Feeder.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik blijf maar even uit DTS, eerst prizza en nu deze dingen. Voor ik het weet is muis viesdik
Je kunt garnalen in water koken, maar beter kun je ze grillen. Anders raak je hoop smaak in het water kwijt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:08 schreef mario390 het volgende:
moet je shrimps in water
koken en is dat shrimps dann rosa ?
Zeer duidelijk dat jij nog nooit een relatie met een vrouwmensch hebt gehad terwijl je eten in huis hadquote:
Klopt helemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt garnalen in water koken, maar beter kun je ze grillen. Anders raak je hoop smaak in het water kwijt.
En ja, ze worden roze net als kreeft
Mwah,dat bedurf ik te betwisten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zeer duidelijk dat jij nog nooit een relatie met een vrouwmensch hebt gehad terwijl je eten in huis had
Die kan morgen weer blij zijn,ben hem weer voorbij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet het gebleekte anusje van @:dud0r
Die ook.quote:
Haags_kwartiertje telt niet mee!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mwah,dat bedurf ik te betwisten.
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet het gebleekte anusje van @:dud0r
Hij kan dat wel hebben. Kan hij weer fanatiek gaan bolken. Net zoals m1st1g en ik steeds van plaatsje verwisselen om het spannend te houdenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die kan morgen weer blij zijn,ben hem weer voorbij.
Dan ben ik af.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje telt niet mee!
Dat heb ik geprobeerd en dat was geen succes. Sinds toen mag in Limbabwe niet mee inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Misschien moet ze maar met je gaan meefietsen
Dat is wel leuk,zo spelen wij ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij kan dat wel hebben. Kan hij weer fanatiek gaan bolken. Net zoals m1st1g en ik steeds van plaatsje verwisselen om het spannend te houden
Niet? Oh, dan gaat mijn teller ook met 1 naar benedenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Haags_kwartiertje telt niet mee!
Jouw teller staat al hoog genoeg met alle puntjes, zusjes en moederquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Niet? Oh, dan gaat mijn teller ook met 1 naar beneden
ja ik moest nachdenkenn wat het meisje koktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt garnalen in water koken, maar beter kun je ze grillen. Anders raak je hoop smaak in het water kwijt.
En ja, ze worden roze net als kreeft
Huh? Oh ik zie hetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:15 schreef m1st1g het volgende:
@:devzero je hebt al 21 punten voorsprong.![]()
![]()
Ik speel echt voor de lol.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is wel leuk,zo spelen wij ook.
Ik ontken alle moedersquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jouw teller staat al hoog genoeg met alle puntjes, zusjes en moeder
Slaap zequote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
Heren ik ga slapen. Welterusten en tot straks.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Lekker slipe.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Als ze maar niet met haar muis naar je gaat gooienquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
Soul doet het meestal zo;
komt ze binnen en zegt: "Zeg maar nee."
Ik: "Nee."
Zij: "Ik heb zin in lekkers,en jij moet gaan halen."
Zij boos.
Je zou erbij zijn toen ze gedoopt werd als peetvaderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ontken alle moedersVraag maar aan je nieuwe zusje
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef FreshFruit het volgende:
Soul doet het meestal zo;
komt ze binnen en zegt: "Zeg maar nee."
Zij: "Ik heb zin in lekkers,en jij moet gaan halen."
Zij boos.
Slaap lekker mistasch!quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:19 schreef m1st1g het volgende:
![]()
![]()
Oh iemand op TV gooide een hoop garnalen in kokend water? Tsja, het kan wel, maar even grillen in een hete pan is net iets lekkerder. Wel met vel en al natuurlijk, dat kan je er dan later makkelijk vanaf pellen en je verliest minder vocht. Uitgedroogde garnalen =quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik moest nachdenkenn wat het meisje kokt
In gedachten was ik er bijquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je zou erbij zijn toen ze gedoopt werd als peetvader![]()
Als ze gaat stampvoeten moet ik lachen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Als ze maar niet met haar muis naar je gaat gooien
zij eet de garnelen mmetquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh iemand op TV gooide een hoop garnalen in kokend water? Tsja, het kan wel, maar even grillen in een hete pan is net iets lekkerder. Wel met vel en al natuurlijk, dat kan je er dan later makkelijk vanaf pellen en je verliest minder vocht. Uitgedroogde garnalen =![]()
inb4 je hebt zelf een uitgedroogde garnaal. Dat is correct en tevens juist
Wel grappig dat ze al begint met "zeg maar nee"quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze gaat stampvoeten moet ik lachen.
Bij deze ben je uit het familie erfgoed gekickt!quote:
Die andere oom had er wel voor gezorgd dat daar weinig meer van over isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bij deze ben je uit het familie erfgoed gekickt!
Ja,dat is echt een vast ritueel hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Wel grappig dat ze al begint met "zeg maar nee"
Wim Lex heeft na zijn laatste tripje inderdaad weinig over van zijn erfenis behalve een eilandje in Griekenlandquote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die andere oom had er wel voor gezorgd dat daar weinig meer van over is
En een speedboot van 2 miljoen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wim Lex heeft na zijn laatste tripje inderdaad weinig over van zijn erfenis behalve een eilandje in Griekenland
Dat is het leuke als je elkaar al een tijd kent, dan krijg je dat soort interne grapjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,dat is echt een vast ritueel hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |