oh dat weet ik niet meerquote:
Ja ernstigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!Waarvan we al konden weten dat Nikkie sowieso deze aflevering zou halen
Boeiend als je dat pas bij de finale weet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus foto met Nicky en Rick was in de finale
Haha ja ik twijfelde eerst en kreeg toen gelukkig al 'kan niet want dit topic is al geopend'quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
Duurde lang, dus daarom maar geopend.
En dan ook nog dat ze in de vooruitblik van de aflevering voor de executie van al hadden verklapt dat Ellie doorging...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer
[..]
Ja ernstigals ze de mol blijkt te zijn nog veel ernstiger
En dan bij de hints volgende week:quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
Ben benieuwd of we ze zo ook een selfie met Rick zien maken
Daarom hoop ik ook eigenlijk niet dat zij het isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
Ja ernstigals ze de mol blijkt te zijn nog veel ernstiger
Pardon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan MadMaster oid ophouden met zijn/haar Nikkiebashing?![]()
![]()
![]()
Aflevering 7 was ook al uitgelektquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeiend als je dat pas bij de finale weet?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Was dat met Kees in de trein?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop op zoiets tofs als de finale-opdracht van 2013
quote:
Inclusief 'dit is aflevering 7'? Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aflevering 7 was ook al uitgelekt
beetje productiefaaltjes ditquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog dat ze in de vooruitblik van de aflevering voor de executie van al hadden verklapt dat Ellie doorging...
Jaaaquote:
Jij vind het steeds herhalen dat ze niet als man geboren is een toevoeging?quote:
Ik zou 't alsnog wel leuk vinden omdat dan m'n gevoel in het begin (dat het Nadja, Horace of Nikkie was, die eerste 2 vielen gauw afquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook eigenlijk niet dat zij het is
Ik had dat weken terug al van een Youtuber (Siem?) die dat uitgerekend had. Ik had in ieder geval altijd al aflevering 7 in mijn hoofd bij deze opdrachtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inclusief 'dit is aflevering 7'? Niks van meegekregen
Spoilertopic wieisdemol.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan zo snel ff niet vinden, iemand anders misschien?
Ik zal niet voor niks weg zodra de vooruitblik begintquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog dat ze in de vooruitblik van de aflevering voor de executie van al hadden verklapt dat Ellie doorging...
Ja, oké om die reden wel weerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou 't alsnog wel leuk vinden omdat dan m'n gevoel in het begin (dat het Nadja, Horace of Nikkie was, die eerste 2 vielen gauw af) toch wél iig íéts bleek te kloppen
En Nikkie is wel een leuk mens dus denk dat daar ook wel toffe molacties van zouden komen
ja die ik dan vind dat ik nog een keer moet bekijken en dat dan niet doequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een ultieme 'ik weer dat er een opdracht gaande is, maar ik zit totaal niet op te letten' opdracht hoor
God, god, god, ik bedacht slechts een variatie op The Good, The Bad & The Ugly.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vind het steeds herhalen dat ze niet als man geboren is een toevoeging?
Ja dat wel, maar wel een waar echt gemold kan worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is ook echt weer een extreem matige opdracht.
Als ze 't is zou het iig een enorme faal van de executive producer betekenenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, oké om die reden wel weerDenk ook wel dat ze een leuke mol zou zijn
Ik vind deze ook niet zo boeiend. Hopelijk is degene hierna wel tofquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is ook echt weer een extreem matige opdracht.
Of op z'n kop gezet...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Wie heeft stiekem zo'n vat het veld in getieft?
Je hebt minstens 3x kutopmerkingen over haar gemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
God, god, god, ik bedacht slechts een variatie op The Good, The Bad & The Ugly.
Ook anti Zwarte Piet en pro Extiction Rebelion?
Neuh, steeds herhalen lijkt me niet nodig idd. Heb dat niet gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vind het steeds herhalen dat ze niet als man geboren is een toevoeging?
Ja precies, en dat zou ik dan toch een smetje vinden op dit seizoen, dat ik overall echt weer klassiek leuk vondquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef Moira het volgende:
[..]
Als ze 't is zou het iig een enorme faal van de executive producer betekenen
Ja. Vooral omdat het ook echt lijkt of hij veel geld ophaalt. Wat ook volgens mij echt zo is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Tygo zou trouwens wel een legendarische mol zijn, ik gun het hem wel dat te zijn iig
Welnee, ik heb niet eens een hekel aan haar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt minstens 3x kutopmerkingen over haar gemaakt
Hierna komt toch de 10 minuten durende monoloog van Rik die we volgende week nog een keer zien omdat de productie denkt dat we dement zijn?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind deze ook niet zo boeiend. Hopelijk is degene hierna wel tof
Maar waarom verdedig je hem dan als anderen dat wel gezien hebbenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, steeds herhalen lijkt me niet nodig idd. Heb dat niet gezien.
Ik denk niet dat hij het is, maar zou het wel echt heel tof vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:08 schreef Moira het volgende:
Tygo zou trouwens wel een legendarische mol zijn, ik gun het hem wel dat te zijn iig
Nee. Als het 1x geweest was dan was ik er ook niet over begonnenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, ik heb niet eens een hekel aan haar.
Tunnelvisie...?
Het is sowieso echt totaal nutteloze informatie. Alsof je elke keer zegt dat Tygo vroeger voor Guus Geluk ipv Donald Duck was.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, steeds herhalen lijkt me niet nodig idd. Heb dat niet gezien.
Ja iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij het is, maar zou het wel echt heel tof vindenKijk dan al heel erg uit naar de molacties die hij uitgehaald heeft
Ja plus nog tien minuten aan herhalingen en dubbele shots.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Hierna komt toch de 10 minuten durende monoloog van Rik die we volgende week nog een keer zien omdat de productie denkt dat we dement zijn?
Na de uitzending mag je ze alle 3 op een rijtje zetten als bewijs.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar waarom verdedig je hem dan als anderen dat wel gezien hebben
En dan weer vol de verdenking op Nikkie gooien, net als met het gescheurde briefje bij Jeroen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Moira het volgende:
Als Tygo het is doet 'ie het zo wel heel mooi om Jeroen op Nikkie te houden
Oh ja fuckquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef eborn het volgende:
[..]
Hierna komt toch de 10 minuten durende monoloog van Rik die we volgende week nog een keer zien omdat de productie denkt dat we dement zijn?
Nogmaals, graag alle 3 die posts straks op een rij...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Als het 1x geweest was dan was ik er ook niet over begonnen
Ik heb vernomen dat die stiekem liefhebber van de zware jongens wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is sowieso echt totaal nutteloze informatie. Alsof je elke keer zegt dat Tygo vroeger voor Guus Geluk ipv Donald Duck was.
Nicequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef eborn het volgende:
Nou ja, ze hebben in ieder geval ook eens een opdracht die een paar ton gekost heeft...
Vorige topicquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals, graag alle 3 die posts straks op een rij...
Hou het hier please wel gewoon relevant, Nikkies gender en andere sociaal-maatschappelijke zaken zijn hier weinig ontopic welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
God, god, god, ik bedacht slechts een variatie op The Good, The Bad & The Ugly.
Ook anti Zwarte Piet en pro Extiction Rebelion?
Ik verdedig niks, ik vroeg alleen waarom.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar waarom verdedig je hem dan als anderen dat wel gezien hebben
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef eborn het volgende:
Nou ja, ze hebben in ieder geval ook eens een opdracht die een paar ton gekost heeft...
Als jij nou eens een klein beetje oplet dat ik het nooit over 3 keer gehad hebquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de uitzending mag je ze alle 3 op een rijtje zetten als bewijs.
Bullshit!
Verdomme.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef eborn het volgende:
Wss een klok buiten beeldquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Wie geeft eigenlijk het einde van de tijd aan?
Eens, ik word alleen niet graag vals beschuldigd...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef Moira het volgende:
[..]
Hou het hier please wel gewoon relevant, Nikkies gender en andere sociaal-maatschappelijke zaken zijn hier weinig ontopic wel
Jeroen zie ik ook nog wel gebeuren, ben echt nergens zeker van dit seizoenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef Legoblokje het volgende:
Jeroen zal de mol dan wel zijn.
Maar dan vraag ik me oprecht af wat zijn molacties zoal zijn...
Je collega wel, waar jij op inhaakt...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Als jij nou eens een klein beetje oplet dat ik het nooit over 3 keer gehad heb
Zal wel iemand van de productie zijn. Of ze hebben iets van een timer bij zich. Vind het vaak wel er gek uitzien dat ze altijd precies weten oh de tijd is omquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef heywoodu het volgende:
Wie geeft eigenlijk het einde van de tijd aan?
Aight dan snappen we elkaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, ik word alleen niet graag vals beschuldigd...
Met veel mensen was dit interessanter geweest.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Dit is geen onaardig bedachte opdracht, maar met drie mensen in de finale niet echt een succes.
Ja iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zal wel iemand van de productie zijn. Of ze hebben iets van een timer bij zich. Vind het vaak wel er gek uitzien dat ze altijd precies weten oh de tijd is om
Kan er wel een paar bedenken. Maar meestal zien wij de mol acties tijdens de afleveringen toch niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:12 schreef Legoblokje het volgende:
Jeroen zal de mol dan wel zijn.
Maar dan vraag ik me oprecht af wat zijn molacties zoal zijn...
Dat boeit mij echt totaal niet. Gaat mij erom dat jij het nodig vind om dat soort opmerkingen te maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je collega wel, waar jij op inhaakt...
Duidelijk, allemaal de mol!quote:
Scherp!quote:
quote:
Post er dan 1 die gender bashing betreft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat boeit mij echt totaal niet. Gaat mij erom dat jij het nodig vind om dat soort opmerkingen te maken.
Maar ja nu weer de tunnelvisie van WIDM in.
Eenschquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Onsterfelijk, wat een vreselijke hel moet dat zijn.
Ik zou liever onzichtbaar kunnen zijn. Gratis de wereld rondreizen, gluren bij Wim-Lex in de woonkamer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Onsterfelijk, wat een vreselijke hel moet dat zijn.
Ze moet huilen lijkt hetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Haha toen was ze nog niet uit de kast, pijnlijke vraag wel
Ja dacht ik ook al aanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef Guanabana het volgende:
Haha toen was ze nog niet uit de kast, pijnlijke vraag wel
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Ah, dus zo is Nikkie destijds gechanteerd
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Ik verstond het ook nietquote:
lolquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:18 schreef heywoodu het volgende:
Waarvan minstens 10.000 eigenlijk niet gewonnen had kunnen worden.quote:
De rest verneukt het alquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jeroen geeft alleen goede antwoorden
Tygo deed al het molwerk al voor mquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jeroen geeft alleen goede antwoorden
Nu hoor ik Artquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Eindelijk 'doen en laten' en geen 'gedrag'.
Ooooh hij heeft eindelijk Art gekopieerdquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Eindelijk 'doen en laten' en geen 'gedrag'.
Hoe dan ook drie leuke kandidaten waarvan ik benieuwd ben wat ze hebben uitgehaald!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:24 schreef Moira het volgende:
Het kan voor mij nog een beetje alle kanten op vallen, maar voor het eerst sinds lange tijd dat ik weer eens tevreden zou zijn met elk van de 3 als mol
Iddquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe dan ook drie leuke kandidaten waarvan ik benieuwd ben wat ze hebben uitgehaald!
Onthulling is pas volgende keerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moesten we deze aflevering nog een keer punten in zetten?
Dat ben je sowieso!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik zei de eerste aflevering al na een half uur 'Nikkie is de mol', dus als dat inderdaad zo is ben ik wel baas
Tygoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er ook nog steeds niet uit, nikkie of Jeroen
Hopen dat het Tygo is voor de mindfuckquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Moira het volgende:
Oké dus zoals we hiervan begrijpen zitten zowel Tygo als Jeroen op Nikkie, en Nikkie op Jeroen.
ja dat dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Hopen dat het Tygo is voor de mindfuck
En dus is tygo niet de molquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef Moira het volgende:
Oké dus zoals we hiervan begrijpen zitten zowel Tygo als Jeroen op Nikkie, en Nikkie op Jeroen.
Tygo zat op Peggy.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef roos94 het volgende:
Tygo zit de hele tijd op Nikkie en roept dat elke minuut. Dus het is jeroen
Ja preciesquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef Moira het volgende:
ALS Tygo de mol is (en dat denk ik toch niet, maar zo blij dat hij in de finale staat), zou het wel héél bijzonder zijn dat er dan voor het eerst een mol is die beide finalekandidaten niet hebben ingevuld
oh dat is dan toch een beetje coronagenotquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef TLC het volgende:
De ontknoping volgende week in Vondel CS met publiek.. oh wacht
Klopt. Of dat zei hij iigquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
quote:The Gay, The Kid & The Tranny...
Ik heb het jou en Redefine makkelijk gemaakt, dit waren mijn 2 posts waar ik iets in relatie tot o.a. Nikkie heb gezegd.quote:Moet je 'r eens zonder make-up zien.
Halloween is coming soon...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja mooie tijdopvulling voor beide afleveringenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef Redefine het volgende:
Nu de monoloog van Rik die we twee keer te zien krijgen
Ík vind dat zelf nooit zo mooi, zo opzichtig. Eerder kunst dan mooie make up.quote:
Ja ik eigenlijk ook hoor. Maar ik bedoelde meer, schattig dat ze duidelijk expres finale make-up heeft gedaanquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ík vind dat zelf nooit zo mooi, zo opzichtig. Eerder kunst dan mooie make up.
Ja dit dusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef svann het volgende:
Ik hoop nog steeds een beetje op Jeroen, tegen beter weten in.
Ik vind het erg donkerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook hoor. Maar ik bedoelde meer, schattig dat ze duidelijk expres finale make-up heeft gedaan
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik heb het jou en Redefine makkelijk gemaakt, dit waren mijn 2 posts waar ik iets in relatie tot o.a. Nikkie heb gezegd.
Op jullie knieën nu en excuses graag...
Ik wilde zelf tot na de aflevering wachten. Maar vooruit. Waarom zou ik mijn excuses moeten maken, terwijl je hier zelf bewijst een dubieuze opmerking maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
[..]
[..]
[..]
Ik heb het jou en Redefine makkelijk gemaakt, dit waren mijn 2 posts waar ik iets in relatie tot o.a. Nikkie heb gezegd.
't Zijn wel gewoon beetje misplaatste opmerkingen hier in MOL tho. Dus als jij daar ook beetje rekening mee houdt dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Ik vind het zo een wandelende kerstboomquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ík vind dat zelf nooit zo mooi, zo opzichtig. Eerder kunst dan mooie make up.
Ik luister er niet eens naar, volgende week is het dan nog enigszins nieuwquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef Moira het volgende:
[..]
ja mooie tijdopvulling voor beide afleveringen
[..]
[..]
[..]
Ok, dan 2 ipv 3.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mijns inziens behoorlijk dubieus."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
ik let sowieso de hele aflevering maar 60% op omdat ik te veel FOK! erbij hebquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik luister er niet eens naar, volgende week is het dan nog enigszins nieuw
Tygo heeft geen nette kledingquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef tompsv18 het volgende:
Tygo had zich wel wat netter mogen kleden
Is al volledig opgenomen las ik hierquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef TLC het volgende:
De nieuwe mol serie kan behoorlijk lang gaan duren voordat dat er komt
2 januariquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef TLC het volgende:
Rik zegt het nu nogmaals.quote:
Nee. Die is al opgenomenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef TLC het volgende:
Dat heb ik wel meet met haar tutorials. Ook daarvoor geldt dat meer kunst is, dan dat ik het mooi zou vinden bij een vrouw.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het zo een wandelende kerstboom
Gelukkig zijn we hier thuis niet de enigequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik luister er niet eens naar, volgende week is het dan nog enigszins nieuw
Klopt!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Rik zegt het nu nogmaals.
Lang wachten tot 2 januariquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:34 schreef TLC het volgende:
Ja werd tijd!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
Weer een paar jaar geleden dat ze dit wel al bekend maakten.
Is altijd wel leuk zoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
Weer een paar jaar geleden dat ze dit wel al bekend maakten.
Daarom doen ze het ook zo. Ze doen het alleen als de uitslag zo is dat je het nog niet weet. Daarom doen ze het meestal ook niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Hier hebben we geen kut aan Rik bedankt
Nikkie is de winnaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nikkie niet verliezer
Jeroen niet de winnaar
Tygo niet de mol
Post #259quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef roos94 het volgende:
Wat zei die nou
Wie is niet de winnaar of verliezer
Gelukkig, dat vind ik altijd zo suf overkomen ineens.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
Niet eens een "dat ziet u volgende week"
Ja. Als ze alledrie een ander verdenken, dan kun je dit nog niet bekend maken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:37 schreef Moira het volgende:
Tygo is niet de mol hebben ze erin kunnen douwen omdat hij niet verdacht werd, was anders toch al duidleijk
Haalt veel geld uit de pot ja.quote:
In het seizoen van Tygoquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Doevelaer het volgende:
Jaaaaa dit vond ik een paar jaar geleden ook zo vet gedaan
We zien het op 2 januari, dan gaan ze alle extra beelden uitzenden als zijnde het nieuwe seizoenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:36 schreef Moira het volgende:
Niet eens een "dat ziet u volgende week"
Toen vond ik MM zo geweldig!!quote:
nou doe danquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik kan nog steeds punten inzetten op Tygo?
Ja want hij zit in principe nog in het spel toch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Ik kan nog steeds punten inzetten op Tygo?
Moet elke keer weer aan die opdracht op het strand denken met hem en Isabellequote:
Ja, maar wel een soort van buiten mededinging.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja want hij zit in principe nog in het spel toch.
gottalufitquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet elke keer weer aan die opdracht op het strand denken met hem en Isabelle
Gewoon per aflevering drie opdrachten uit de vorige seizoenen en dat tien weken langquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zien het op 2 januari, dan gaan ze alle extra beelden uitzenden als zijnde het nieuwe seizoen
Ja, dat is ook iconischquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moet elke keer weer aan die opdracht op het strand denken met hem en Isabelle
Denk dat Marc-Marie een van de redenen is geweest dat Wie is de Mol alsnog populair werd vanaf seizoen 5, want wat ik begreep waren ze bijna gestopt na de 4 seizoenen met onbekende Nederlanders en de dalende populariteitquote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denk dat Marc-Marie een van de redenen is geweest dat Wie is de Mol alsnog populair werd vanaf seizoen 5, want wat ik begreep waren ze bijna gestopt na de 4 seizoenen met onbekende Nederlanders en de dalende populariteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |