Je bent zelf een okura hotelquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is het okura hotel domme debiel
Dan moet je behoorlijk zuinig zijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe de fuck kan het trouwens 1000 euro kosten voor een hotelnacht en een avondje eten.
Ik overleef daar een vakantie van twee weken mee inclusief tickets en ik ben niet zuinig met mijn geld.
¤55.257 ingezameld. Meer dan genoeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan weiger je dat toch
45k is wel leuk genoeg
Ik zou een bestaande ziekte pakkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nu nog een ziekte verzinnen.
dan zeg je tochquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Bij die originele gofundme hebben ze zelfs 10k extra gekregen. Maar goed, wat GGMM zegt klopt ook wel, initiatief ligt niet bij hunzelf.
(Buiten het feit dat het gewoon zwaar klote is je beide ouders in je puberjaren te gaan verliezen)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
een etentje
dit is een hotel van 1k ofzo
beetje zielig doen en ordinair geld schooien
Jij krijgt toch gewoon Wajong?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef Tjacka het volgende:
Ga denk ik ook dat gofundme doen
Tjacka van het FOK!forum wordt gepest door de vbl sc
mooi dat zoiets gebeurt toch, mensen zijn vrij om te gevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zeg je toch
leuk geweest
10k extra daar kan ik wel van naar het okura
Ja, eens. Al blijkt dat extra geld naar een spaarrekening te gaan waar dat mannetje niet aan mag komen tot zijn 18e.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:20 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan zeg je toch
leuk geweest
10k extra daar kan ik wel van naar het okura
Wat geniet je voorkeur: Mannekenpis of Bram Ladage?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mannekenpis is matige ambachtelijke patat die je overal in Utrecht kan halen.
Utrecht is een leuke stad maar best matig met veel drugs op.
Paard van troje toch wel regelmatig geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mannekenpis is matige ambachtelijke patat die je overal in Utrecht kan halen.
Utrecht is een leuke stad maar best matig met veel drugs op.
Hier ben ik het me eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi dat zoiets gebeurt toch, mensen zijn vrij om te geven
Kunnen we deze discussie stoppen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat geniet je voorkeur: Mannekenpis of Bram Ladage?
Wie zegt dat er een dikke levensverzekering op zit? Overwaarde zit er wel op ja, maar daar kun je niet van eten. Dat was het hele probleem.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
(Buiten het feit dat het gewoon zwaar klote is je beide ouders in je puberjaren te gaan verliezen)
Die eerste donatie actie vond ik al dubieus. Dikke woning met overwaarde, dikke levensverzekering en dan schooien om geld omdat (heel sneu) een puber niet zou kunnen aarde in een andere leefomgeving.
Maar goed misschien ben ik gewoon een botte lul. Het is een private actie met privaat geld dus good for them dat het gelukt is
je geeft ze een vingerquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Adames het volgende:
[..]
mooi dat zoiets gebeurt toch, mensen zijn vrij om te geven
Ik laat mij op reis helemaal vol lopen met duur speciaalbier dus dat is het niet.quote:
Gemiste kans voor Drizzt, die volière had prima via donaties aangeschaft kunnen worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Drizzt vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |