quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:sounddragon
Die chest helemaal gesloopt
Ter info
Haha ja.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha ja.
Maar waarom kijk je naar Jensen?
Wanneer je hem gevangen hebt, verkopen op een life animal market. Goudmijntje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:22 schreef Charrell het volgende:
Kijk nou, het egelhuis is vandaag binnen gekomen. Hopen dat ze het huisje vinden, eet en drinkbakje.
[ afbeelding ]
Ja, en voor de tweede keer over internet heen gaan. Mij niet gezien.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:40 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij moet eens op je rug gaan liggen.
Kun je geld verdienen als water.
Heb je er wel eens aan gedacht om een carrière bij Hucows te beginnen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:44 schreef Charrell het volgende:
Camgirl zonder hoofd ... met melktieten.
Wellicht, dat tikt duizenden aan.![]()
69Chaturbate_Charly69, dat lijkt mij een leuke nickname voor je op 's werelds geilste webcamsite!!quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:44 schreef Charrell het volgende:
Camgirl zonder hoofd ... met melktieten.
Wellicht, dat tikt duizenden aan.![]()
Quequote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb je er wel eens aan gedacht om een carrière bij Hucows te beginnen?
Een online platform voor mensen die precies zo zijn als jij!quote:
Opgezocht, ben misselijk nu. Dankje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een online platform voor mensen die precies zo zijn als jij!
Ga vooral niet door je rug.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga even het vuilnis aan de straat zetten. Voor het gemak doe ik er een stapeltje posts van @:Zipportal bij.
Weg is weg toch.
Hahaha.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:06 schreef onlogisch het volgende:
Uurtje gesport
@:Caland
@:GGMM
@:Doublepain
Je kijkt toch geen Jensen mokerdebiel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 21:25 schreef Charrell het volgende:
[..]
Haha ja.
Omdat ik graag meerdere mensen over dit onderwerp hoor praten en daaruit op pik wat mij aan spreekt.
Waarom moet ik me eigenlijk aan jou verantwoorden?
Geklikt en dit nummer luister ik nu.quote:
Er scheurt een man asociaal hard over de snel weg. Zodra de politie een achtervolging wilt starten, gaat de man alleen maar harder en harder rijden. Uiteindelijk weet de politie hem toch staande te houden. De politieagent vraagt: “Waarom rijdt u zo hard?” “Nou”, zegt de man verschrikt: “Van de week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politieagent... Ik was bang dat je haar terug kwam brengen.”quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 22:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er scheurt een man asociaal hard over de snel weg. Zodra de politie een achtervolging wilt starten, gaat de man alleen maar harder en harder rijden. Uiteindelijk weet de politie hem toch staande te houden. De politieagent vraagt: “Waarom rijdt u zo hard?” “Nou”, zegt de man verschrikt: “Van de week is mijn vrouw er vandoor gegaan met een politieagent... Ik was bang dat je haar terug kwam brengen.”
Gewoon mensen aanvallen omdat ze geen mondkapje dragen, wat een trol blijft het toch ook.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Deze lijkt op dat ventje van de UI van @:LXIV
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanvallen omdat ze geen mondkapje dragen, wat een trol blijft het toch ook.
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 23:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon mensen aanvallen omdat ze geen mondkapje dragen, wat een trol blijft het toch ook.
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |