Niks is meer zoals het in ónze tijd was Arizonaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb nu dubbelzoute dropjesmaar die zijn ook minder zout dan vroeger
![]()
Ik had 'm daarop staan, maar daar zag ik de Vuelta.quote:
Ze schakelen daar op tv.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had 'm daarop staan, maar daar zag ik de Vuelta.
Hier ook gelukkigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
In mijn gemeente daalt het aantal besmettingen 😮
De dropjes van nu zijn zelfs.... suikervrij.....quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks is meer zoals het in ónze tijd was Arizona
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:02 schreef Arizona het volgende:
De dropjes van nu zijn zelfs.... suikervrij.....
Ik denk dat heel veel grafieken veel positiever uit zouden vallen als we alle mensen onder de 18 opgesloten zouden houden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:03 schreef Arizona het volgende:
@:Momo die grafiek van Israel en de lockdown
Zo'n grafiek zegt natuurlijk niet alles, maar hij past wel in mijn tunnel
Gaat het er nu alweer over dat we ouwe knarren wordenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Niks is meer zoals het in ónze tijd was Arizona
Heb ik al voorgesteld (wij hebben zelf Ziggo, top!), maar dat vinden ze nog meer gedoe.quote:
Nee precies!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is nog nooit iemand doodgegaan van een beetje suiker!
Wat mij hier vooral aan verbaast is dat ze blijkbaar maar 4 jaar ouder is dan ik?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gaat het er nu alweer over dat we ouwe knarren worden![]()
Ik zag onlangs heel tekenend dat Ilse DeLange (43) een leesbril nodig had. Die was voor mijn gevoel al 15 jaar 35
Kunnen we dat niet oprekken tot 35?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel grafieken veel positiever uit zouden vallen als we alle mensen onder de 18 opgesloten zouden houden.
Ja is misschien ook maar beter.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet oprekken tot 35?
Het is wel een enorme ellende natuurlijk. Sluiting van de scholen wil je zolang mogelijk vermijden. Het online onderwijs van maart tot juli dit jaar, heeft mijn dochter en veel van haar klasgenoten niet zo goed gedaan, als je de eerste toetscijfers van dit schooljaar bekijkt (bron: docent)quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel grafieken veel positiever uit zouden vallen als we alle mensen onder de 18 opgesloten zouden houden.
Niet in een poel?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:09 schreef Em31 het volgende:
Krijg net een pushmelding dat Van der Poel in een greppel is gevallen.
Ah, zit je er nog steeds mee?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen we dat niet oprekken tot 35?
Ja, en al meer dan 20 jaar succesvol, dus ze was er vroeg bij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat mij hier vooral aan verbaast is dat ze blijkbaar maar 4 jaar ouder is dan ik?
En op iedereen, als je de coronacijfers ziet. Maar we houden moed! Ook dit gaat voorbij!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:07 schreef GeorgeM het volgende:
TT is op mij wel van toepassing en veel ook
Welk medium stuurt daar een push voor dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:09 schreef Em31 het volgende:
Krijg net een pushmelding dat Van der Poel in een greppel is gevallen.
Jomanda.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk medium stuurt daar een push voor dan?
ADquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Welk medium stuurt daar een push voor dan?
En dan hebben je precies waar ze je willen hebben Emquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
AD
Wat ze er dan weer niet bij hebben gezet is of hij wel uit de greppel is gekomen, dus moest nog klikken ook.
Echt stom Cyanquote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:49 schreef Cyan9 het volgende:
Ok, nu heeft m'n somberheid wel een duidelijke reden (en een boost): ik sprak al een tijdje met een hele leuke jongen, en ik hoopte hem binnenkort in het echt te ontmoeten. Krijg ik net een appje dat hij gisteren een date had, en dat er echt een klik was..
Leuk voor hem, ik wil ook niet verbitterd gaan doen of zo, maaaaaar waaaaaaaarrrrrooooooooommmmmmm? Ze zijn al zo moeilijk te vinden.
Ja ik weet hetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:16 schreef Strani het volgende:
[..]
En dan hebben je precies waar ze je willen hebben EmJe bent er gewoon weer ingetuind!
Heb ik al geprobeerd, maar dan worden ze nóg nerveuzer.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 13:56 schreef Arizona het volgende:
En @:GeorgeM ik zou ook maar omzien naar een andere provider voor je ouders, dit is prutswerk van de bovenste plank!
Nou ja een superspreader zoals jij kunnen ze maar beter vastzettenquote:
Als je pech hebt, zit je al aan je gratis artikelen tax. En dan willen ze nog dat je gaat betalen ookquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
AD
Wat ze er dan weer niet bij hebben gezet is of hij wel uit de greppel is gekomen, dus moest nog klikken ook.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja een superspreader zoals jij kunnen ze maar beter vastzetten
Als hij in Arizona viel, fietste hij wel heel erg omquote:
Rust dan maar lekker uit, en hopelijk zien we je volgende week weerquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben vanavond niet bij jitsi. Ik ben een aantal dagen ontzettend moe.
Spuit 8764quote:
Da's geen toeval natuurlijk hè, na die suikervrije drop.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:55 schreef Arizona het volgende:
Nou komt verdorie mijn keelpijn weer terug.
Em Wheaton.quote:
Nee. Ik neem gauw een sinterklaasschuimpje! Daar zit tenminste fatsoenlijk suiker inquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's geen toeval natuurlijk hè, na die suikervrije drop.
Wauwquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gooi nog een foto van de giro vandaag erin
Ik zou zeggen, neem een blokje chocolaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Net een gat geboord, 12 volt adapterstekker gemonteerd in een achterplaat, hip LED lampje erbij zodat ik kan zien of de adapter werkt, m'n custom made modulaire hepa filter in elkaar geschoven... en er vervolgens achter gekomen dat de 12 volt aansluiting precies tegen een balkje zit als ik hem dicht wil maken
Heb de achterplaat nu maar 180 graden gedraaid, dan zit de aansluiting aan de andere kant.
MAAR DE DRADEN ZIJN DAN NATUURLIJK VEEL TE KORT DUS DIE MOET IK VERLENGEN
[ afbeelding ]
Dat is wel de oplossing van alles vandaagquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, neem een blokje chocola
Nice! Zoiets lukt me in Nederland nu nooitquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 15:50 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een beetje makke boelquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mooi![]()
Is er nou zo weinig gekoerst vandaag dat ze nog steeds met zo'n grote groep bij elkaar zitten?
Sterkte! Heb je mensen die kunnen helpen?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef Greys het volgende:
Weer terug van fysio. Nu bevestigd dat buitenste knieband gescheurd is en het gaat 6 tot 8 weken duren. Ja de groeten, ik loop volgende week gewoon weer in het park. Langer hou ik dat niet vol om niet te kunnen.
Oh en zeker 14 dgn geen autorijden ondat gas geven misschien net lukt maar remmen niet. Wtf, dit wordt handig met werk, boodschappen etc.
Hoerig 2020
Zo klaar. Uitgeklaagd voor vandaag. Moest even. Dank voor het lezen of negeren, allebei goed.
Balen zeg! Frustrerend ook. Hopelijk gaat het herstel voorspoedigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef Greys het volgende:
Weer terug van fysio. Nu bevestigd dat buitenste knieband gescheurd is en het gaat 6 tot 8 weken duren. Ja de groeten, ik loop volgende week gewoon weer in het park. Langer hou ik dat niet vol om niet te kunnen.
Oh en zeker 14 dgn geen autorijden ondat gas geven misschien net lukt maar remmen niet. Wtf, dit wordt handig met werk, boodschappen etc.
Hoerig 2020
Zo klaar. Uitgeklaagd voor vandaag. Moest even. Dank voor het lezen of negeren, allebei goed.
Wachten ze bij Sunweb tot alle bergen eruit zijn gehaald? Risico is nu ook nog dat Almeida weg rijdt.quote:
Sterkte!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef Greys het volgende:
Hoerig 2020
Ja gelukkig maar daarvoor is het ook allemaal nogal onhandig. M'n baas heeft me gister bv thuisgebracht na werk. Als dat nog twee weken moet wordt het wel irritant denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Sterkte! Heb je mensen die kunnen helpen?
Jaaaa ik sluit me aan bij #teamchocolaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Balen zeg! Frustrerend ook. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig
Enneh, neem een stukje chocola
Meten is weten hèquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
Net een gat geboord, 12 volt adapterstekker gemonteerd in een achterplaat, hip LED lampje erbij zodat ik kan zien of de adapter werkt, m'n custom made modulaire hepa filter in elkaar geschoven... en er vervolgens achter gekomen dat de 12 volt aansluiting precies tegen een balkje zit als ik hem dicht wil maken
Heb de achterplaat nu maar 180 graden gedraaid, dan zit de aansluiting aan de andere kant.
MAAR DE DRADEN ZIJN DAN NATUURLIJK VEEL TE KORT DUS DIE MOET IK VERLENGEN
[ afbeelding ]
Kelderman wíl helemaal niet winnen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wachten ze bij Sunweb tot alle bergen eruit zijn gehaald? Risico is nu ook nog dat Almeida weg rijdt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:16 schreef Greys het volgende:
Hoerig 2020
Nee. Hij kan niet winnen, want hij bestaat niet. Ik had het uiteraard over de kansen van Jay Hindley.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:27 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Kelderman wíl helemaal niet winnen!
Please?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand me trouwens even de Jitsi link geven? Op deze reservelaptop heb ik hem niet staan, en om al mijn dm's uit te pluizen is ook weer wat
Heb je al in je tas gekeken?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
Kan iemand me trouwens even de Jitsi link geven? Op deze reservelaptop heb ik hem niet staan, en om al mijn dm's uit te pluizen is ook weer wat
Klopt, maar waarschijnlijk zonder bezoekers. Het is leuk om de dj's live te zien, maar vraag me af of het veel sfeer scheelt als je een leeg café ziet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:37 schreef molloot200 het volgende:
Het Top 2000 Café wordt gewoon opgebouwd dit jaar
Ben het gewendquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Meten is weten hè![]()
Maar balen dat je nu nog van alles moet doen om het in orde te krijgen.
Jazeker, maar geen Jitsi link te bekennen, en normaal stop ik hem daar ook nooit!quote:
Eerst hadden ze dat ze al eerder dicht gingen. Dan had je dus alleen de mensen die het programma maakten en de mensen die het café runden die aanwezig waren. Was alsnog prima om te kijken.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Klopt, maar waarschijnlijk zonder bezoekers. Het is leuk om de dj's live te zien, maar vraag me af of het veel sfeer scheelt als je een leeg café ziet.
Enerzijds wel, want een leeg café is saai. Anderzijds niet, want vaak zie je alleen een doods publiek tijdens de liedjes die jij leuk vindt
Je deed het dus gewoon bewust.quote:
Ja, klopt, maar dat is diep in de nacht, toen konden de dj's ook nog wel meer gekke dingen doen. Marisa Heutink was daar goed in. Ze ging tijdens Echoes een potje twister spelen. Een dag ervoor had ze een baard opgeplakt omdat ZZ Top langskwam. Jammer dat ze het maar één jaar presenteerde.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eerst hadden ze dat ze al eerder dicht gingen. Dan had je dus alleen de mensen die het programma maakten en de mensen die het café runden die aanwezig waren. Was alsnog prima om te kijken.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dat is diep in de nacht, toen konden de dj's ook nog wel meer gekke dingen doen. Marisa Heutink was daar goed in. Ze ging tijdens Echoes een potje twister spelen. Een dag ervoor had ze een baard opgeplakt omdat ZZ Top langskwam. Jammer dat ze het maar één jaar presenteerde.
Ik verbaas me nog steeds hoe ik een examen gehaald terwijl ik elke dag tot laat in top2000 topic zat te posten.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:48 schreef molloot200 het volgende:
[..]Meestal red ik het niet tot zulke verre nachtelijke uurtjes hoor
Gezien het toch al een weekje met veel slaapgebrek is
Heel knap inderdaadquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik verbaas me nog steeds hoe ik een examen gehaald terwijl ik elke dag tot laat in top2000 topic zat te posten.
Dat was toch die andere die daarna was? Die alleen nog sidekick is.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, klopt, maar dat is diep in de nacht, toen konden de dj's ook nog wel meer gekke dingen doen. Marisa Heutink was daar goed in. Ze ging tijdens Echoes een potje twister spelen. Een dag ervoor had ze een baard opgeplakt omdat ZZ Top langskwam. Jammer dat ze het maar één jaar presenteerde.
Cielke? Ja, die deed ook dat soort dingen!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was toch die andere die daarna was? Die alleen nog sidekick is.
Ik vond echt jammer dat Marisa er maar een jaar was. En ook al pas in twee uur. Vind haar een hele fijne stem hebben
@Strani en ik zouden dat café op stelten zetten met onze onnavolgbare dansmoves inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
De gemiddelde leeftijd bij het top2000 café publiek is 50+, die niet kunnen losgaan op rainbow in the sky of een nummer van Rammstein.
In de nacht verwacht/vrees ik hem en/of Giel dit jaar wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cielke? Ja, die deed ook dat soort dingen!
Voor Marisa bleef je gewoon wakker. Het afgelopen jaar had je Rick van Velthuysen. Dat was een verschrikking
Daar hou ik je aan voor de top2000 in 2021.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
@:strani en ik zouden dat café op stelten zetten met onze onnavolgbare dansmoves inderdaad.
2 tot 4 Rick en 4 tot 6 Giel. Daarna de dj's van de normale dagprogrammering. Ik vond Emily de wilt ook wel prettig vorig jaar bij de top2000.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:03 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In de nacht verwacht/vrees ik hem en/of Giel dit jaar wel.
Ja Cielke is ook leukquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Cielke? Ja, die deed ook dat soort dingen!
Voor Marisa bleef je gewoon wakker. Het afgelopen jaar had je Rick van Velthuysen. Dat was een verschrikking
Slechts een vrouw, die ook nog eens in de nacht zit, dat wordt weer een boel commentaarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
Meestal zit er niet heel veel verschil in de programmering van de dj's. Het zal wel zoiets worden.
6:00-8:00 Giel Beelen
8:00-10:00 Jan-Willem Roodbeen
10:00-12:00 Bart Arends
12:00-14:00 Gijs Staverman
14:00-16:00 Rob Stenders
16:00-18:00 Ruud de Wild
18:00-20:00 Wouter van der Goes
20:00-22:00 Stefan Stasse
22:00-0:00 Paul Rabbering
0:00-2:00 Annemieke Schollaardt
2:00-4:00 Rick van Velthuyzen
4:00-6:00 Frank van 't Hof
Zoiets?
Iedereen gaat weer klagen over Gijs Staverman, maar eigenlijk is hij net als Bløf. Niemand kijkt er naar uit, maar als het eenmaal aan de gang is, valt het reuze mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
Meestal zit er niet heel veel verschil in de programmering van de dj's. Het zal wel zoiets worden.
Zoiets?
Frank van het hof vervangen voor Emily de wilt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:11 schreef molloot200 het volgende:
Zoiets?
Oh ja, heb ik die Emmely inderdaad niet ingedeeld ook.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 17:12 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Slechts een vrouw, die ook nog eens in de nacht zit, dat wordt weer een boel commentaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |