SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is al geveild voor 450.000 euroquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een speedboot van 2 miljoen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is al geveild voor 450.000 euro
Toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Google maar,Wajer 55.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zal vast goedkoper zijn dan 2M“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:The price for a Wajer 55 is ¤1,7 million (excluding VAT).lijkt zo'n klein kut bootje op die foto
![]()
Jaquote:Eigenlijk is die verkocht voor 450.000.000,=
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:The world's smallest superyacht
With the sun as your guide and the Mediterranean your playground, it doesn’t matter where you set course for. One flick of the wrist is all it takes to unleash the power of the Wajer 55’s engines out back, thrusting you forward with the greatest ease. Perfectly balanced, yet so exciting.![]()
![]()
echt fantastisch manquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
JaEigenlijk is die verkocht voor 450.000.000,=
![]()
Meteen daarna heb ik een beeldje kapot getrapt op de markt voor 50 centquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn LAPO wat doe jequote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen daarna heb ik een beeldje kapot getrapt op de markt voor 50 cent![]()
Ik heb daarna een LAPO kapot getraptquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daarna een LAPO kapot getraptik heb er toch voor gebolkt
![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:38 schreef K.Indertent het volgende:
Ik snap heel goed dat het ergens vandaan moet komen.![]()
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Het bleef niet bij stampvoeten en je moet nu echt wat eten halen?![]()
Gyazo doet moeilijk.
Waar?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat er een bepaald gevoel zit en dat verzadiging behoeft.![]()
Nee hoor.Straks maar even instaleren.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:42 schreef devzero het volgende:
[..]
Ja, wel vaker problemen mee. Heb je iets tegen imgur?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar kunnen we je niet bij helpen, dat moet je maar zelf doenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:43 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat er een bepaald gevoel zit en dat verzadiging behoeft.![]()
Oh nee ik zit meer dan primaquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Daar kunnen we je niet bij helpen, dat moet je maar zelf doenheb mezelf er redelijk voor afgeschermd.
![]()
Waarom afschermen. Het moet er toch uit op een gegeven momentquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:47 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Oh nee ik zit meer dan primaheb mezelf er redelijk voor afgeschermd.
![]()
Afkarnen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waar is iedereen?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die gun ik je.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:59 schreef devzero het volgende:
Nog 2 punten dus voor die 500 grens gehaald is
Tadaaa.
Volgens mij wel.quote:
Even de update afwachten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:08 schreef devzero het volgende:
[..]
498 nu, met die 3 en 1 van daarnet dus 502“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Rustig beginnen,1 is eerst genoeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Dude, ik had mario toch zeker wel 2 puntjes gegund“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Anders stijgt het succes naar zijn hoofdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig beginnen,1 is eerst genoeg.![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rustig beginnen,1 is eerst genoeg.![]()
![]()
![]()
Toch top 10.
![]()
Ikbwelquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Maar even koffie zetten voor de ochtendploeg.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goedemorgen Heer Mikey.quote:
MorguhThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
1 uur
Mien waikschilde bonen die komen zo slecht op,
En de sprutters vreten d'aalbeerns op.
Mien vrougen stoan dun en mien sloat schut al deur,
As t zo deur gaait din wordt dat n strop.
Mor mien toentje, mor mien toentje,
Ja dij mis ik nait geern,
Der is altied diverdoatsie veur mie,
Mien waikschilde bonen die komen zo slecht op,
En de sprutters vreten d'aalbeerns op.
Wat is mooier as n hoeske mit n mooiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Koffie staat klaar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Biertje voor @kree
Is geregeld.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Zet dan direct maar een traytje koud
Bijna vergeten.
Ik moet nog PVP maken.
Ik ga even piesen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoop dat het goed gaat met Jacq. Die kwam hier vroeger ook nog wel eens 's ochtends vroeg buurten![]()
Ja hoor,gaat goed met birtanem.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:50 schreef devzero het volgende:
Ik hoop dat het goed gaat met Jacq. Die kwam hier vroeger ook nog wel eens 's ochtends vroeg buurten
Ze heeft vakantie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ver weg daar met die creepquote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja hoor,gaat goed met birtanem.![]()
O sleutel?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:52 schreef devzero het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Daar kan ik toch geen oordeel over vellen.quote:
Longkanker
In 1985 werd Ede Staal geopereerd vanwege longkanker. Staal overleed uiteindelijk op 22 juli 1986 op 45-jarige leeftijd aan de gevolgen van die ziekte. Later dat jaar kwam zijn tweede album ‘As vaaierwoorden’ uit. Voor dit album ontving de zanger postuum een 'K. ter Laan-prijs', voor zijn verdiensten voor de Groningse taal.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hij bedoelt het goed en het is niet aan mij om te oordelen. Gelijk heb je.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan ik toch geen oordeel over vellen.
Zo te zien ga jij ferro zo inhalen. Mooie inhaalslag gedaan.![]()
LorenzoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb ooit nog een CD van hem gekregen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Longkanker
In 1985 werd Ede Staal geopereerd vanwege longkanker. Staal overleed uiteindelijk op 22 juli 1986 op 45-jarige leeftijd aan de gevolgen van die ziekte. Later dat jaar kwam zijn tweede album ‘As vaaierwoorden’ uit. Voor dit album ontving de zanger postuum een 'K. ter Laan-prijs', voor zijn verdiensten voor de Groningse taal.Van de ouders van een vriendin die uit Groningen kwam
![]()
Ik hou van zijn muziek.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Longkanker
In 1985 werd Ede Staal geopereerd vanwege longkanker. Staal overleed uiteindelijk op 22 juli 1986 op 45-jarige leeftijd aan de gevolgen van die ziekte. Later dat jaar kwam zijn tweede album ‘As vaaierwoorden’ uit. Voor dit album ontving de zanger postuum een 'K. ter Laan-prijs', voor zijn verdiensten voor de Groningse taal.
Garcia out.quote:
Lekker slipe.quote:
Iknookquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je roddelpraat al gekeken?quote:
Was weer super.
ik dacht dat die gestopt waren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je roddelpraat al gekeken?
Was weer super.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Zo, ff een wandeltochtje van 7,5km in mijn woonplaats er op zitten.... 't is echt warm buitenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke dus weer terug sinds septemberquote:ze hadden trans mensen afgezeken en toen waren ze gestopt maar in middels weer begonnen dus
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Goedemorgen,het is echt lekker buiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:04 schreef Maanvis het volgende:
Zo, ff een wandeltochtje van 7,5km in mijn woonplaats er op zitten.... 't is echt warm buiten
De vorige aflevering moet je ook echt even checken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus weer terug sinds septemberze hadden trans mensen afgezeken en toen waren ze gestopt maar in middels weer begonnen dus
ja @DJMO heeft de verkeerde dag voor een rustdag gekozen. de wind is gaan liggen en het is hier 14 graden buiten (om 1 uur des nachts nog 16 graden)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,het is echt lekker buiten.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik heb hier het raam ook wijd open staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja @:djmo heeft de verkeerde dag voor een rustdag gekozen. de wind is gaan liggen en het is hier 14 graden buiten (om 1 uur des nachts nog 16 graden)
ik dacht ik geef jou ff wat puntjes, misschien kun jij me er ook wat geven?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier het raam ook wijd open staan.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Bijna.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:24 schreef blackmirror het volgende:
Je gaf hem 2 punten, je kreeg nu 4 punten. Kunnen we nu verder?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hier ook trouwens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier het raam ook wijd open staan.![]()
Ik haal er wel uit wat er in zit ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom afschermen. Het moet er toch uit op een gegeven moment![]()
Ik gooi de koffie wel weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker zo rustigTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
alleen afhalenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:37 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Shops zijn nog gesloten geloof ik. Window is kort.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vrij uitzonderlijk deze maand.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
fijn voor het autistenbreinquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is in Utrecht al zo sinds WolfsenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik ben nu 5 jaar gestopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij zal het ongetwijfeld weten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
https://www.hln.be/celebr(...)vQ4ORpvPMnO0hAwrvkSo arme britneyTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat deed ik bewust, ik ben ff iets aan het kijken en ik wachtte ff met reagerenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
dann wacht nu ook hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat deed ik bewust, ik ben ff iets aan het kijken en ik wachtte ff met reageren![]()
Heel triest.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:49 schreef Maanvis het volgende:
https://www.hln.be/celebr(...)vQ4ORpvPMnO0hAwrvkSo arme britney
Nog steeds rustig.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
als we er nou ff gebruik van maken door telkens 5 minuten tussen elke post te laten zittenquote:mario bolkt ons nu ook dff niet
Een gedicht over Maanvis
Lees je DM.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat geloof ik ook zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:04 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen een eigen klokkenspel heeft.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
iik vroeg hoeveel punten je wilde in DMquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Volgens mijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
@:maily Is het "zorgen over" of "zorgen om"?
Kan het allebei.![]()
Morguh heren ☕️Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Daily maily.quote:
Hey maily ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Dot.quote:
goedemorgen Dotteke
@mario390 @FreshFruit nu wordt het te druk dus kunnen we geen puntenafspraken meer maken denk ikTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja maar dann was al te laatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:07 schreef Maanvis het volgende:
i
[..]
ik vroeg hoeveel punten je wilde in DM![]()
Gruß gottIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Hey Sode 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Sode.quote:
Een gedicht over Maanvis
Hey Mario alles goed?quote:Oeps kwam ik te vroeg binnenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:08 schreef Maanvis het volgende:
goedemorgen Dotteke
@:mario390 @:freshfruit nu wordt het te druk dus kunnen we geen puntenafspraken meer maken denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je FF lekker bakkiequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dan ben je in goed gezelschap.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:10 schreef Maanvis het volgende:
thx @:freshfruit ik ben bijna weer samen met @:jerney
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario alles goed?
[..]
Oeps kwam ik te vroeg binnenWe waren net met zijn 2en dus toen hebben we elkaar wat punten gegeven
Een gedicht over Maanvis
Ook al weer vroeg present ☕️quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo 🤭quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet hoorWe waren net met zijn 2en dus toen hebben we elkaar wat punten gegeven
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het was een leuk nachtje,dev is over de 500.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Geen idee hoe hoog hij stond. Maar leuk dat het leuk was 😉quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een leuk nachtje,dev is over de 500.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gisteren nog 459 volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog hij stond. Maar leuk dat het leuk was 😉“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
na ja heb de laptop beeld op tvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario alles goed?
[..]
Oeps kwam ik te vroeg binnen![]()
O, waarom dat dan. Dan kan je geen tv meer kijken nu?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja heb de laptop beeld op tvWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Netjes gedaan danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren nog 459 volgens mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja vertel eens Mario.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom dat dan. Dan kan je geen tv meer kijken nu?
Rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoi grote muis gooiende vriendquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja heb de laptop beeld op tv![]()
Dat bakje vers fruit is weer hard gegaan vannacht.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Meneertje had zijn muis tegen zijn scherm gegooid toen ik de DT had.quote:
Kaput.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen heer dud0r.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi grote muis gooiende vriend![]()
Dat bakje vers fruit is weer hard gegaan vannacht.
Hier een leuk gifje van een vliegende muis.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
hij vliegt niet echt, de achtergrond beweegtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als het niet meer is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je echt over 50 punten meer ?
GoedemorgenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Birtanem.quote:
Freshfruit askim😍Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
dev mistte je.quote:
moggggggggggggggggguhquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Wauw, zonde van de laptop.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meneertje had zijn muis tegen zijn scherm gegooid toen ik de DT had.
Kaput.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hey maanvisFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Wie heeft zijn muis stuk gegooitFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
En vannacht had ik hem weer,met 1 post.quote:
Angrygermankid.gif"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mario?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doe je goed. In de top 3 zie ik. Netjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vannacht had ik hem weer,met 1 post.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mijn lay out is baggerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Aanpassen danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mijn lay out is bagger"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
En ik doe niet eens mijn best.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed. In de top 3 zie ik. Netjes.
Koffie tijd mensenFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Mario vriend💗Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 22-10-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. devzero / 516 / 3750
2. m1st1g / 459 / 7525
3. FreshFruit / 241 / 4239
4. Ferrous / 221 / 4367
5. Limoentjuh / 208 / 4217
6. Justin_Case / 202 / 7888
7. dud0r / 186 / 6593
8. engine / 173 / 2482
9. kree / 152 / 3393
10. mario390 / 139 / 2016
11. jerney / 116 / 3731
12. Maanvis / 102 / 2433
13. Jacquelinehasselbaink / 101 / 4760
14. Jippie / 82 / 3544
15. maily / 78 / 4008
16. DerRabbit / 77 / 1693
17. ToT / 74 / 3307
18. Rob / 73 / 2372
19. DeBraad / 73 / 6598
20. Dven / 66 / 1233SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dven heb van allrs geprobeert op mijn telefoon om.aan te passen maar blijft baggerFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Een gedicht over Maanvis
@madam_april groeten van mij . Je lang niet gesproken.nlFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:31 schreef Maanvis het volgende:
@:jerney ik weet niet waar je bent maar we zijn weer samen![]()
![]()
![]()
Als ik wil qoute gaat het naar google site?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@madam-april is de moeilijkst te mentionen user die ik kenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:madam_april groeten van mij . Je lang niet gesproken.nlTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fresh hoe ziet de top 3 eruit ook die lijst kan ik hier niet zienFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Jacq ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:madam-april is de moeilijkst te mentionen user die ik ken
Zo m'n bestGedaan je in te halen ga je mee keihard voorbijquote:
Dank jequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
nee die achternaam is gewoon net zoals die voetballerquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fresh hoe ziet de top 3 eruit ook die lijst kan ik hier niet zien
Maanvis ik heb hier alleen mijn telefoon. En het ziet er vreemd uit nu op mijn telefoon. Dus bennzelfs aan puzzelen. Zie de helft nietFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Even dat Haagse verdrietje inhalenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
[quote]Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo m'n bestGedaan je in te halen ga je mee keihard voorbij
Echt bruut of wah?
Kan geen gifjes ext zienFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Duudje💋Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
welke browser gebruik je op je foonquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maanvis ik heb hier alleen mijn telefoon. En het ziet er vreemd uit nu op mijn telefoon. Dus bennzelfs aan puzzelen. Zie de helft nietTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Meh. Ik ben kennelijk niet interessant meer. Ga wat anders doen
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 gradenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Meh. Ik ben kennelijk niet interessant meer. Ga wat anders doenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Heb je de Slachtemarathon nog gecheckt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Meh. Ik ben kennelijk niet interessant meer. Ga wat anders doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moonlight hier?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ja, lijkt me een mooie wandeling, maar wel met mooi en rustig weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je de Slachtemarathon nog gecheckt?
Zo vroeg?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vandaag wordt m'n FOK! Dopper bezorgd. Ik ga dus nergens heenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 graden
Wat is dit ben kennelijk niet intressant meer??? Man3Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Leuk. Je loopt er wat afquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Snap ik,veel op de vlakte lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie wandeling, maar wel met mooi en rustig weer“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
14 graden nu al. Lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 gradenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
KoffieeeeeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Je negiert mij,net gepost al.quote:
Wat is een FOK! Dopper dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaag wordt m'n FOK! Dopper bezorgd. Ik ga dus nergens heenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik moest gisteren de laatste vijf km grotendeels langs het kanaal lopen. Het scheelde weinig of ik waaide zo het water inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,veel op de vlakte lopen.
Haags waar ben jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo m'n bestGedaan je in te halen ga je mee keihard voorbij
Echt bruut of wah?Hoiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Meh. Ik ben kennelijk niet interessant meer. Ga wat anders doen
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Volgens sommige een sexspeeltje.quote:
Maar het is een drinkfles.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Freshfruit hoe kan ik jou nu negeren. Miin askim senne sevve jeromFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens sommige een sexspeeltje.
Maar het is een drinkfles.Ik heb er één en ik ben er trots op
* FreshFruit klopt zachtjes op DJMO haar rugquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zie waarom mensen dit kunnen bedenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het is een drinkfles.Dat is beter dan in een seks speeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar het is een drinkfles.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net zoals mattieu van der poel gisteren dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest gisteren de laatste vijf km grotendeels langs het kanaal lopen. Het scheelde weinig of ik waaide zo het water in
Een gedicht over Maanvis
Je wil een sexspeeltje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.
@DJMOquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Net zoals mattieu van der poel gisteren dusTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qouteFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Niet gekliktDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Je lijkt nu kree wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qoute
Waar is haags tochFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Herfstvakantie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heb hem zelf ontworpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.is dus geen gangbare gadget. Er is er maar één van voorlopig
lolquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
dat is toch ook al echt 15 jaar geleden dat je toys via FOK kon kopenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Fresh ben geen kree maar het ziet er hier echt niet uit fok dan heFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
In @Filosoofert z'n kelder om koeien af te trekkenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Suske en Wiskequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Freshfruit hoe kan ik jou nu negeren. Miin askim senne sevve jerom\![]()
![]()
Ik.hoef geen toy te kopen hoor.. heb mijn askim fresh al dat is al een toy😄😁Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
hoi kreequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qoute![]()
![]()
trusten marioquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
ik m oet erst wats lapen dann gaa ik
naar de service![]()
Is goed kree.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
naar de service
Mario stop met spullen kapot te gooien aub mopFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Doe dat allerbeste vriend van mequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
naar de service
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ben nu m'n quote meldingen van gisteren aan het afgaan, maar is wel een beetje uit de buurt he?quote:
Het is allemaal FF z'n schuld. Had hij de dt maar niet moeten pakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario stop met spullen kapot te gooien aub mopDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Limoen waar ben jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Klopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben nu m'n quote meldingen van gisteren aan het afgaan, maar is wel een beetje uit de buurt he?
in mijn mojitoquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Sssst,die heb ik ook ingehaald.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Fresh weer dusFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
naar de serviceHee man!
Je kunt dus nog wel wat tussen de barsten door lezen?![]()
![]()
Ze staat in ieder geval nog boven HAAHSquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sssst,die heb ik ook ingehaald.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Dev 1 . Fresh 3 en mistig dan nummer 2?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Hij heeft het op de tv aangeslotenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Je kunt dus nog wel wat tussen de barsten door lezen?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Yep.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dev 1 . Fresh 3 en mistig dan nummer 2?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blok de ftesh😁Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Forum Opties Forumhop: Hop naar: