontknopingen gaat. Als het toch een nostalgisch seizoen is met allerlei verwijzingen naar de geschiedenis van het programma, dan zou dat ook het mooist zijn. Dat is nu helaas niet zo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:22 schreef Redefine het volgende:
Wat maakt het uit dat ze het opgenomen in Vondel CS? Het is sowieso zonder publiek.
Het is niet zo, dat als het in Lisse was geweest ze opeens hele andere dingen zouden gaan doen.
Mwah het is maar wat je belangrijk vindquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee, maar Lisse is wel dé WIDM-locatie als het om ontknopingen gaat. Als het toch een nostalgisch seizoen is met allerlei verwijzingen naar de geschiedenis van het programma, dan zou dat ook het mooist zijn. Dat is nu helaas niet zo.
Al zal het vast een prima uitzending worden, want inderdaad qua inhoud zal het niet veel veranderen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:23 schreef Meke het volgende:
Maarja, ze zullen ook al wel een groep hebben gehad waarmee ze eigenlijk in april/mei zouden gaan opnemen. Misschien dat ze daarmee wel verder zijn gegaan en dat het wel meevalt hoe onbekend mensen zijn. Sommigen hebben nu juist ook meer tijd, dus kunnen ook nog wel leuke verrassingen tussen zittenHoop ik in elk geval geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het nog steeds niet opgezochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Em31 het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje verbaasd over die handschrift hint eerlijk gezegd van dit seizoen. Het lijkt er nu zo dik bovenop te liggen wie het is. Als dat ook echt zo is snap ik echt niet waarom ze dan gedaan hebben.
maareh wat je segt kan tognie als de nieuwe sijfers nogniiet op feesbeek gestaan hep !!!1!quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Arizona het volgende:
De RIVM cijfers zijn laat vandaag.
Hun willen demense dom houden! Se verberge dinge foor ons!
Slimquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb het nog steeds niet opgezochtIk laat het lekker over me heen komen vanavond
Iedere dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:31 schreef molloot200 het volgende:
Komen er überhaupt wel cijfers in het weekend?
Hun wil nie dat wij nie weten nie dat die hoestproestvirus een leugen is nie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef Arizona het volgende:
De RIVM cijfers zijn laat vandaag.
Hun willen demense dom houden! Se verberge dinge foor ons!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Had al wel ergens gelezen overSinds 9 oktober weg is toch geen aanwijzingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zijn echt niet nu nog bezig met de opnames.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Het was West-Flevolandsquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hun wil nie dat wij nie weten nie dat die hoestproestvirus een leugen is nie.![]()
(Of was dat geen Zuid-Afrikaans?)
Gewoon een uur extra slapen. Niks ellendigs aanquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:43 schreef Em31 het volgende:
Vannacht de klok een uur terug, nog een uur langer in dit klote jaar leven
Ik mijn geval betekent dat waarschijnlijk om 6 uur klaarwakker zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 14:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon een uur extra slapen. Niks ellendigs aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |