quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Altijd al gedacht dat je er zo manisch uit zo zien.
Zo lang heeft @Strani nou ook weer niet in de zon gezetenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*gaat huilen in een hoekje*
Ik dacht eigenlijk dat iedereen dat massaal aan het spelen wasquote:
Was ik ook aan het doen, maar die groep hield er mee opquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat iedereen dat massaal aan het spelen was
Ah ok. Zullen toch nog wel genoeg Fokkers te vinden zijn lijkt mij.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Was ik ook aan het doen, maar die groep hield er mee op
Haha ja dat is kutquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel echt méga slecht als imposter jeezTwee keer iemand vermoord terwijl ik dacht dat er niemand in de buurt was en toen op dat moment toch iemand m'n scherm binnenkwam
@Davequote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Of op het verkeerd moment in of uit een vent komen
Even ter verduidelijking, geen etdeef, vent is Engelsquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat is kutOf op het verkeerd moment in of uit een vent komen
Het blijft inderdaad maar net ook geluk hebben dat niemand je ziet. Ik werd een paar dagen geleden ook ineens op heterdaad betrapt...quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben wel echt méga slecht als imposter jeezTwee keer iemand vermoord terwijl ik dacht dat er niemand in de buurt was en toen op dat moment toch iemand m'n scherm binnenkwam
Zo avontuurlijk zijn we hier nietquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:59 schreef molloot200 het volgende:
Ik heb trouwens ook nog maar op één map gespeeld (de standaard denk ik). Zijn die andere twee een beetje iets?
Je bent me net voorquote:
Omdat je alleen dan kan winnen?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef Strani het volgende:
Ik begin over een maand of 4 wel met Among Us, als de userbase alleen nog bestaat uit Facebookmoeders en andere mensen van mijn leeftijd.
Ja en hosselen natuurlijk!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Omdat je alleen dan kan winnen?
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Die task met die pinpas is wel echt kut
Ik krijg vaak een Bad Read enzo, en dan denken ze soms dat ik de impostor ben, omdat ik zo tyfuslang over die opdracht doequote:Op maandag 19 oktober 2020 22:04 schreef molloot200 het volgende:
Die task met die pinpas is wel echt kut
De Ron van Among Us.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Ik krijg vaak een Bad Read enzo, en dan denken ze soms dat ik de impostor ben, omdat ik zo tyfuslang over die opdracht doe
Kom ik ook eindelijk eens aanwaaien na een tamelijk Jobi-loze dag, ga je me met Ron vergelijkenquote:
Ik denk dat Goor één van de Masked Singers is trouwens.quote:
Nou daar moet ik inderdaad wel even een nachtje over slapen ja.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar was het nou zó veel gevraagd om dan gewoon eens iets liefs te zeggen!?
Okay morgenochtend vraag ik het je weer!quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:09 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nou daar moet ik inderdaad wel even een nachtje over slapen ja.
Ron is ook altijd te laat.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kom ik ook eindelijk eens aanwaaien na een tamelijk Jobi-loze dag, ga je me met Ron vergelijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PANNENKOEKENquote:Op maandag 19 oktober 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
Nou mense het is zo stil, ik zal de klassieker er maar weer eens ingooien; wat zal ik eten deze week?![]()
4 kilo tomatenblokjes, what else?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:22 schreef Meke het volgende:
Nou mense het is zo stil, ik zal de klassieker er maar weer eens ingooien; wat zal ik eten deze week?![]()
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Geruchten over WIDM 21:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Oja lekkerquote:
Nou pannenkoeken dusquote:
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:36 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
Geruchten over WIDM 21:Wat is dat artikel dom geschreven zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
La casa de papel?quote:
De hoofstad?quote:
Empieza el matriacardo!quote:
Mja. Ik weet niet. Als Berlijn er niet bij was ik toch vol voor de overvallers geweest.quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
Nairobi ging nog wel ja, in Casa de Papel.
En toch ben ik nog altijd voor de politie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |