welke browser gebruik je op je foonquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Maanvis ik heb hier alleen mijn telefoon. En het ziet er vreemd uit nu op mijn telefoon. Dus bennzelfs aan puzzelen. Zie de helft niet
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 gradenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Meh. Ik ben kennelijk niet interessant meer. Ga wat anders doen
Heb je de Slachtemarathon nog gecheckt?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Ja, lijkt me een mooie wandeling, maar wel met mooi en rustig weerquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je de Slachtemarathon nog gecheckt?
Zo vroeg?quote:
Vandaag wordt m'n FOK! Dopper bezorgd. Ik ga dus nergens heenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 graden
Leuk. Je loopt er wat afquote:
Snap ik,veel op de vlakte lopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, lijkt me een mooie wandeling, maar wel met mooi en rustig weer
14 graden nu al. Lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het is heel mooi wandelweer vandaag, ik heb vanochtend 7,5 km gelopen bij 14 graden
Je negiert mij,net gepost al.quote:
Wat is een FOK! Dopper dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vandaag wordt m'n FOK! Dopper bezorgd. Ik ga dus nergens heen
Ik moest gisteren de laatste vijf km grotendeels langs het kanaal lopen. Het scheelde weinig of ik waaide zo het water inquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik,veel op de vlakte lopen.
quote:
Hier gaat wat mis.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:37 schreef FreshFruit het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 22 oktober 2020 07:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zo m'n bestGedaan je in te halen ga je mee keihard voorbij
Echt bruut of wah?
Hoiquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:39 schreef DJMO het volgende:
Volgens sommige een sexspeeltje.quote:
Damn, ik stikte bijna in m'n koffie.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Volgens sommige een sexspeeltje.
Maar het is een drinkfles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |