Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 19:59 schreef Arizona het volgende:
Oh gatver, ook nog wintertijd dit weekend
Ik vind het NU al vroeg donker
Ik ook @quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:03 schreef Hamlapjes het volgende:
TT![]()
![]()
Of ik nu een heel blokje Scooter aan het luisteren ben? Misschien.
Ik, Buddyquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:03 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nog meer Masked Singer kijken?
Als we toch bezig zijn met Scooter. Dan moet deze er ook bij.quote:
Dus nu in dat topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:03 schreef Arizona het volgende:
Wie gaat er nog meer Masked Singer kijken?
Poezië gewoon.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ook @
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Dit is tof jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:20 schreef Cyan9 het volgende:
Er zijn van die nummers die heilig zijn, daar moet je van afblijven. Voor mij was "Believe" van Cher ook zo'n nummer, dat is zo typisch Cher, dat kan een andere artiest nooit eer aan doen. Maaaaaaaaaaaaarr, dit is toch wel super mooi:
Sowieso is Anna of the North een held.
Wats deez.quote:
Poe, deze komt wel binnen jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Dit is ook subtiel, mooi en emotioneel.
Waar word ik gedwongen om naar te kijken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Mocht iemand genoeg hebben van Scooter en nu wat anders zoekt, ik heb nog wel een tip:
[ twitter ]
Bij de UK helemaalquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:41 schreef Hamlapjes het volgende:
Mocht iemand genoeg hebben van Scooter en nu wat anders zoekt, ik heb nog wel een tip:
[ twitter ]
Een onderdeel, of echt het hele programma?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:48 schreef moemoe het volgende:
Ja, het thema is zeker weten het Eurovisie Songfestival op SBS 6.
Alles wat tot nog toe is voorbij gekomen ging over het Eurovisie Songfestivalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:49 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Een onderdeel, of echt het hele programma?
Ik vind zijn make-up wel grappig erbijquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
Johnny de Mol draagt het beste Metallica album
Niet zo opgelet, maar denk dat het wel flitsend is dusquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind zijn make-up wel grappig erbij.
Allstars & zonen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom heb ik amateurvoetbal opstaan trouwens?
Ride the Lightning?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:50 schreef koffieleuk het volgende:
Johnny de Mol draagt het beste Metallica album
Dit is correct en tevens juist.quote:
Je bent lekker bezig vandaag. Wielrenners mietjes noemen en vrouwenvoetbal amateurs.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik weet niet wat jij op hebt staan, maar ik kijk gewoon vrouwenvoetbalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tim Douwsma deed toch niet meer mee?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 20:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alles wat tot nog toe is voorbij gekomen ging over het Eurovisie Songfestival.
2 oud-deelnemers en Tim Douwsma doen ook mee aan het spel.
Alleen deze aflevering denk ik.
Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tim Douwsma deed toch niet meer mee?
Ja jammer. Had toch liever gezien dat ze echt niet meer meededen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Echt. Ik weet morgen pas wie de Mol is. Laten we het in het echte leven dan niet zo moeilijk maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:09 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
De goals vielen voor de Esten ook wel steeds op psychologisch slechte momenten natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:
Voor Nederland tegen Estland kunnen we dus voortaan gewoon 7 - 0 invullen. Drie keer gespeeld, drie keer 7 - 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |