Doe je goed. In de top 3 zie ik. Netjes.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En vannacht had ik hem weer,met 1 post.
Aanpassen danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:27 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mijn lay out is bagger
En ik doe niet eens mijn best.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je goed. In de top 3 zie ik. Netjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:31 schreef Maanvis het volgende:
@:jerney ik weet niet waar je bent maar we zijn weer samen![]()
![]()
![]()
@madam-april is de moeilijkst te mentionen user die ik kenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:32 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
@:madam_april groeten van mij . Je lang niet gesproken.nl
Jacq ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
@:madam-april is de moeilijkst te mentionen user die ik ken
Zo m'n bestGedaan je in te halen ga je mee keihard voorbijquote:
Dank jequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef Dven het volgende:
Hier een leuk gifje van een vliegende muis.
[ afbeelding ]
nee die achternaam is gewoon net zoals die voetballerquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Fresh hoe ziet de top 3 eruit ook die lijst kan ik hier niet zien
welke browser gebruik je op je foonquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maanvis ik heb hier alleen mijn telefoon. En het ziet er vreemd uit nu op mijn telefoon. Dus bennzelfs aan puzzelen. Zie de helft niet
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 gradenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Meh. Ik ben kennelijk niet interessant meer. Ga wat anders doen
Heb je de Slachtemarathon nog gecheckt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Ja, lijkt me een mooie wandeling, maar wel met mooi en rustig weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je de Slachtemarathon nog gecheckt?
Zo vroeg?quote:
Vandaag wordt m'n FOK! Dopper bezorgd. Ik ga dus nergens heenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 graden
Leuk. Je loopt er wat afquote:
Snap ik,veel op de vlakte lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie wandeling, maar wel met mooi en rustig weer
14 graden nu al. Lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 graden
Je negiert mij,net gepost al.quote:
Wat is een FOK! Dopper dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaag wordt m'n FOK! Dopper bezorgd. Ik ga dus nergens heen
Ik moest gisteren de laatste vijf km grotendeels langs het kanaal lopen. Het scheelde weinig of ik waaide zo het water inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,veel op de vlakte lopen.
quote:
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo m'n bestGedaan je in te halen ga je mee keihard voorbij
Echt bruut of wah?
Hoiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Volgens sommige een sexspeeltje.quote:
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens sommige een sexspeeltje.
Maar het is een drinkfles.
* FreshFruit klopt zachtjes op DJMO haar rugquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.
Ik zie waarom mensen dit kunnen bedenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is beter dan in een seks speeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Net zoals mattieu van der poel gisteren dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest gisteren de laatste vijf km grotendeels langs het kanaal lopen. Het scheelde weinig of ik waaide zo het water in
Je wil een sexspeeltje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.
@DJMOquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Net zoals mattieu van der poel gisteren dus
Je lijkt nu kree wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qoute
Herfstvakantie.quote:
Heb hem zelf ontworpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.
lolquote:
dat is toch ook al echt 15 jaar geleden dat je toys via FOK kon kopenquote:
In @Filosoofert z'n kelder om koeien af te trekkenquote:
Suske en Wiskequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Freshfruit hoe kan ik jou nu negeren. Miin askim senne sevve jerom\
hoi kreequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qoute
trusten marioquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
ik m oet erst wats lapen dann gaa ik
naar de service
Is goed kree.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
naar de service
Doe dat allerbeste vriend van mequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
naar de service
Ben nu m'n quote meldingen van gisteren aan het afgaan, maar is wel een beetje uit de buurt he?quote:
Het is allemaal FF z'n schuld. Had hij de dt maar niet moeten pakkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mario stop met spullen kapot te gooien aub mop
Klopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben nu m'n quote meldingen van gisteren aan het afgaan, maar is wel een beetje uit de buurt he?
in mijn mojitoquote:
Sssst,die heb ik ook ingehaald.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
naar de service
Ze staat in ieder geval nog boven HAAHSquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Sssst,die heb ik ook ingehaald.
Hij heeft het op de tv aangeslotenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:58 schreef ToT het volgende:
[..]Hee man!
Je kunt dus nog wel wat tussen de barsten door lezen?
Yep.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dev 1 . Fresh 3 en mistig dan nummer 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |