Zal ik doen nu ik weet dat je betrouwbaarder bent dan Bassie & Adriaan.quote:Op maandag 19 oktober 2020 20:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van wel
Volgende keer gewoon meteen even aan mij vragen okay?
Dat sowieso! Ik zweer het!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zal ik doen nu ik weet dat je betrouwbaarder bent dan Bassie & Adriaan.
#HelpStranideavonddoorquote:
Dat scheelt dan wel ja. Meestal zonde bij dat soort lijsten dat heel veel leuke nummers mist.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:09 schreef koffieleuk het volgende:
Ben wel blij dat de KINK lijst per dag herhaald wordt, kan ik nog meepakken wat ik overdag heb gemist
Ik wilde het ook al net zeggen ja. Iedereen is elkaar weer aan het afmaken en met potloden aan het spelenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
Maar het is wel heel stil echt hè vanavond? Ik neem aan dat er ergens Among Us wordt gespeeld?
Ja, die makers profiteren optimaal van Corona.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:12 schreef Strani het volgende:
Het is nogal een hype hè? Ik hoor er opeens op meerdere plekken over.
Dat zou je denken ja, anders is de verklaring de aanwezigheid van jou en @Redefine, maar je zou zeggen dat dat het niet kan zijn.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:09 schreef Strani het volgende:
Maar het is wel heel stil echt hè vanavond? Ik neem aan dat er ergens Among Us wordt gespeeld?
Ah, wat zij zegt dus!quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, anders is de verklaring de aanwezigheid van jou en @:Redefine, maar je zou zeggen dat dat het niet kan zijn.
Dat snappen wij volkomen, is ook altijd wederzijdsquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:28 schreef Meke het volgende:
Ik zag dat jullie er waren en dacht; ik kan m'n avond wel beter besteden dan met jullie posten
Fijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snappen wij volkomen, is ook altijd wederzijds
Ik heb wel eens een beter lopende zin gelezenquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, anders is de verklaring de aanwezigheid van jou en @:Redefine, maar je zou zeggen dat dat het niet kan zijn.
Ja draai maar weer om de inhoud heen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een beter lopende zin gelezen
Jij hebt die zin geschreven, dus van inhoud kan geen sprake zijnquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja draai maar weer om de inhoud heen.
quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij hebt die zin geschreven, dus van inhoud kan geen sprake zijn
Ja je vond het hier toch te stil?quote:Op maandag 19 oktober 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
@:Em31 zit je nou weer ruzie te zoeken? De dag is ook nooit compleet zonder een rel hè, voor jou
Altijd al gedacht dat je er zo manisch uit zo zien.quote:
Moeten we met jou ruzie gaan zoeken danquote:Op maandag 19 oktober 2020 21:36 schreef Strani het volgende:
@:Em31 zit je nou weer ruzie te zoeken? De dag is ook nooit compleet zonder een rel hè, voor jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |