* FreshFruit klopt zachtjes op DJMO haar rugquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.
Ik zie waarom mensen dit kunnen bedenkenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens sommige een sexspeeltje.
Maar het is een drinkfles.
Dat is beter dan in een seks speeltjequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens sommige een sexspeeltje.
Maar het is een drinkfles.
Net zoals mattieu van der poel gisteren dusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:45 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moest gisteren de laatste vijf km grotendeels langs het kanaal lopen. Het scheelde weinig of ik waaide zo het water in
Je wil een sexspeeltje?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.
@DJMOquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Net zoals mattieu van der poel gisteren dus
Je lijkt nu kree wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qoute
Herfstvakantie.quote:
Heb hem zelf ontworpenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je spul van FOK! Kon kopen.
lolquote:
dat is toch ook al echt 15 jaar geleden dat je toys via FOK kon kopenquote:
In @Filosoofert z'n kelder om koeien af te trekkenquote:
Suske en Wiskequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Freshfruit hoe kan ik jou nu negeren. Miin askim senne sevve jerom\
hoi kreequote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ah er wordt iets niet gelsden hier wat Fok wel nodig heb vandaar dat ik zon slechte lay out ext heb niet kan qoute
trusten marioquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
ik m oet erst wats lapen dann gaa ik
naar de service
Is goed kree.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
ik m oet erst wats lapen dann gaa ik
naar de service
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |