SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Fipo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die is al geveild voor 450.000 euroquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En een speedboot van 2 miljoen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je maakt een grapje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is al geveild voor 450.000 euro
Toch?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Google maar,Wajer 55.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zal vast goedkoper zijn dan 2M“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:The price for a Wajer 55 is ¤1,7 million (excluding VAT).lijkt zo'n klein kut bootje op die foto
![]()
Jaquote:Eigenlijk is die verkocht voor 450.000.000,=
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:The world's smallest superyacht
With the sun as your guide and the Mediterranean your playground, it doesn’t matter where you set course for. One flick of the wrist is all it takes to unleash the power of the Wajer 55’s engines out back, thrusting you forward with the greatest ease. Perfectly balanced, yet so exciting.![]()
![]()
echt fantastisch manquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
JaEigenlijk is die verkocht voor 450.000.000,=
![]()
Meteen daarna heb ik een beeldje kapot getrapt op de markt voor 50 centquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn LAPO wat doe jequote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Meteen daarna heb ik een beeldje kapot getrapt op de markt voor 50 cent![]()
Ik heb daarna een LAPO kapot getraptquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb daarna een LAPO kapot getraptik heb er toch voor gebolkt
![]()
![]()
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:38 schreef K.Indertent het volgende:
Ik snap heel goed dat het ergens vandaan moet komen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: