Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Een hypotheek hebben is een levensverzekering hebben. Overwaarde kun je prima van eten als je het huis verkoopt
Vergeet RTM niet. Qua volk en muziek veruit de beste. Gaan Corona ook wel overlevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Jammer, had gehoopt op Bram.
Maar eens hoor. Ik ga alleen naar de Basis als ik speciaal een bepaalde DJ wil zien zoals een all-nighter van Benny Rodrigues of Sam Paganini. Voor onbekende namen ga ik niet helemaal naar Utrecht toe, dan blijf ik lekker hier in Roffa en ga ik wel naar Now&Wow/Toffer/Perron.
dat kan tegenwoordig ook gewoon in nostalgiequote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Doe er wat aan en gooi DRG of UVT weer open, dan ben je er van af.
Lijkt soms wel een vrouw.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
rambodirk loopt met zijn onwetendheid te koop.
Gros zal het nog wel hebben, is pas 3-4 jaar ofzo dat het geen verplichting meer is toch?quote:
Veel hypotheekverstrekkers eisen dit. En als dat niet zo is, dan ben je gewoon dom gezien de bedragen die gemoeid gaan met hypotheken. Al kun je natuurlijk altijd nog een crowdfund starten als shit the fan hitsquote:
Over broodjes in Utrecht gesproken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Broodje Mario is voor broodjes, Mannekenpis is voor patatjes.
Broodje Mario was wel echt de shit. Altijd na college bij de Janskerk een broodje verorberen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gemiste kans voor Drizzt, die volière had prima via donaties aangeschaft kunnen worden.
'Drizzt wil graag volière voor zijn vogels, wegens ziektes (van alles wat) werkt hij niet en hij heeft ook nog rood haar, doneer dus nu'.
Meesten eisen het juist niet meer, al is het pas sinds kort dat dat zo is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Veel hypotheekverstrekkers eisen dit. En als dat niet zo is, dan ben je gewoon dom gezien de bedragen die gemoeid gaan met hypotheken. Al kun je natuurlijk altijd nog een crowdfund starten als shit the fan hits
Wat een leuke verrassing zo op de vrijdagmiddag in deze barre tijden!quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Even zomaar tussendoor een leuk plaatje!
[ afbeelding ]
Oja verrek, da's dit weekend alweer. Genot.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al gehad. Ik ben al met de wintertijd bezig.
Wtf.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Oja verrek, da's dit weekend alweer. Genot.
Dit ga ik niet inkoppen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf.
Waarom weet ik hier niets van.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:38 schreef Scrummie het volgende:
Even zomaar tussendoor een leuk plaatje!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een leuk plaatje om mee het weekend in te gaan!
@RamboDirk
Waar is eldersquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Dat geldgebedel is te genant voor woorden. Bespreek dat elders
In het desbetreffende topic zelf?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef 3rr0r het volgende:
Dat geldgebedel is te genant voor woorden. Bespreek dat elders
Ging nav z'n opmerking even zoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wtf.
Waarom weet ik hier niets van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |