Die rode ogen wtfquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Even zomaar tussendoor een leuk plaatje!
[ afbeelding ]
We krijgen een uur toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja verrek, da's dit weekend alweer. Genot.
Drizzt, drink jij koffie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ging nav z'n opmerking even zoeken.
In het bericht op de FP of op de plek op het forum waar men het hierover heeft, geen idee waar dat precies is.quote:
Sinds 2016 niet meer, hoezo?quote:
Gewoon een vraag, jezus waarom moet bij jou altijd alles met een wedervraag eindigen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Sinds 2016 niet meer, hoezo?
Waarom vraag je dat?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, jezus waarom moet bij jou altijd alles met een wedervraag eindigen?
Ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Gewoon een vraag, jezus waarom moet bij jou altijd alles met een wedervraag eindigen?
De volgende user heeft deze post geliked:quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:45 schreef Muskusboktor57 het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Had laatst ook een like van wateropmarsquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De volgende user heeft deze post geliked:
wateropmars
Ik een woedende DM.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had laatst ook een like van wateropmars
Als je van plan bent dit gezeik nog een tijdje door te zetten heb ik liever dat je wel gewoon eten haalt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Erasmus het volgende:
Nog steeds geen eten gehaald. Wel een eiwitshake (banaan van Body & Fit) op.
Durf geen cheat meal meer te halen.
Dit is dus de reden waarom ik de UI van @Erasmus uit de OP heb gehaald.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je van plan bent dit gezeik nog een tijdje door te zetten heb ik liever dat je wel gewoon eten haalt.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je van plan bent dit gezeik nog een tijdje door te zetten heb ik liever dat je wel gewoon eten haalt.
Dacht dat jij wel bij mobicep besteldequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:47 schreef Erasmus het volgende:
Nog steeds geen eten gehaald. Wel een eiwitshake (banaan van Body & Fit) op.
Durf geen cheat meal meer te halen.
Ik zou voor 5 minuten gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Altijd dat zelfde geëmmer.
Ja nee zal ik nu pindakaas op mijn beschuitje smeren of over drie minuten.
Mobicep mag zijn vingers tussen een dichtslaande autodeur krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dacht dat jij wel bij mobicep bestelde
Vieze nepmarokkaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |