Ik denk dat het hier prima kanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:52 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Top 2000 topic gaat veel te snel joh. Dat heb ik vorig jaar op een gegeven moment opgegeven.
Ja die is opeens wel heel veel minder dan dat die tot nu toe was.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:54 schreef Strani het volgende:
Als ik Dumoulin was zou ik me nog een keer op corona laten testen.
Nee joh, je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben. Het wordt gewoon 2-0 voor Ajax!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:42 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Als ze er niet met 3-0 verlies er vanaf gaan valt het me mee. Ik zie het somber in eigk.
Oh híer praten over de Top 2000? Dat kan natuurlijk ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zei ook niet specifiek DAT topic![]()
Hoewel ik er vorig jaar wel een paar keer gepost heb. Het gaat inderdaad alleen belachelijk snel allemaal.
Dit is correct en tevens juist!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
En terecht in dit geval, want Annemieke is beter dan een aantal van die mannen.
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee joh, je moet er wel een beetje vertrouwen in hebben. Het wordt gewoon 2-0 voor Ajax!
Kan ook dat ze met succesful export-ready weer een hasbeen als Darude o.i.d. bedoelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier gelijk Nightwish-hoop van maar dat zal wel niet
Zeker! Goed nieuwsquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Paus pleit voor geregistreerd partnerschap homoseksuelen
Er valt natuurlijk nog voldoende aan te merken op de Paus en de katholieke kerk, maar het is toch weer een klein stapje in de goede richting!
Misschien ipv het touren langs festivaksquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen heeft dit jaar wel tijdquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het op zich niet eens heel eng, maar ik moet altijd een drempel over (waarvan ik trouwens precies weet wat het is, en hoe het komt, het heeft in de basis te maken met het houden van de controle, heel interessant allemaal). Alleen zorgt dat er nog wel eens voor dat de ander het te lang vindt duren (hun probleem), of dat er zoiets als dit gebeurd (mijn probleem, soort van).quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, echt onhandig is dat. Het is natuurlijk ook hartstikke eng om iemand mee uit te vragen; je stelt je kwetsbaar op, je kan afgewezen worden, je kan in 1x al je hoop kwijtraken. Ik durf dat soort dingen ook echt niet.
Na m'n kaakchirurgie was natuurlijk m'n hele kaak gebied bont en blauw, dat zakte op een gegeven moment helemaal naar m'n torso (alsof iemand me flink in elkaar had gebeukt). Interessante look wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:25 schreef Greys het volgende:
Nooit geweten trouwens dat bloedingen 'uitzakken'. Want nu drie dagen nadat het gebeurd is zit er nu ineens pas een enorme blauwe plek ongeveer 7 cm ónder mijn knie. Die bloeding zat volgens de fysio eerst in m'n knie en zakt nu naar beneden. Klinkt gek.
Het houden van de controle, kinkyquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:34 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik vind het op zich niet eens heel eng, maar ik moet altijd een drempel over (waarvan ik trouwens precies weet wat het is, en hoe het komt, het heeft in de basis te maken met het houden van de controle, heel interessant allemaal). Alleen zorgt dat er nog wel eens voor dat de ander het te lang vindt duren (hun probleem), of dat er zoiets als dit gebeurd (mijn probleem, soort van).
Wat wel een beetje jammer is, is dat dit echt de enige jongen was is een lange tijd waar het mee leek te klikken. Het leven is zwaar.
MEER CHOCOLAquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
IK HEB CHOCOLA GEGETEN, MAAR IK BEN NOG STEEDS NIET BLIJ.
Einde bericht.
Oh, hij wist het wel, we praatten al een tijdje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het houden van de controle, kinky![]()
Nee, maar serieus nu even; het is soms echt ook lastig in het begin als het juiste "tempo" niet matcht, hoe goed je verder dan misschien ook bij elkaar past. Het moet echt net goed uitkomen en ook op dat gebied matchen wil er uberhaupt iets gebeuren.
Ja, echt zuur is datWist hij ook echt niet dat je hem leuk vond, of had je tussendoor al wel eens wat hints gedropt?
Morgen zal je je een tikje beter voelen, en de dag daarna weer een tikje. Het hoeft niet allemaal vandaag.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
IK HEB CHOCOLA GEGETEN, MAAR IK BEN NOG STEEDS NIET BLIJ.
Einde bericht.
Oh! Ja, dan snap ik dat het wel even binnenkomt als het dan via zo'n appje wordt gedeeld dat er een ander in beeld isquote:Op
woensdag 21 oktober 2020 18:44 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Oh, hij wist het wel, we praatten al een tijdje.
Nou ja, nu maar hopen dat het niks wordt.
Draai Strani om en er staat ”In arts”. Dat kan geen toeval zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Morgen zal je je een tikje beter voelen, en de dag daarna weer een tikje. Het hoeft niet allemaal vandaag.
Verdraaidquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Draai Strani om en er staat ”In arts”. Dat kan geen toeval zijn.
Ik heb zojuist een Marsje gegetenquote:
Als Lange Frans dit hoortquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als je het idee hebt dat het lekker gaat, en dan blijkt er opeens een ander te zijn, dan valt dat nogal rauw op je dak. Het is niet echt een afwijzing waar je ‘gewoon’ boos over kan worden of waar je op voorhand ook al voor vreest.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Ja, dan snap ik dat het wel even binnenkomt als het dan via zo'n appje wordt gedeeld dat er een ander in beeld isAl wist hij misschien ook niet direct een andere manier, ook omdat jullie (zoals ik het begrijp) elkaar nog niet ontmoet hadden.
Haha ja dat kun je doen inderdaadZelf heb ik altijd zoiets bij zulke situaties om zo snel mogelijk proberen te accepteren dat het hem niet meer wordt. Maar als na een paar dates o.i.d. blijkt dat het toch niks wordt met die andere jongen, dan kun je alsnog een poging wagen
Ik had vandaag een Bros. Zo komen we er welquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:51 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een Marsje gegeten
Edit: niet voor mezelf natuurlijk he, maar om iedereen te steunen die het moeilijk heeft![]()
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wij houden die flapdrol wel weg bij onze Straanquote:
Vroeger was het nog alleen de plaatselijke FC, in de tijd van het ‘ondeugend’ boekhouden van Jopie Munsterman.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:54 schreef Arizona het volgende:
Twente heeft vanaf vandaag de status Zeer Ernstig op het coronadashboard
Oeh een Bros. Die heb ik al zeker tien jaar niet op.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Bros. Zo komen we er wel
Het heeft al jaren die status op het ontwikkelingsdashboard maar daar hoor je niemand over.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:54 schreef Arizona het volgende:
Twente heeft vanaf vandaag de status Zeer Ernstig op het coronadashboard
Ik zal er straks NOG een nemen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had vandaag een Bros. Zo komen we er wel
Zeker! Dat soort afwijzingen vind ik dan ook vaak wel lastig. Als het al niet meer zo lekker ging, of er waren echt wel tekenen dat het niet wederzijds was, oke, dan kun je het nog wel een beetje zien aankomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als je het idee hebt dat het lekker gaat, en dan blijkt er opeens een ander te zijn, dan valt dat nogal rauw op je dak. Het is niet echt een afwijzing waar je ‘gewoon’ boos over kan worden of waar je op voorhand ook al voor vreest.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wij houden die flapdrol wel weg bij onze Straan
Bij nader inzien, ik ben benieuwd wat er gebeurt als Lange Frans zijn Karma op Strani los zou latenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het heeft al jaren die status op het ontwikkelingsdashboard maar daar hoor je niemand over.
Mag ik óók eens lachen om een andere plek op deze aarde?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Bij nader inzien, ik ben benieuwd wat er gebeurt als Lange Frans zijn Karma op Strani los zou laten
Strani blaast hem helemaal omver johquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Bij nader inzien, ik ben benieuwd wat er gebeurt als Lange Frans zijn Karma op Strani los zou laten
Kies dan Flevoland ofzoquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Mag ik óók eens lachen om een andere plek op deze aarde?
Dit schreef ik in 2017. Ik ben trots dat ik al een hekel aan Lange Frans had voordat het vanzelfsprekend werdquote:Tevens waren er niet lang na de schokkende gebeurtenissen op 11 september in ons land de aanslagen op Pim en Theo en later nog een aanslag op ons gehoor van Lange Frans die daar een liedje over maakte.
Het valt me al heel erg mee dat hij het laat weten, vaak gaan mensen gewoon op negeerstand als er zoiets gebeurt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh! Ja, dan snap ik dat het wel even binnenkomt als het dan via zo'n appje wordt gedeeld dat er een ander in beeld isAl wist hij misschien ook niet direct een andere manier, ook omdat jullie (zoals ik het begrijp) elkaar nog niet ontmoet hadden.
Haha ja dat kun je doen inderdaadZelf heb ik altijd zoiets bij zulke situaties om zo snel mogelijk proberen te accepteren dat het hem niet meer wordt. Maar als na een paar dates o.i.d. blijkt dat het toch niks wordt met die andere jongen, dan kun je alsnog een poging wagen
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja okay dat kan eigenlijk ook wel. Doen we dat dan samen?![]()
Flevoland![]()
![]()
Het zal vast zwaar geweest zijn om met hem samen te werken toen je nog Baas_b was.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit schreef ik in 2017. Ik ben trots dat ik al een hekel aan Lange Frans had voordat het vanzelfsprekend werd
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit schreef ik in 2017. Ik ben trots dat ik al een hekel aan Lange Frans had voordat het vanzelfsprekend werd
Lijkt mij helaas ook van niet, maar even het tourschema in de gaten houdenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef molloot200 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh ja dat is al helemaal gemeen. Of dat je er via via achter moet komen dat er een ander isquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het valt me al heel erg mee dat hij het laat weten, vaak gaan mensen gewoon op negeerstand als er zoiets gebeurt.
Ik ga ook niet zitten wachten hoor. Ik zie wel hoe het loopt allemaal. Maar constant single zijn is gewoon een beetje stom.
Dat waren tijden inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 19:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het zal vast zwaar geweest zijn om met hem samen te werken toen je nog Baas_b was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |