Erik Mouthaan is een walgelijk mens.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:02 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
‘nog’![]()
@:onlogisch @:jancees check deze mongool
Die heb ik niet gekozen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:39 schreef Buitendam het volgende:
Die plaat van de dag maakt mij WOEDEND.
Stukje homo.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Erik Mouthaan is een walgelijk mens.
Eigenlijk is het geen mens.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 17:25 schreef KingRoland het volgende:
Correctie kipnuggets met patat eet ik zo
Ik ben tegen racismequote:
Ik ben tegen Jensenquote:
Ik ben voor @JanCees , maar ja...........quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:01 schreef De_Kraam het volgende:
Ik ben tegen Jensen, maar ik ben ook tegen Lubach.
Nee, het is een damesshirt en ik ben geen Jensenfan. @GGMM is een van de weinige fans hier dacht ik.quote:
morgen juichen voor ajaxgoden tochquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een idioot is dat.
@:jensen
Ben altijd voor de NL clubs in Europa maat.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
morgen juichen voor ajaxgoden toch
Geloof jij ook in graancirkels?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:18 schreef Charrell het volgende:
Jensen is niet hetzelfde zwart wit niveau als Fransie overigens.
Weet nog of ik dat bijna dagelijks zou kijken als Frans het zou presenteren.. maar toch.
wereldsquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben altijd voor de NL clubs in Europa maat.
Ajax - Liverpoolquote:
Ik ga altijd voor Ajax.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 19:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
werelds
[..]
Ajax - Liverpool
zeg het maar
*_Lans.quote:
quote:
Waarom kijk je naar Jensen?quote:
Is dat die league waaruit topteams niet kunnen degraderen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:27 schreef RipCity het volgende:
RIP voetbal https://news.sky.com/stor(...)mier-league-12109175
Bijna een nog kutter idee dan 20.000 euro aan 18-jarigen geven.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:27 schreef RipCity het volgende:
RIP voetbal https://news.sky.com/stor(...)mier-league-12109175
10k was hetquote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Bijna een nog kutter idee dan 20.000 euro aan 18-jarigen geven.
@:klaver
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Die chest helemaal gesloopt
Ter info
Haha ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ja.
Maar waarom kijk je naar Jensen?
Wanneer je hem gevangen hebt, verkopen op een life animal market. Goudmijntje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:22 schreef Charrell het volgende:
Kijk nou, het egelhuis is vandaag binnen gekomen. Hopen dat ze het huisje vinden, eet en drinkbakje.
[ afbeelding ]
Ja, en voor de tweede keer over internet heen gaan. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij moet eens op je rug gaan liggen.
Kun je geld verdienen als water.
Heb je er wel eens aan gedacht om een carrière bij Hucows te beginnen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:44 schreef Charrell het volgende:
Camgirl zonder hoofd ... met melktieten.
Wellicht, dat tikt duizenden aan.![]()
69Chaturbate_Charly69, dat lijkt mij een leuke nickname voor je op 's werelds geilste webcamsite!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:44 schreef Charrell het volgende:
Camgirl zonder hoofd ... met melktieten.
Wellicht, dat tikt duizenden aan.![]()
Quequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je er wel eens aan gedacht om een carrière bij Hucows te beginnen?
Een online platform voor mensen die precies zo zijn als jij!quote:
Opgezocht, ben misselijk nu. Dankje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een online platform voor mensen die precies zo zijn als jij!
Ga vooral niet door je rug.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga even het vuilnis aan de straat zetten. Voor het gemak doe ik er een stapeltje posts van @:Zipportal bij.
Weg is weg toch.
Hahaha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Uurtje gesport
@:Caland
@:GGMM
@:Doublepain
Je kijkt toch geen Jensen mokerdebiel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haha ja.
Omdat ik graag meerdere mensen over dit onderwerp hoor praten en daaruit op pik wat mij aan spreekt.
Waarom moet ik me eigenlijk aan jou verantwoorden?
Geklikt en dit nummer luister ik nu.quote:
Er scheurt een man asociaal hard over de snel weg. Zodra de politie een achtervolging wilt starten, gaat de man alleen maar harder en harder rijden. Uiteindelijk weet de politie hem toch staande te houden. De politieagent vraagt: “Waarom rijdt u zo hard?” “Nou”, zegt de man verschrikt: “Van de week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politieagent... Ik was bang dat je haar terug kwam brengen.”quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er scheurt een man asociaal hard over de snel weg. Zodra de politie een achtervolging wilt starten, gaat de man alleen maar harder en harder rijden. Uiteindelijk weet de politie hem toch staande te houden. De politieagent vraagt: “Waarom rijdt u zo hard?” “Nou”, zegt de man verschrikt: “Van de week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politieagent... Ik was bang dat je haar terug kwam brengen.”
Gewoon mensen aanvallen omdat ze geen mondkapje dragen, wat een trol blijft het toch ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze lijkt op dat ventje van de UI van @:LXIV
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanvallen omdat ze geen mondkapje dragen, wat een trol blijft het toch ook.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanvallen omdat ze geen mondkapje dragen, wat een trol blijft het toch ook.
[ twitter ]
Bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goedemorgen.
Veel plezier met zagen vrienden.
@onlogisch @JanCees(rip) @KingRoland @Calandquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:22 schreef Koffieplanter het volgende:
Het heeft natuurlijk een reden dat ik alleen in WLR post. Hier valt het doorgaans nog mee, want op andere delen van dit forum wil je helemaal niet posten, daar hangt al jaren een nare, extreemrechtse vibe. Ingegeven natuurlijk door de eigenaar van het hele zooitje, die het normaal vindt om racistische denkbeelden aan te hangen. Je hebt hier ook gewoon mods die openlijk racistisch zijn, zoals een Nattekat die vindt dat alle Afrikanen minderwaardig zijn. Of onze vriend Stijn, die ondanks het feit dat hij nog niet eens volwassen is nu al meent te weten hoe de wereld in elkaar zit. Alle linkse partijen zijn eng volgens hem en alles wat rechts is vindt hij fantastisch. Dit is ook zo'n plek waar de PVV en zelfs FVD populair zijn, heel bijzonder. Dat is de invloed die deze plaats op je kan hebben. Je merkt dat nu ook in dit topic, zolang het over de koers gaat helemaal prima, maar nu gaat het ineens over vrouwen. Dan is dus de algemene gedachte in dit topic dat vrouwen in de keuken horen en niet moeten zeiken. Als je dat anno 2017 nog denkt is er serieus iets mis met je. Wederom, de invloed die een extreemrechts en wereldvreemd forum op je kan hebben. Als niemand je corrigeert dat je nog denken dat het normaal is ook.
Van een verbod op discriminatie hebben de meeste mensen hier nog nooit gehoord. Op FOK is racisme en seksisme de norm. En dan met een item op het journaal komen dat ze hier wel echt goed modden hoor, rot toch op, het wordt hier aangemoedigd om je als een ransmakaak te gedragen.
Dit is een stukje internet waar het merendeel fan is van Trump, waar zelfs nog mensen zitten die klimaatverandering ontkennen en waar men gaat juichen als er een boot met vluchtelingen is gezonken. En nu zijn dan weer even de vrouwen aan de beurt, want die zijn alleen goed genoeg om te baren. Ranzig.
@Rellende_Rotscholierquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
@:onlogisch @:jancees(rip) @:kingroland @:caland
TR gezet op dit ranzige extreemlinkse varken. Echt een heel walgelijk mens, die @Koffieplanterquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wowquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gezet op dit ranzige extreemlinkse varken. Echt een heel walgelijk mens, die @:koffieplanter
Wowquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
TR gezet op dit ranzige extreemlinkse varken. Echt een heel walgelijk mens, die @:koffieplanter
Ziedend.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zag weer een stukje van op1 gisteren waar gekke Ab weer volledig in paniekmodus was.quote:
Mooi man, Ab zal wel weer aandelen in het een of ander hebben dat een direct belang heeft bij een volledige lockdown.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag weer een stukje van op1 gisteren waar gekke Ab weer volledig in paniekmodus was.
Gelachen.
Heb ik een maand geleden al gepostquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Wielrennen is geen sport
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7981295_120a3c8f
Wielrennen is een mooie sport juistquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Wielrennen is geen sport
https://www.dumpert.nl/zo(...)dId=7981295_120a3c8f
Ab1.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zag weer een stukje van op1 gisteren waar gekke Ab weer volledig in paniekmodus was.
Gelachen.
Wat is dan nog wel goed?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:12 schreef fetX het volgende:
@:koffieplanter heeft wel een punt.
FvD![]()
PVV![]()
Aan de andere kant:
Alle linkse troep
VVDquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel goed?
VVD?
In mijn ogen by far de meest realistische partij inderdaad, al doen die echt niet alles goed. Echter; RutteGod.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel goed?
VVD?
Niksquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel goed?
VVD?
Mogguh @Drizztquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
Gewoon afschaffen die politiek, is niks aan.
Ik ben al een tijdje wakker.quote:
Dit is een leugen en dat weet je best.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker.
Ik had gewoon geen behoefte aan jullie
Nou ja vooral aan jou niet eigenlijk.
Ik kreeg een push-bericht van de NOS dat Amalia en die andere achtergebleven waren in Griekenland.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is een leugen en dat weet je best.
Partij voor de Toekomstquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is dan nog wel goed?
VVD?
Je weet dat push-berichten worden afgestemd op je interesses hé?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kreeg een push-bericht van de NOS dat Amalia en die andere achtergebleven waren in Griekenland.
Blijkbaar is dat belangrijker dan een leraar die onthoofd wordt.
Tijd voor een grote schoonmaak in het modteam op VBL.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben al een tijdje wakker.
Ik had gewoon geen behoefte aan jullie
Nou ja vooral aan jou niet eigenlijk.
Tijd voor klummie om er mee te stoppen idd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Tijd voor een grote schoonmaak in het modteam op VBL.
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tijd voor klummie om er mee te stoppen idd.
Er meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Precies.quote:
Nou, dat kijk ik toch niet.quote:Abbey Hoes: Ik ga niet in mijn blote kont, zodat de film beter verkoopt
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er mee![]()
@:ggmm check deze gast!
er meequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Faal ik evenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Er mee![]()
@:ggmm check deze gast!
Like gegevenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Blij zijn met een like van Elan.
Dat zegt veel over je leven.
Wie is Abby Hoes.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ab(...)r-verkoopt~aa341146/
[..]
Nou, dat kijk ik toch niet.
Geklikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:39 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/ab(...)r-verkoopt~aa341146/
[..]
Nou, dat kijk ik toch niet.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
@:Elan tyf nou maar weer op met die likes.
VERVELEND HE!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Jemig je haat mij echt hequote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
Daar helpen 6 likes van @:Elan en één van @:Tjacka () niet tegen.
Gedwongen? Bang voor een ban?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:44 schreef Tjacka het volgende:
Overigens weer vrij chagrijnig vandaag. Ik sluit een paar dagen FOK! vakantie niet uit. Pas je op @:debraad .
@Amarantha zou hier heel erg blij mee zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:45 schreef onlogisch het volgende:
@Tjacka is een flikker.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedwongen? Bang voor een ban?
Waarom heb je die eigenlijk niet gewoon uitgezeten?
Ik had mijn excuses aangeboden!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gedwongen? Bang voor een ban?
Waarom heb je die eigenlijk niet gewoon uitgezeten?
Wie?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:amarantha zou hier heel erg blij mee zijn.
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:48 schreef Tjacka het volgende:
Echte mannen weten ook wanneer ze te ver zijn gegaan en bieden daar hun excuses voor aan.
Waarschijnlijk deed ze het voor het Rituals pakketje.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een modje van KLB. Ze probeerde een beetje aan te pappen met user @:Scrummie
@:Scrummie wimpelde haar af. Pijnlijk een blauwtje te lopen als je door @:Scrummie wordt afgewezen.
Vreselijk vermoeiend, dat soort vrouwen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Scrummie wimpelde haar af. Pijnlijk een blauwtje te lopen als je door @:Scrummie wordt afgewezen.
Vrouwen je kan beter kippen houden! Ze slikken toch allemaal zaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreselijk vermoeiend, dat soort vrouwen.
Nee, geen ruzie.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
hebben we ruzie met amarantha?
Dat heb ik even gemist. Ik vind haar eigenlijk best aardig.
Maar als jullie ruzie gemaakt hebben zal dat wel een goede reden hebben, dus nu haat ik haar.
Retweetquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:42 schreef GGMM het volgende:
Blij zijn met een like van Elan.
Dat zegt veel over je leven.
eensquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vrouwen je kan beter kippen houden! Ze slikken toch allemaal zaad.
Nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, geen ruzie.
Ze kan best aardig zijn, ik ken haar niet. Laat je oordeel over haar niet afhangen van een meningsverschil waar jij compleet buiten stond GGMM.
@Amaranthaquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vreselijk vermoeiend, dat soort vrouwen.
Ik vind haar wel vervelend ja, maar dat komt vooral omdat ze mij haat. Aangezien ik overal mee weg schijn te komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:52 schreef GGMM het volgende:
hebben we ruzie met amarantha?
Dat heb ik even gemist. Ik vind haar eigenlijk best aardig.
Maar als jullie ruzie gemaakt hebben zal dat wel een goede reden hebben, dus nu haat ik haar.
Oh zij.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er zijn wel veel mensen die een hekel aan jou hebben zeg.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel vervelend ja, maar dat komt vooral omdat ze mij haat. Aangezien ik overal mee weg schijn te komen.
Krijg de tering joh achterlijke teringdebiel.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh zij.
Zou wel een goede match zijn, twee niet al te slimme wietverslaafden die graag naar zwakzinnige series kijken.
Gebeurt dat bij jou al bij netjes voorstellen ja?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Maar misschien als @:Amarantha zich gewoon even netjes voorstelt, wie weet wat er dan nog kan groeien.
Ah, er wordt weer gelekt. TjackaGodquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar wel vervelend ja, maar dat komt vooral omdat ze mij haat. Aangezien ik overal mee weg schijn te komen.
Je penis zeker!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef Scrummie het volgende:
Maar misschien als @:Amarantha zich gewoon even netjes voorstelt, wie weet wat er dan nog kan groeien.
Goede tip. Direct even een tijdslot geboekt bij je moeder.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Gebeurt dat bij jou al bij netjes voorstellen ja?
Dan zou ik maar eens naar de hoeren gaan maat. Even die druk eraf.
Lekkenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn wel veel mensen die een hekel aan jou hebben zeg.
Ik vraag me af aan wie dat ligt.
Dit zegt ze ook voor de schermen anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekken
Benieuwd hoe hier tegen wordt opgetreden
Wie niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie niet, die lijst is VEEL korter.
Over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde je eerder vandaag ook al over onlogisch die een hekel over jou zou hebben.
Een hekel overquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik hoorde je eerder vandaag ook al over onlogisch die een hekel over jou zou hebben.
Over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja begrijp niet zo goed waarom.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
over jouquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
En @Lenny_Leonardquote:Op woensdag 21 oktober 2020 11:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je familie (hoop ik voor je).
Einde lijst.
Misschien heeft hij ook geen behoefte aan jou.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Doet hij een Stijntje? Voelt meneer zich opeens te goed voor ons?
laatste bezoek: 2 uur, 19 minuten geleden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat het eerder door moderator @Tjacka komtquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook geen behoefte aan jou.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me niet druk maken om de mening van onlogisch verder.
Mwa. Het is vrij irritant. De vorige keer had zijn haat mij een ban opgeleverd.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me niet druk maken om de mening van onlogisch verder.
Dus users die nog op Fok posten maar niet meer in de sc: JR-style, Stijn, maxi-mus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:01 schreef onlogisch het volgende:
Dat denk ik niet. @maxi-mus en ik zijn goede vrienden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Denk dat het eerder door moderator @:Tjacka komt
Oh, onbewust tijdens scrollen denk ik..quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:03 schreef onlogisch het volgende:
Oh god, like binnen van @:Charrell
Ik ga vast lunchen.
Dus morgen wordt het banaan met yoghurt en kiwi-wi-wiquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Charrell het volgende:
Lunch: banaan met yoghurt en kiwi.
Morgen een echo!
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus morgen wordt het banaan met yoghurt en kiwi-wi-wi
Hahaha
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus users die nog op Fok posten maar niet meer in de sc: JR-style, Stijn, maxi-mus.
Deze users hebben opzich wel iets gemeen.
@:caland @:onlogisch
Zquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:05 schreef Charrell het volgende:
[..]
Z
De echo ... van de kiwi iwi iwi
Koekoekquote:Op woensdag 21 oktober 2020 10:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dus users die nog op Fok posten maar niet meer in de sc: JR-style, Stijn, maxi-mus.
Deze users hebben opzich wel iets gemeen.
@:caland @:onlogisch
Werklozenleef.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Charrell het volgende:
Was van 5 tot 7 wakker en misselijk, toen doorgeslapen tot 10.
Bijna iedereen hier stemt VVDquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
VBL is denk ik wel soort van PVV/FVD bolwerk
Op dat punt wel eens met koffie
Er zijn hier inderdaad wel 3 of 4 users die PVV/FvD stemmen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef KingRoland het volgende:
VBL is denk ik wel soort van PVV/FVD bolwerk
Op dat punt wel eens met koffie
Lekker bezig. Niks mis mee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:07 schreef Charrell het volgende:
Was van 5 tot 7 wakker en misselijk, toen doorgeslapen tot 10.
Zou toch voor Scrummie gaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Jasmijn, Jasmijn, stopt regelmatig dingen in haar vagijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:09 schreef Charrell het volgende:
Vind Jasmijn of James wel leuk... maar er zijn zoveel leuke namen...
Heel toevallig zijn dat de incels in de sc.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er zijn hier inderdaad wel 3 of 4 users die PVV/FvD stemmen.
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Jasmijn, Jasmijn, stopt regelmatig dingen in haar vagijn.
Heeft een kut als een ravijn.
Nee, zou ik niet doen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heel toevallig zijn dat de incels in de sc.
@:jancees @:picommp @:onlogisch @:scrummie
quote:Op zondag 7 april 2019 21:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een eigen huis maat. VVD dus.
quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2020 21:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Stem al mijn hele leven VVD. VVDgoden
quote:Op woensdag 15 juli 2020 12:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
VVD wordt zo groot die hebben gepeupel als PVV en FVD niet nodig.
Ruttegod
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:10 schreef onlogisch het volgende:
Dat wordt gewoon Lisa, Sarah of Eefje. Of bij een jongetje Jayden, Sem of Milan.
Oke dan zou ik haar gewoon anker noemen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.
Ja ik had kunnen weten dat je de referentie niet snapte.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Voor jezelf opkomen hoort ook bij opvoeding, + sport waar ze zichzelf leren redden in bepaalde posities.
Voetbal dus.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:11 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jou geen Wanker genoemd?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oke dan zou ik haar gewoon anker noemen.
Haar zoontje zou wel goed zijn als keeper. Die heeft al op jonge leeftijd geoefend met grote ballen.quote:
Niet echt een hele normale naam.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:13 schreef Charrell het volgende:
[..]
Waarom hebben ze jou geen Wanker genoemd?
DIT IS EEN TEKEN!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Als we even terug gaan naar de vroegere TRU tafferelen, heeft mijn moeder gedroomd dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was van een meisje..
tafferelenquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Als we even terug gaan naar de vroegere TRU tafferelen, heeft mijn moeder gedroomd dat ik haar ging vertellen dat ik zwanger was van een meisje..
Dat kan biologisch gezien helemaal niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:17 schreef Charrell het volgende:
Nouja, opzich hoef je daar ook bijzonder weinig voor te kunnen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Charrell het volgende:
Ben niet voor niks geen secretaresse meer
Jij kan biologisch gezien ook helemaal niet, en toch zit je hier.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat kan biologisch gezien helemaal niet.
Wow.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij kan biologisch gezien ook helemaal niet, en toch zit je hier.
Klopt. Je bent namelijk ontslagen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:18 schreef Charrell het volgende:
Ben niet voor niks geen secretaresse meer
Goeie Niek!quote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Zo danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 12:19 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |