wat fijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ben ik het me eens.
Wacht, ik zal je even een like geven.
Ja dat is toch vrij beperkt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik laat mij op reis helemaal vol lopen met duur speciaalbier dus dat is het niet.
Ca 200 euro aan verblijfskosten en ca 200 euro aan reiskosten (afhankelijk van bestemming) en dan blijft er 600 euro over voor attracties, eten, bier en clubs? Das ca 45 euro per dag.
Mannekenpis geniet mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat geniet je voorkeur: Mannekenpis of Bram Ladage?
Tevens eens. Was een keer te vroeg uit de Basis vertrokken en had gelijk spijt.
Da's den haagquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Paard van troje toch wel regelmatig geweest
En thunderdome in de jaarbeurs natuurlijk
Als ik al mijn anekdotes van technofeesten en/of drugs moest bundelen, dan zou het een goede slapstick comedy worden. Ben ik heilig van overtuigd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Caland het volgende:
Ook nog een keer met een groepje op hoog catharijne 'overnacht' toen we terugkwamen van mysteryland en de laatste trein hadden gemist.
Nog pillen kunnen kopen bij een schoonmaker die daar 's nachts aan het werk wasJaartje of 13 geleden alweer denk ik.
Dit even ter info en tot zover deze anekdote.
Yep. Gewoon dat kind eruit gooien toch. Gewoon betalen en anders wegwezen.quote:
Waarom zou je alleen kibbeling kunnen halen/bestellen als je pakketje er isquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Gvd, ik wil graag kibbeling maar mijn pakketje is er nog niet. Dit gaat niet meer goed komen.
Nee, dat is niet waar ik het mee eens was.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Gewoon dat kind eruit gooien toch. Gewoon betalen en anders wegwezen.
Oh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar ik het mee eens was.
Nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Yep. Gewoon dat kind eruit gooien toch. Gewoon betalen en anders wegwezen.
45 euro per dag op vakantie vind ik wel heel karig. Daar kun je niet eens een pakje van kopen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik laat mij op reis helemaal vol lopen met duur speciaalbier dus dat is het niet.
Ca 200 euro aan verblijfskosten en ca 200 euro aan reiskosten (afhankelijk van bestemming) en dan blijft er 600 euro over voor attracties, eten, bier en clubs? Das ca 45 euro per dag.
Omdat als ik nu kibbeling ga halen er een kans is dat het pakketje komt op het moment dat ik niet thuis ben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je alleen kibbeling kunnen halen/bestellen als je pakketje er is
waar gáát dit over
Dan doe je een briefje op de deur.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als ik nu kibbeling ga halen er een kans is dat het pakketje komt op het moment dat ik niet thuis ben.
Jeetje, is dat nou zo moeilijk?
Jezus wat maak jij je leven moeilijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat als ik nu kibbeling ga halen er een kans is dat het pakketje komt op het moment dat ik niet thuis ben.
Jammer, had gehoopt op Bram.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mannekenpis geniet mijn voorkeur.
Sowieso zijn techno clubs in Utrecht vrij matig bedoel ik ook. Prima festivals in de Jaarbeurs natuurlijk maar dat is het wel. Waarbij ik de jaarbeurs ook een beetje te groot vind voor als je compleet wappie de stages afstruint
Ik vertrouw mijn buurt niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan doe je een briefje op de deur.
In een land waar je voor 15 euro per nacht kunt overnachten kan het wel kloppen. Alleen haal je die plekken doorgaans niet met een vliegticket van 200 retour.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
45 euro per dag op vakantie vind ik wel heel karig. Daar kun je niet eens een pakje van kopen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat maak jij je leven moeilijk
Dan hang je toch een briefje op de deur
"ben kibbeling halen, zet maar bij de deur neer!"
quote:
Kater zeker?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Sorry. Ik liet mij even gaan.
Note uitgedeeld.
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.quote:
Vraag je je nichtje toch of ze je kibbeling wil gaan halen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien woont hij in een Schilderswijk equivalentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat maak jij je leven moeilijk
Dan hang je toch een briefje op de deur
"ben kibbeling halen, zet maar bij de deur neer!"
poema?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.
Basis is een technotent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.
Puma.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook goedemiddag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien woont hij in een Schilderswijk equivalent
Nee, 1 gezin, dat zijn mijn buren. Die vertrouw ik juist wel. Die zijn er namelijk toch nooit.quote:
Mwah, in oost europa is de tietenbar toch wel verplicht en dan kom je er ook wel overheen.quote:
Techno dj's met een zwart shirt, fascistoïde kapsel en een grote kiek op de neus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:31 schreef Erasmus het volgende:
Ben nog nooit naar Puma geweest.
Welke techno-DJ's draaiden er zoal dan?
Een hypotheek hebben is een levensverzekering hebben. Overwaarde kun je prima van eten als je het huis verkooptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een dikke levensverzekering op zit? Overwaarde zit er wel op ja, maar daar kun je niet van eten. Dat was het hele probleem.
Breng dan zelf een onderwerp in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ook dit puma techno gesprek vind ik totaal niet interessant.
@:muskusboktor57 zeg er eens wat van
Doe er wat aan en gooi DRG of UVT weer open, dan ben je er van af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ook dit puma techno gesprek vind ik totaal niet interessant.
@:muskusboktor57 zeg er eens wat van
grr...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al gehaald. Ik ben al met de wintertijd bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |