Balen man, da's inderdaad een tegenvaller en geen fijn gevoel natuurlijk. Nou ja, dan mag zo'n baaldag ook best natuurlijk. Maar het komt goed, sowieso.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ok, nu heeft m'n somberheid wel een duidelijke reden (en een boost): ik sprak al een tijdje met een hele leuke jongen, en ik hoopte hem binnenkort in het echt te ontmoeten. Krijg ik net een appje dat hij gisteren een date had, en dat er echt een klik was..
Leuk voor hem, ik wil ook niet verbitterd gaan doen of zo, maaaaaar waaaaaaaarrrrrooooooooommmmmmm? Ze zijn al zo moeilijk te vinden.
Wat klotequote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ok, nu heeft m'n somberheid wel een duidelijke reden (en een boost): ik sprak al een tijdje met een hele leuke jongen, en ik hoopte hem binnenkort in het echt te ontmoeten. Krijg ik net een appje dat hij gisteren een date had, en dat er echt een klik was..
Leuk voor hem, ik wil ook niet verbitterd gaan doen of zo, maaaaaar waaaaaaaarrrrrooooooooommmmmmm? Ze zijn al zo moeilijk te vinden.
Ja, echt onhandig is dat. Het is natuurlijk ook hartstikke eng om iemand mee uit te vragen; je stelt je kwetsbaar op, je kan afgewezen worden, je kan in 1x al je hoop kwijtraken. Ik durf dat soort dingen ook echt niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Het is stom, want ik weet van mezelf dat ik daarin nooit zo snel ben. Dit is niet de eerste keer dat het tegen me werkt.
4 weken lockdown werd al geopperd door Ab Oosterhuis.quote:
Dat zie je tegenwoordig wel vaker. Dat de smaak die er dan in zou moeten zitten heel laf is. Waardoor het uiteindelijk niet veel smaak heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:39 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, ik. Zij beweerden dat het lemon cake smaak was. Er zat wel wat citroensmaak aan die compoststaaf, maar niet genoeg om het echt lekker te maken
Als mensen nog steeds bij elkaar thuis afspreken en geen afstand houden in de winkels...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
4 weken lockdown werd al geopperd door Ab Oosterhuis.
Misschien beter dan nog vele maanden zo doorploeteren, even door de zure appel heen.
Het kan nodig zijn om de druk op de zorg wat te verminderen, maar doorploeteren tot de lente wordt het sowieso.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
4 weken lockdown werd al geopperd door Ab Oosterhuis.
Misschien beter dan nog vele maanden zo doorploeteren, even door de zure appel heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik twijfel ook wel aan de rol van scholen... in combinatie met de onduidelijkheid over hoeveel mensen het asymptomatisch doormaken maar ondertussen wel andere mensen besmetten die er wél ziek van worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mensen nog steeds bij elkaar thuis afspreken en geen afstand houden in de winkels...
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik twijfel ook wel aan de rol van scholen... in combinatie met de onduidelijkheid over hoeveel mensen het asymptomatisch doormaken maar ondertussen wel andere mensen besmetten die er wél ziek van worden.
Ik heb nu dubbelzoute dropjesquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zie je tegenwoordig wel vaker. Dat de smaak die er dan in zou moeten zitten heel laf is. Waardoor het uiteindelijk niet veel smaak heeft.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:28 schreef Momo het volgende:
[..]
Als mensen nog steeds bij elkaar thuis afspreken en geen afstand houden in de winkels...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fryslân boppe!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
In mijn gemeente daalt het aantal besmettingen 😮
Heel opvallend want ‘we’ zaten al een tijd zo rond de 50/60 steeds, en nu ineens de piek. En die rode daaronder is dat toch niet Hilvarenbeek?quote:
Misschien ook bijtelling van een aantal dagen...quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel opvallend want ‘we’ zaten al een tijd zo rond de 50/60 steeds, en nu ineens de piek. En die rode daaronder is dat toch niet Hilvarenbeek?
Daar lijkt het op want het is al sinds die zogenaamde Willem II-piek al vlak. En dan ineens zo’n 100 meer?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien ook bijtelling van een aantal dagen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |