Nee pakketje is er nog niet!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik zou jou eens voor je bek moeten slaan.
Je had al lang kibbeling kunnen halen.
Ik vind het wel een vermakelijke mocroquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Mobicep mag zijn vingers tussen een dichtslaande autodeur krijgen.
Beter nu, maak niet dezelfde fout als ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Altijd dat zelfde geëmmer.
Ja nee zal ik nu pindakaas op mijn beschuitje smeren of over drie minuten.
Is ook allemaal niet belangrijk, goed voor hun dat het gelukt is. Hopelijk heeft die jongen daardoor een mooie voorsprong (financieel gezien) in het levenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:39 schreef Adames het volgende:
[..]
Meesten eisen het juist niet meer, al is het pas sinds kort dat dat zo is.
Maar mevrouw in kwestie had 10 jaar geleden al kanker, waar dit juist uit is voortgekomen.
Probeer dan nog maar eens een levensverzekering te krijgen.
Het is dus in ieder geval niet hard te zeggen dat ze er wel een zal hebben.
Je dikke hoerenmoederquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik dat 3 dagen geleden al gezien nav een post van @:caland in FB
Bedankt nog @:caland
Weet nog dat een stel kutmocrotjes in Antwerpen naar mijn ex-vriendin aan sissen waren en ik ze een grote bek gaf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het wel een vermakelijke mocro
Sowieso vind ik mocro's met een brabants accent iets aandoenlijks hebben
Vaak wil ik ze dan niet eens meer het land uit maar hooguit de gevangenis in
Nationale spoorwegenbeer?quote:
Ga weg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nationale spoorwegenbeer?
HAHAHAHAHA
Racisme. TR meegepakt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Weet nog dat een stel kutmocrotjes
Ook leuk om jou te zien, baas.quote:
Telt niet als ik zelf ook een mocro ben. Dat is gewoon kritisch op je tweede paspoortgenoten zijn.quote:
Hallo hostquote:
Wie?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja eigenlijk had ik dat 3 dagen geleden al gezien nav een post van @:caland in FB
Bedankt nog @:caland
Vandaag is een goede dag. Het is dat dit virtueel is, anders had ik een goede pot Marokkaanse muntthee klaargemaakt voor iedereen.quote:
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland
Dat zo'n user hier die altijd van die slappe anekdotes vertelt.
Ik vind de anekdotes van @Caland meestal wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:caland
Dat zo'n user hier die altijd van die slappe anekdotes vertelt.
En daarna zeker mijn portemonnee en telefoon jatten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vandaag is een goede dag. Het is dat dit virtueel is, anders had ik een goede pot Marokkaanse muntthee klaargemaakt voor iedereen.
Wow vieze racistquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:02 schreef Coco het volgende:
[..]
En daarna zeker mijn portemonnee en telefoon jatten.
Heb zelf money G, ik heb die tientjes van jou niet nodig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:02 schreef Coco het volgende:
[..]
En daarna zeker mijn portemonnee en telefoon jatten.
Dit vind ik toch zo’n onzin.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Telt niet als ik zelf ook een mocro ben. Dat is gewoon kritisch op je tweede paspoortgenoten zijn.
Krijg ik er dan ook een koekje bij?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Vandaag is een goede dag. Het is dat dit virtueel is, anders had ik een goede pot Marokkaanse muntthee klaargemaakt voor iedereen.
Is deze grap nog steeds populair in de mocrowereldquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:03 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Heb zelf money G, ik heb die tientjes van jou niet nodig.
Gr gr Sait van altijdgeslaagd.nl
OH HAD IK HET GOED MOETEN PRATEN DANquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Goedemiddag." @:lenny_leonard
Sait van altijdgeslaagd.nl was een Turk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is deze grap nog steeds populair in de mocrowereld
toch hetzelfde stinkvolkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:06 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sait van altijdgeslaagd.nl was een Turk.
Wow madquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:07 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het enige wat er stinkt is de dikke uitgelebberde kut van je hoerenmoeder.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Goedemiddag." @:lenny_leonard
Sissssssssquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:05 schreef Erasmus het volgende:
[..]
OH HAD IK HET GOED MOETEN PRATEN DAN
Dan waren de poppen ook aan het dansen. Het is ook nooit goed.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 14:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sissssssss
Heb dat zogenaamde sissen nooit begrepen of meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |