Hij bedoelt het goed en het is niet aan mij om te oordelen. Gelijk heb je.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar kan ik toch geen oordeel over vellen.
Ik heb ooit nog een CD van hem gekregen voor mijn verjaardagquote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Longkanker
In 1985 werd Ede Staal geopereerd vanwege longkanker. Staal overleed uiteindelijk op 22 juli 1986 op 45-jarige leeftijd aan de gevolgen van die ziekte. Later dat jaar kwam zijn tweede album ‘As vaaierwoorden’ uit. Voor dit album ontving de zanger postuum een 'K. ter Laan-prijs', voor zijn verdiensten voor de Groningse taal.
Ik hou van zijn muziek.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 05:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Longkanker
In 1985 werd Ede Staal geopereerd vanwege longkanker. Staal overleed uiteindelijk op 22 juli 1986 op 45-jarige leeftijd aan de gevolgen van die ziekte. Later dat jaar kwam zijn tweede album ‘As vaaierwoorden’ uit. Voor dit album ontving de zanger postuum een 'K. ter Laan-prijs', voor zijn verdiensten voor de Groningse taal.
Garcia out.quote:
Lekker slipe.quote:
Iknookquote:
Heb je roddelpraat al gekeken?quote:
ik dacht dat die gestopt waren?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je roddelpraat al gekeken?
Was weer super.
quote:
oke dus weer terug sinds septemberquote:
Goedemorgen,het is echt lekker buiten.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:04 schreef Maanvis het volgende:
Zo, ff een wandeltochtje van 7,5km in mijn woonplaats er op zitten.... 't is echt warm buiten
De vorige aflevering moet je ook echt even checken.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus weer terug sinds septemberze hadden trans mensen afgezeken en toen waren ze gestopt maar in middels weer begonnen dus
ja @DJMO heeft de verkeerde dag voor een rustdag gekozen. de wind is gaan liggen en het is hier 14 graden buiten (om 1 uur des nachts nog 16 graden)quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen,het is echt lekker buiten.
Ik heb hier het raam ook wijd open staan.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja @:djmo heeft de verkeerde dag voor een rustdag gekozen. de wind is gaan liggen en het is hier 14 graden buiten (om 1 uur des nachts nog 16 graden)
ik dacht ik geef jou ff wat puntjes, misschien kun jij me er ook wat geven?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier het raam ook wijd open staan.
Bijna.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:24 schreef blackmirror het volgende:
Je gaf hem 2 punten, je kreeg nu 4 punten. Kunnen we nu verder?
Hier ook trouwens.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier het raam ook wijd open staan.
Ik haal er wel uit wat er in zit ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Waarom afschermen. Het moet er toch uit op een gegeven moment
alleen afhalenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:37 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Shops zijn nog gesloten geloof ik. Window is kort.
Vrij uitzonderlijk deze maand.quote:
fijn voor het autistenbreinquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:39 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Dat is in Utrecht al zo sinds Wolfsen
Ik ben nu 5 jaar gestopt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:42 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Jij zal het ongetwijfeld weten.
Dat deed ik bewust, ik ben ff iets aan het kijken en ik wachtte ff met reagerenquote:
dann wacht nu ook hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dat deed ik bewust, ik ben ff iets aan het kijken en ik wachtte ff met reageren
Heel triest.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 06:49 schreef Maanvis het volgende:
https://www.hln.be/celebr(...)vQ4ORpvPMnO0hAwrvkSo arme britney
als we er nou ff gebruik van maken door telkens 5 minuten tussen elke post te laten zittenquote:
Lees je DM.quote:
Dat geloof ik ook zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:04 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik geloof dat iedereen een eigen klokkenspel heeft.
ik vroeg hoeveel punten je wilde in DMquote:
Volgens mijquote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:52 schreef devzero het volgende:
[..]
@:maily Is het "zorgen over" of "zorgen om"?
Daily maily.quote:
Hey maily ☕️quote:
Goedemorgen Dot.quote:
ja maar dann was al te laatquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:07 schreef Maanvis het volgende:
i
[..]
ik vroeg hoeveel punten je wilde in DM
Hey Sode 😘quote:
Heer Sode.quote:
Hey Mario alles goed?quote:
Oeps kwam ik te vroeg binnenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:08 schreef Maanvis het volgende:
goedemorgen Dotteke
@:mario390 @:freshfruit nu wordt het te druk dus kunnen we geen puntenafspraken meer maken denk ik
Dank je FF lekker bakkiequote:
Dan ben je in goed gezelschap.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:10 schreef Maanvis het volgende:
thx @:freshfruit ik ben bijna weer samen met @:jerney
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario alles goed?
[..]
Oeps kwam ik te vroeg binnen
Ook al weer vroeg present ☕️quote:
Mooi zo 🤭quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Geeft niet hoorWe waren net met zijn 2en dus toen hebben we elkaar wat punten gegeven
Het was een leuk nachtje,dev is over de 500.quote:
Geen idee hoe hoog hij stond. Maar leuk dat het leuk was 😉quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het was een leuk nachtje,dev is over de 500.
Gisteren nog 459 volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee hoe hoog hij stond. Maar leuk dat het leuk was 😉
na ja heb de laptop beeld op tvquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Mario alles goed?
[..]
Oeps kwam ik te vroeg binnen
O, waarom dat dan. Dan kan je geen tv meer kijken nu?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja heb de laptop beeld op tv
Netjes gedaan danquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren nog 459 volgens mij.
Ja vertel eens Mario.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, waarom dat dan. Dan kan je geen tv meer kijken nu?
Hoi grote muis gooiende vriendquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
na ja heb de laptop beeld op tv
Meneertje had zijn muis tegen zijn scherm gegooid toen ik de DT had.quote:
Goedemorgen heer dud0r.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoi grote muis gooiende vriend![]()
Dat bakje vers fruit is weer hard gegaan vannacht.
hij vliegt niet echt, de achtergrond beweegtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef Dven het volgende:
Hier een leuk gifje van een vliegende muis.
[ afbeelding ]
Als het niet meer is.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je echt over 50 punten meer ?
Birtanem.quote:
dev mistte je.quote:
moggggggggggggggggguhquote:
Wauw, zonde van de laptop.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 07:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Meneertje had zijn muis tegen zijn scherm gegooid toen ik de DT had.
Kaput.
En vannacht had ik hem weer,met 1 post.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |