Misschien woont hij in een Schilderswijk equivalentquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jezus wat maak jij je leven moeilijk
Dan hang je toch een briefje op de deur
"ben kibbeling halen, zet maar bij de deur neer!"
poema?quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.
Basis is een technotent.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja, hoe heet die technotent in Utrecht ook alweer. Geen idee of 'ie nog bestaat, niet tivoli.
Puma.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook goedemiddag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:30 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien woont hij in een Schilderswijk equivalent
Nee, 1 gezin, dat zijn mijn buren. Die vertrouw ik juist wel. Die zijn er namelijk toch nooit.quote:
Mwah, in oost europa is de tietenbar toch wel verplicht en dan kom je er ook wel overheen.quote:
Techno dj's met een zwart shirt, fascistoïde kapsel en een grote kiek op de neus.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:31 schreef Erasmus het volgende:
Ben nog nooit naar Puma geweest.
Welke techno-DJ's draaiden er zoal dan?
Een hypotheek hebben is een levensverzekering hebben. Overwaarde kun je prima van eten als je het huis verkooptquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:24 schreef Adames het volgende:
[..]
Wie zegt dat er een dikke levensverzekering op zit? Overwaarde zit er wel op ja, maar daar kun je niet van eten. Dat was het hele probleem.
Breng dan zelf een onderwerp in.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ook dit puma techno gesprek vind ik totaal niet interessant.
@:muskusboktor57 zeg er eens wat van
Doe er wat aan en gooi DRG of UVT weer open, dan ben je er van af.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ook dit puma techno gesprek vind ik totaal niet interessant.
@:muskusboktor57 zeg er eens wat van
grr...quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Al gehaald. Ik ben al met de wintertijd bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |