Dat kan je volgens mij ook prima doen met eten dat lekker is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ajoh, zolang ik maar aan mijn eiwitten kom en onder mijn kcal zit.
Laat mij lekker een cheat meal hebben die ik lekker vind, tsjongejongejongequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat kan je volgens mij ook prima doen met eten dat lekker is.
Gewoon een boterham met kaas smeren.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
Of Maccie of Bram of Subway.
Wat zouden jullie doen?
vrijdag visdagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Wissel hem maar met die van janceesquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:54 schreef Erasmus het volgende:
Wie heeft mijn UI uit de OP gesloopt?
Dat kan echt niet.
Alledrie niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Ja, niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Bram?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Bram?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:55 schreef Erasmus het volgende:
Wat zouden jullie doen?
quote:
Ik ben voor een wekelijkse cheat meal.quote:
ik ben meer voor iedere dag lekker etenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor een wekelijkse cheat meal.
Maar bedankt dat jullie mij op het rechte pad willen houden, waardeer dat wel.
Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat Bram een Hebreeuwse naam is?
Stukje hotel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 12:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ulphond-crowdfunding
Er is een tweede Milo die hulp nodig heeft.
@:Zipportal, stort jij even?
Wiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken aan de ex van Eva Jimek.
Dan haal ik sushi of ga ik naar de Turk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Ik ben voor een wekelijkse cheat meal.
Maar bedankt dat jullie mij op het rechte pad willen houden, waardeer dat wel.
is gewoon oude testament dus niet alleen Hebreeuwsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wist je dat Bram een Hebreeuwse naam is?
Die 45k is al binnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stukje hotel.
https://www.gofundme.com/(...)ilo-naar-hotel-okura
ik naar je moederquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan haal ik sushi of ga ik naar de Turk.
quote:
Wat Mannekenpis in Utrecht is (ik mag hopen dat jullie dat minstens kennen), is Bram Ladage dat in regio Rotterdam.quote:
Volgende doel: geld voor een kapper.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die 45k is al binnen.
En wij maar werreke
Dit is wel echt alle schaamte voorbij hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Die 45k is al binnen.
En wij maar werreke
Met ruim 10.000 eroverheen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit is wel echt alle schaamte voorbij hoor
Erg matige patat inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:04 schreef Caland het volgende:
Sowieso nooit echt begrepen wat er zo speciaal is aan Bram. Overzoute zooi.
Hoezoquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Het begint nu een beetje zielig te wordenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stukje hotel.
zoals Vleminckx in de voetboogstraat dus maar die doen tenminste alleen patat, gemengde zaken tellen gewoon niet mee dus Bram ook nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Wat Mannekenpis in Utrecht is (ik mag hopen dat jullie dat minstens kennen), is Bram Ladage dat in regio Rotterdam.
Broodje mario bedoel je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Wat Mannekenpis in Utrecht is (ik mag hopen dat jullie dat minstens kennen), is Bram Ladage dat in regio Rotterdam.
Zal ik voor jou een crowdfund opzetten zodat je eindelijk eens een nieuwe fiets kunt kopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stukje hotel.
Herkomst en betekenis Bramquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
is gewoon oude testament dus niet alleen Hebreeuws
Een flat screen tv en een bubbelbad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarvoor gaan ze hierna geld vragen?
Broodje Mario is voor broodjes, Mannekenpis is voor patatjes.quote:
Ik krijg nu echt honger van dit onderwerpquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Erasmus op 23-10-2020 13:11:57 ]
Eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien noem je het een run omdat je een halfgare bockworst bent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
Die run waarvoor dat is was al georganiseerd, toen werd het doel gehaald maar ze wil toch die run doen om iets anders liefs te doen
Nou, dat mag toch
Het is niet zo dat dat mens zelf aan het bedelen is van oh doe nu maar etentje dan, dat heeft die organisator van die run besloten.
Waarom ik het een run noem weet ik niet, het is een wandeling.
Ik moest hier om glimlachen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
Die run waarvoor dat is was al georganiseerd, toen werd het doel gehaald maar ze wil toch die run doen om iets anders liefs te doen
Nou, dat mag toch
Het is niet zo dat dat mens zelf aan het bedelen is van oh doe nu maar etentje dan, dat heeft die organisator van die run besloten.
een etentjequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef GGMM het volgende:
Nou, dat mag toch
en Ibrahim dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Herkomst en betekenis Bram
Bram is een Hebreeuwse naam en betekent ‘vader van vele volken’. De jongensnaam is afgeleid van Abraham, een Hebreeuwse naam uit het Oude Testament. Volgens de Bijbel betekent de naam ‘vader van vele volken’, maar het kan ook ‘de (goddelijke) vader is barmhartig’ betekenen.
De oorspronkelijke vorm van de naam was Abram, wat betekent: ‘de (goddelijke) vader is verheven’. Al vrij vroeg werd de naam in onze omgeving gebruikt, een van de vroegste vondsten is uit het jaar 779.
Ik ken mannekenpis niet, maar broodje mario wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Broodje Mario is voor broodjes, Mannekenpis is voor patatjes.
Broodje Mario was wel echt de shit. Altijd na college bij de Janskerk een broodje verorberen.
Ik woon al jaren achter de Jaffa en ben er nuchter echt maar een paar keer geweest.quote:
Is goed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zal ik voor jou een crowdfund opzetten zodat je eindelijk eens een nieuwe fiets kunt kopen?
Daar schooit ze zelf niet om, die organisator van die run heeft dat besloten godverdommequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een etentje
dit is een hotel van 1k ofzo
beetje zielig doen en ordinair geld schooien
Dat is gewoon de Arabische vertaling van Abrahamquote:
Leuk voor je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Oja en als Feyenoord daar speelt gaan we altijd naar Kampong genot vooraf
Heerlijke kantine is dat.
Supporters die voor of na de wedstrijd voor die schijttent van een Happy Italy in de rij gaan staan hebben het niet begrepen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
Oja en als Feyenoord daar speelt gaan we altijd naar Kampong genot vooraf
Heerlijke kantine is dat.
dan weiger je dat tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar schooit ze zelf niet om, die organisator van die run heeft dat besloten godverdomme
Dat zeg ik toch net!!
Die bestaat toch niet meer?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Supporters die voor of na de wedstrijd voor die schijttent van een Happy Italy in de rij gaan staan hebben het niet begrepen.
Mannekenpis is matige ambachtelijke patat die je overal in Utrecht kan halen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ken mannekenpis niet, maar broodje mario wel.
Ben eigenlijk ook zelden in Utrecht geweest.
Behalve met behoorlijk veel drugs op en dan heb ik nooit echt honger
ter info
Bepaal jij nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan weiger je dat toch
45k is wel leuk genoeg
Bij die originele gofundme hebben ze zelfs 10k extra gekregen. Maar goed, wat GGMM zegt klopt ook wel, initiatief ligt niet bij hunzelf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan weiger je dat toch
45k is wel leuk genoeg
Het is het okura hotel domme debielquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe de fuck kan het trouwens 1000 euro kosten voor een hotelnacht en een avondje eten.
Ik overleef daar een vakantie van twee weken mee inclusief tickets en ik ben niet zuinig met mijn geld.
Je bent zelf een okura hotelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is het okura hotel domme debiel
Dan moet je behoorlijk zuinig zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe de fuck kan het trouwens 1000 euro kosten voor een hotelnacht en een avondje eten.
Ik overleef daar een vakantie van twee weken mee inclusief tickets en ik ben niet zuinig met mijn geld.
¤55.257 ingezameld. Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan weiger je dat toch
45k is wel leuk genoeg
Ik zou een bestaande ziekte pakkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu nog een ziekte verzinnen.
dan zeg je tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij die originele gofundme hebben ze zelfs 10k extra gekregen. Maar goed, wat GGMM zegt klopt ook wel, initiatief ligt niet bij hunzelf.
(Buiten het feit dat het gewoon zwaar klote is je beide ouders in je puberjaren te gaan verliezen)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een etentje
dit is een hotel van 1k ofzo
beetje zielig doen en ordinair geld schooien
Jij krijgt toch gewoon Wajong?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef Tjacka het volgende:
Ga denk ik ook dat gofundme doen
Tjacka van het FOK!forum wordt gepest door de vbl sc
mooi dat zoiets gebeurt toch, mensen zijn vrij om te gevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zeg je toch
leuk geweest
10k extra daar kan ik wel van naar het okura
Ja, eens. Al blijkt dat extra geld naar een spaarrekening te gaan waar dat mannetje niet aan mag komen tot zijn 18e.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zeg je toch
leuk geweest
10k extra daar kan ik wel van naar het okura
Wat geniet je voorkeur: Mannekenpis of Bram Ladage?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mannekenpis is matige ambachtelijke patat die je overal in Utrecht kan halen.
Utrecht is een leuke stad maar best matig met veel drugs op.
Paard van troje toch wel regelmatig geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mannekenpis is matige ambachtelijke patat die je overal in Utrecht kan halen.
Utrecht is een leuke stad maar best matig met veel drugs op.
Hier ben ik het me eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi dat zoiets gebeurt toch, mensen zijn vrij om te geven
Kunnen we deze discussie stoppen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat geniet je voorkeur: Mannekenpis of Bram Ladage?
Wie zegt dat er een dikke levensverzekering op zit? Overwaarde zit er wel op ja, maar daar kun je niet van eten. Dat was het hele probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
(Buiten het feit dat het gewoon zwaar klote is je beide ouders in je puberjaren te gaan verliezen)
Die eerste donatie actie vond ik al dubieus. Dikke woning met overwaarde, dikke levensverzekering en dan schooien om geld omdat (heel sneu) een puber niet zou kunnen aarde in een andere leefomgeving.
Maar goed misschien ben ik gewoon een botte lul. Het is een private actie met privaat geld dus good for them dat het gelukt is
je geeft ze een vingerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi dat zoiets gebeurt toch, mensen zijn vrij om te geven
Ik laat mij op reis helemaal vol lopen met duur speciaalbier dus dat is het niet.quote:
Gemiste kans voor Drizzt, die volière had prima via donaties aangeschaft kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Drizzt vragen.
wat fijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ben ik het me eens.
Wacht, ik zal je even een like geven.
Ja dat is toch vrij beperkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik laat mij op reis helemaal vol lopen met duur speciaalbier dus dat is het niet.
Ca 200 euro aan verblijfskosten en ca 200 euro aan reiskosten (afhankelijk van bestemming) en dan blijft er 600 euro over voor attracties, eten, bier en clubs? Das ca 45 euro per dag.
Mannekenpis geniet mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat geniet je voorkeur: Mannekenpis of Bram Ladage?
Tevens eens. Was een keer te vroeg uit de Basis vertrokken en had gelijk spijt.
Da's den haagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Paard van troje toch wel regelmatig geweest
En thunderdome in de jaarbeurs natuurlijk
Als ik al mijn anekdotes van technofeesten en/of drugs moest bundelen, dan zou het een goede slapstick comedy worden. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Caland het volgende:
Ook nog een keer met een groepje op hoog catharijne 'overnacht' toen we terugkwamen van mysteryland en de laatste trein hadden gemist.
Nog pillen kunnen kopen bij een schoonmaker die daar 's nachts aan het werk wasJaartje of 13 geleden alweer denk ik.
Dit even ter info en tot zover deze anekdote.
Yep. Gewoon dat kind eruit gooien toch. Gewoon betalen en anders wegwezen.quote:
Waarom zou je alleen kibbeling kunnen halen/bestellen als je pakketje er isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, ik wil graag kibbeling maar mijn pakketje is er nog niet. Dit gaat niet meer goed komen.
Nee, dat is niet waar ik het mee eens was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Gewoon dat kind eruit gooien toch. Gewoon betalen en anders wegwezen.
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar ik het mee eens was.
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Gewoon dat kind eruit gooien toch. Gewoon betalen en anders wegwezen.
45 euro per dag op vakantie vind ik wel heel karig. Daar kun je niet eens een pakje van kopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik laat mij op reis helemaal vol lopen met duur speciaalbier dus dat is het niet.
Ca 200 euro aan verblijfskosten en ca 200 euro aan reiskosten (afhankelijk van bestemming) en dan blijft er 600 euro over voor attracties, eten, bier en clubs? Das ca 45 euro per dag.
Omdat als ik nu kibbeling ga halen er een kans is dat het pakketje komt op het moment dat ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen kibbeling kunnen halen/bestellen als je pakketje er is
waar gáát dit over
Dan doe je een briefje op de deur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als ik nu kibbeling ga halen er een kans is dat het pakketje komt op het moment dat ik niet thuis ben.
Jeetje, is dat nou zo moeilijk?
Jezus wat maak jij je leven moeilijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als ik nu kibbeling ga halen er een kans is dat het pakketje komt op het moment dat ik niet thuis ben.
Jammer, had gehoopt op Bram.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mannekenpis geniet mijn voorkeur.
Sowieso zijn techno clubs in Utrecht vrij matig bedoel ik ook. Prima festivals in de Jaarbeurs natuurlijk maar dat is het wel. Waarbij ik de jaarbeurs ook een beetje te groot vind voor als je compleet wappie de stages afstruint
Ik vertrouw mijn buurt niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan doe je een briefje op de deur.
In een land waar je voor 15 euro per nacht kunt overnachten kan het wel kloppen. Alleen haal je die plekken doorgaans niet met een vliegticket van 200 retour.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
45 euro per dag op vakantie vind ik wel heel karig. Daar kun je niet eens een pakje van kopen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat maak jij je leven moeilijk
Dan hang je toch een briefje op de deur
"ben kibbeling halen, zet maar bij de deur neer!"
quote:
Kater zeker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sorry. Ik liet mij even gaan.
Note uitgedeeld.
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.quote:
Vraag je je nichtje toch of ze je kibbeling wil gaan halen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien woont hij in een Schilderswijk equivalentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat maak jij je leven moeilijk
Dan hang je toch een briefje op de deur
"ben kibbeling halen, zet maar bij de deur neer!"
poema?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.
Basis is een technotent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.
Puma.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook goedemiddag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien woont hij in een Schilderswijk equivalent
Nee, 1 gezin, dat zijn mijn buren. Die vertrouw ik juist wel. Die zijn er namelijk toch nooit.quote:
Mwah, in oost europa is de tietenbar toch wel verplicht en dan kom je er ook wel overheen.quote:
Techno dj's met een zwart shirt, fascistoïde kapsel en een grote kiek op de neus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:31 schreef Erasmus het volgende:
Ben nog nooit naar Puma geweest.
Welke techno-DJ's draaiden er zoal dan?
Een hypotheek hebben is een levensverzekering hebben. Overwaarde kun je prima van eten als je het huis verkooptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een dikke levensverzekering op zit? Overwaarde zit er wel op ja, maar daar kun je niet van eten. Dat was het hele probleem.
Breng dan zelf een onderwerp in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ook dit puma techno gesprek vind ik totaal niet interessant.
@:muskusboktor57 zeg er eens wat van
Doe er wat aan en gooi DRG of UVT weer open, dan ben je er van af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ook dit puma techno gesprek vind ik totaal niet interessant.
@:muskusboktor57 zeg er eens wat van
grr...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al gehaald. Ik ben al met de wintertijd bezig.
Gemiddeld genomen zal ik het met twee weken iets te ruim ingeschat hebben ja.quote:
Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een hypotheek hebben is een levensverzekering hebben. Overwaarde kun je prima van eten als je het huis verkoopt
Vergeet RTM niet. Qua volk en muziek veruit de beste. Gaan Corona ook wel overlevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt op Bram.
Maar eens hoor. Ik ga alleen naar de Basis als ik speciaal een bepaalde DJ wil zien zoals een all-nighter van Benny Rodrigues of Sam Paganini. Voor onbekende namen ga ik niet helemaal naar Utrecht toe, dan blijf ik lekker hier in Roffa en ga ik wel naar Now&Wow/Toffer/Perron.
dat kan tegenwoordig ook gewoon in nostalgiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Doe er wat aan en gooi DRG of UVT weer open, dan ben je er van af.
Lijkt soms wel een vrouw.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
rambodirk loopt met zijn onwetendheid te koop.
Gros zal het nog wel hebben, is pas 3-4 jaar ofzo dat het geen verplichting meer is toch?quote:
Veel hypotheekverstrekkers eisen dit. En als dat niet zo is, dan ben je gewoon dom gezien de bedragen die gemoeid gaan met hypotheken. Al kun je natuurlijk altijd nog een crowdfund starten als shit the fan hitsquote:
Over broodjes in Utrecht gesproken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Broodje Mario is voor broodjes, Mannekenpis is voor patatjes.
Broodje Mario was wel echt de shit. Altijd na college bij de Janskerk een broodje verorberen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemiste kans voor Drizzt, die volière had prima via donaties aangeschaft kunnen worden.
'Drizzt wil graag volière voor zijn vogels, wegens ziektes (van alles wat) werkt hij niet en hij heeft ook nog rood haar, doneer dus nu'.
Meesten eisen het juist niet meer, al is het pas sinds kort dat dat zo is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veel hypotheekverstrekkers eisen dit. En als dat niet zo is, dan ben je gewoon dom gezien de bedragen die gemoeid gaan met hypotheken. Al kun je natuurlijk altijd nog een crowdfund starten als shit the fan hits
Wat een leuke verrassing zo op de vrijdagmiddag in deze barre tijden!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Even zomaar tussendoor een leuk plaatje!
[ afbeelding ]
Oja verrek, da's dit weekend alweer. Genot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al gehad. Ik ben al met de wintertijd bezig.
Wtf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja verrek, da's dit weekend alweer. Genot.
Dit ga ik niet inkoppen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf.
Waarom weet ik hier niets van.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een leuk plaatje om mee het weekend in te gaan!
@RamboDirk
Waar is eldersquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Dat geldgebedel is te genant voor woorden. Bespreek dat elders
In het desbetreffende topic zelf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Dat geldgebedel is te genant voor woorden. Bespreek dat elders
Ging nav z'n opmerking even zoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf.
Waarom weet ik hier niets van.
Die rode ogen wtfquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
We krijgen een uur toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja verrek, da's dit weekend alweer. Genot.
Drizzt, drink jij koffie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ging nav z'n opmerking even zoeken.
In het bericht op de FP of op de plek op het forum waar men het hierover heeft, geen idee waar dat precies is.quote:
Sinds 2016 niet meer, hoezo?quote:
Gewoon een vraag, jezus waarom moet bij jou altijd alles met een wedervraag eindigen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds 2016 niet meer, hoezo?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, jezus waarom moet bij jou altijd alles met een wedervraag eindigen?
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, jezus waarom moet bij jou altijd alles met een wedervraag eindigen?
De volgende user heeft deze post geliked:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Had laatst ook een like van wateropmarsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
wateropmars
Ik een woedende DM.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had laatst ook een like van wateropmars
Als je van plan bent dit gezeik nog een tijdje door te zetten heb ik liever dat je wel gewoon eten haalt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Erasmus het volgende:
Nog steeds geen eten gehaald. Wel een eiwitshake (banaan van Body & Fit) op.
Durf geen cheat meal meer te halen.
Dit is dus de reden waarom ik de UI van @Erasmus uit de OP heb gehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je van plan bent dit gezeik nog een tijdje door te zetten heb ik liever dat je wel gewoon eten haalt.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je van plan bent dit gezeik nog een tijdje door te zetten heb ik liever dat je wel gewoon eten haalt.
Dacht dat jij wel bij mobicep besteldequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Erasmus het volgende:
Nog steeds geen eten gehaald. Wel een eiwitshake (banaan van Body & Fit) op.
Durf geen cheat meal meer te halen.
Ik zou voor 5 minuten gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Altijd dat zelfde geëmmer.
Ja nee zal ik nu pindakaas op mijn beschuitje smeren of over drie minuten.
Mobicep mag zijn vingers tussen een dichtslaande autodeur krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel bij mobicep bestelde
Vieze nepmarokkaan
Nee pakketje is er nog niet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou jou eens voor je bek moeten slaan.
Je had al lang kibbeling kunnen halen.
Ik vind het wel een vermakelijke mocroquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mobicep mag zijn vingers tussen een dichtslaande autodeur krijgen.
Beter nu, maak niet dezelfde fout als ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Altijd dat zelfde geëmmer.
Ja nee zal ik nu pindakaas op mijn beschuitje smeren of over drie minuten.
Is ook allemaal niet belangrijk, goed voor hun dat het gelukt is. Hopelijk heeft die jongen daardoor een mooie voorsprong (financieel gezien) in het levenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Meesten eisen het juist niet meer, al is het pas sinds kort dat dat zo is.
Maar mevrouw in kwestie had 10 jaar geleden al kanker, waar dit juist uit is voortgekomen.
Probeer dan nog maar eens een levensverzekering te krijgen.
Het is dus in ieder geval niet hard te zeggen dat ze er wel een zal hebben.
Je dikke hoerenmoederquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik dat 3 dagen geleden al gezien nav een post van @:caland in FB
Bedankt nog @:caland
Weet nog dat een stel kutmocrotjes in Antwerpen naar mijn ex-vriendin aan sissen waren en ik ze een grote bek gaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke mocro
Sowieso vind ik mocro's met een brabants accent iets aandoenlijks hebben
Vaak wil ik ze dan niet eens meer het land uit maar hooguit de gevangenis in
Nationale spoorwegenbeer?quote:
Ga weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nationale spoorwegenbeer?
HAHAHAHAHA
Racisme. TR meegepakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weet nog dat een stel kutmocrotjes
Ook leuk om jou te zien, baas.quote:
Telt niet als ik zelf ook een mocro ben. Dat is gewoon kritisch op je tweede paspoortgenoten zijn.quote:
Hallo hostquote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik dat 3 dagen geleden al gezien nav een post van @:caland in FB
Bedankt nog @:caland
Vandaag is een goede dag. Het is dat dit virtueel is, anders had ik een goede pot Marokkaanse muntthee klaargemaakt voor iedereen.quote:
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland
Dat zo'n user hier die altijd van die slappe anekdotes vertelt.
Ik vind de anekdotes van @Caland meestal wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland
Dat zo'n user hier die altijd van die slappe anekdotes vertelt.
En daarna zeker mijn portemonnee en telefoon jatten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vandaag is een goede dag. Het is dat dit virtueel is, anders had ik een goede pot Marokkaanse muntthee klaargemaakt voor iedereen.
Wow vieze racistquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:02 schreef Coco het volgende:
[..]
En daarna zeker mijn portemonnee en telefoon jatten.
Heb zelf money G, ik heb die tientjes van jou niet nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:02 schreef Coco het volgende:
[..]
En daarna zeker mijn portemonnee en telefoon jatten.
Dit vind ik toch zo’n onzin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Telt niet als ik zelf ook een mocro ben. Dat is gewoon kritisch op je tweede paspoortgenoten zijn.
Krijg ik er dan ook een koekje bij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vandaag is een goede dag. Het is dat dit virtueel is, anders had ik een goede pot Marokkaanse muntthee klaargemaakt voor iedereen.
Is deze grap nog steeds populair in de mocrowereldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb zelf money G, ik heb die tientjes van jou niet nodig.
Gr gr Sait van altijdgeslaagd.nl
OH HAD IK HET GOED MOETEN PRATEN DANquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Goedemiddag." @:lenny_leonard
Sait van altijdgeslaagd.nl was een Turk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is deze grap nog steeds populair in de mocrowereld
toch hetzelfde stinkvolkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sait van altijdgeslaagd.nl was een Turk.
Wow madquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het enige wat er stinkt is de dikke uitgelebberde kut van je hoerenmoeder.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Goedemiddag." @:lenny_leonard
Sissssssssquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
OH HAD IK HET GOED MOETEN PRATEN DAN
Dan waren de poppen ook aan het dansen. Het is ook nooit goed.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sissssssss
Heb dat zogenaamde sissen nooit begrepen of meegemaakt.
Dat doen ze ook meestal naar vrouwen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sissssssss
Misschien ben je niet lekker genoegquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sissssssss
Eigenaardig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Marokkanen in Marokko ook niet.
Bohhhh lekker manquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:coco @:maxi-mus @:rambodirk @:sounddragon
Dat ziet er lekker uit maat, eet smakelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat doen ze ook meestal naar vrouwen.
Ik kom ook nooit op plekken waar dat gebeurt. Misschien ligt het daaraan. (lol)quote:
Dikzak.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Happen of vork en mes?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doelde op die laatste zin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten snappen dan?
Ik MOET daar gepost hebben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
We hebben een feestje in COR jongens, topic 1000 is er!
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik doelde op die laatste zin.
Geheid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Vork en mes, zijn er echt mensen die dat doen?
Dit is echt perfect.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat ziet er dan zo uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gepost.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Lekker man, geniet ervan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:11 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Gepost.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:13 schreef Scrummie het volgende:
Buitelander in de buurt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef Coco het volgende:
Schrok me de tering, kreeg NL alert.
Sluit deuren en ramen!
Heb je het debat al gekeken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe cijfers er al? (Hoe hard gaan we door de 10k???)
Nee, zullen zo wel komen. Ik ga voor een dalende trend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn de nieuwe cijfers er al? (Hoe hard gaan we door de 10k???)
Wat een flauwekul allemaalquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was de afspraak vorige unban.
En als ik een afspraak maak, dan hou ik mij hieraan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |