Dat zou echt aids zijnquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met de laatste aflevering voor de finale. Met vier man naar de finale en dan volgende week de uitslag?
ftfyquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:28 schreef roos94 het volgende:
Zoveel tunnels gaan instorten vandaag omdat Jeroen Nikkie vertrekt
Eens.quote:
Dat zou balen zijn, had hem graag als mol gezien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:28 schreef roos94 het volgende:
Zoveel tunnels gaan instorten vandaag omdat Jeroen vertrekt
Gezien je nog maar een kwartier je punten kan inzetten en het normaal gesproken langer in de aflevering nog kan, gok ik dat we gewoon met 3 de laatste opdrachten gaan zien vandaag.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:30 schreef Redefine het volgende:
Ben benieuwd hoe ze het gaan aanpakken met de laatste aflevering voor de finale. Met vier man naar de finale en dan volgende week de uitslag?
Dat waren Nikkie en Tygo ook vorige weekquote:
Ja wie weet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:32 schreef Fleischmeister het volgende:
[..]
Gezien je nog maar een kwartier je punten kan inzetten en het normaal gesproken langer in de aflevering nog kan, gok ik dat we gewoon met 3 de laatste opdrachten gaan zien vandaag.
Dat gevoel gaan we krijgen jaquote:
QFTquote:
Zeker!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
Wel genot eigenlijk, 3x WIDM in 1 jaar (van januari 2020 t/m januari 2021 etc)
Misschien met dezelfde oud-mollen, vandaar deja vu.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:34 schreef svann het volgende:
Een gesprek met een deskundige.
Ben benieuwd.
Is het al bevestigd dat het doorgaat dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:34 schreef Moira het volgende:
Wel genot eigenlijk, 3x WIDM in 1 jaar (van januari 2020 t/m januari 2021 etc)
Denk dat Peggy een grotere kans heeft om te vertrekken (voorstukje is al goed onheilspellend richting haar in elk geval).quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:28 schreef roos94 het volgende:
Ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Is het al bevestigd dat het doorgaat dan?
Ik kreeg die indruk wel iigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Seizoen is al volledig opgenomen en aangekondigd. Begint 2 januari.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Jaaaaquote:
Opgenomen voordat corona losging?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Seizoen is al volledig opgenomen en aangekondigd. Begint 2 januari.
Ja dat zou ook tof zijn, winnaars of presentatorenquote:
Ja, aldus de wie is de mol! Facebook-paginaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:35 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Pauliengodinquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat zou ook tof zijn, winnaars of presentatoren
Nee tijdens Corona. Dus wel de vraag hoe ze dat gedaan hebben.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Opgenomen voordat corona losging?
Het is Jeroenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Momo het volgende:
Voor mijn gevoel kan alleen Jeroen of Nikkie de mol zijn.
Nopequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Opgenomen voordat corona losging?
bohhquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
Wil iemand een stukje taart bij het kijken?
[ afbeelding ]
Ah nicequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Seizoen is al volledig opgenomen en aangekondigd. Begint 2 januari.
Lekker!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnomquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Vast welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Moira het volgende:
Zou er iemand nou zo slim zijn om telkens achter z'n rug om te kijken of er iemand ergens iets uit komt halen?
Jaaaaquote:
Vandaag gebakkenquote:
Eentje afgepakt en doorgegeven.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Vraag ik me ook afquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:41 schreef Moira het volgende:
Waarom heb je dan niet gekeken wie dat bakje heeft leeggehaald?
Vaak denk ik. Denk dat die nog weleens in de lach geschoten is.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:40 schreef essnhills het volgende:
In vraag me af hoe vaak Rik hetzelfde heeft moeten zeggen voordat het 4x goed was
Zit op de prono wel op haarquote:
Aan zijn hoofd te zijn welquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vaak denk ik. Denk dat die nog weleens in de lach geschoten is.
Ik hoop Yvon niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Zijn nou straks alle oud-mollen langsgekomen? In ieder geval de BN'ers?
Yvon nog nietquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Geen Suusquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Begint er wel op te lijkenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Nee totaal twaalf, we missen er nog vier Nou ja drie, Rob lijkt mij niet zo logisch.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:43 schreef Aoibhin het volgende:
Dat is niet het enige dat niet tig keer herhaald isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:44 schreef DaMart het volgende:
Bij Jeroen niet het riedeltje dat hij veel executies heeft overleefd...
Dat heeft ie ook niet, hij is de mol.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:44 schreef DaMart het volgende:
quote:
ZIjn dan de laatste twee?quote:
Lijkt erop van niet neequote:
Kan ik wel begrijpen je moet die teksten een beetje overdreven vertellen.quote:
quote:
Nee ,maar aflevering is ook nog niet voorbij. Klaas, Dennis en Patrick zaten ook in een andere opdrachtquote:
Anne-Mariequote:
Ja dat hij dat bedoelde als hint lijkt me duidelijk, maar geloof ik niks van. Waarom vier keer het hele stuk herhalen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat heeft ie ook niet, hij is de mol.
En de mol hoeft nooit naar huis
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:44 schreef DaMart het volgende:
Heel raar ja.quote:
Rob lijkt mij ook niet neequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee totaal twaalf, we missen er nog vier Nou ja drie, Rob lijkt mij niet zo logisch.
Ah, hij hoort het van Merelquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat hij dat bedoelde als hint lijkt me duidelijk, maar geloof ik niks van. Waarom vier keer het hele stuk herhalen?
Ik mis haar ook niet inderdaadquote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:46 schreef Redefine het volgende:
Dus nu bij elkaar 10 oud-mollen gezien.
'Jij krijgt info van een oud mol.' Kandidaat ziet Rob staan en denkt dan: 'wie ben jij?'quote:
Wát!?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig bezig met vagina's knutselen.
Dit is inderdaad nog waar ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:47 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig bezig met vagina's knutselen.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Jij krijgt info van een oud mol.' Kandidaat ziet Rob staan en denkt dan: 'wie ben jij?'
Stond er iets op behalve het al leesbare?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:47 schreef Moira het volgende:
Waarom pakken ze die spiegels niet op om ze op de kop te lezen of tegenover elkaar te zetten om spiegelbeeld te lezen?
Italië is uitermate geschikt voor mooie plaatjes. Mis wel de duiding van Karten en Jeroenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Voor straks
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abbey_of_San_Galgano
Ze hebben echt geweldige locaties.
Dit lijkt er wel opquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/42aCOvFvO2/?igshid=p7v39f7yuq3j
Nikkie's spiegel-tekst in spiegelbeeld (in de aflevering 'spiegelbeeld'):quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stond er iets op behalve het al leesbare?
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Italië is uitermate geschikt voor mooie plaatjes. Mis wel de duiding van Karten en Jeroen
Karten?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Italië is uitermate geschikt voor mooie plaatjes. Mis wel de duiding van Karten en Jeroen
Ik zei hetzelfde maar dan Tygo als molquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:48 schreef Momo het volgende:
Vind het eerder het handschrift van een man, dus zou het Jeroen zijn.
Jaaaa, sowieso Toscanequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:48 schreef heywoodu het volgende:
Voor straks
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Abbey_of_San_Galgano
Ze hebben echt geweldige locaties.
Heb ik hier een spiegel voor nodig?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:50 schreef Moira het volgende:
[..]
Nikkie's spiegel-tekst in spiegelbeeld (in de aflevering 'spiegelbeeld'):
[ afbeelding ]
Blijft een merkwaardig spel hè, dat Wie is de mol?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mijn tekst tattoo is ook niet m'n eigen handschriftquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef RipCity het volgende:
https://www.instagram.com/p/42aCOvFvO2/?igshid=p7v39f7yuq3j
hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heb ik hier een spiegel voor nodig?
Edit: oh, ninja
De spiegels zijn wel een ding ja. Ook met Nikkie die in Florence haar make up tussendoor ging doen. Al zou ik zelf Nikkie niet verdenken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:49 schreef essnhills het volgende:
Omg, Jeroen is het
Maar al dat spiegelgebeuren laat me twijfelen..
Want wie is er veel met spiegels bezig??
Iemand die toevallig vaak voor de spiegel staat met make up tutorials?
Nikkie op Jeroen en de rest heb ik ook niet zo meegekregenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:51 schreef Moira het volgende:
Wacht wie zat nou op wie? ben het nu alweer kwijt
Karsten.quote:
Zien of we onze punten behoudenquote:
FOK! erbij schiet niet opquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:51 schreef Moira het volgende:
Ze zitten allemaal op een stoel.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:51 schreef Moira het volgende:
Vorig jaar groepsreis naar Grosseto, Toscane gedaan. Met uitstapjes naar Rome en Florence. Zeker een aanraderquote:
Inderdaadquote:
Nikkie en Jeroen op elkaar iigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:51 schreef Moira het volgende:
JAA TOETERTJESquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:50 schreef roos94 het volgende:
Net in de laatste minuut al mn punten op Nikkie gegooid in de app. Als ze er nu uitvliegt word ik gek
Ja gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
InderdaadMaar het dan toch niet kunnen laten
IN het voorjaar kan ik heel vaak ook al niet meedoen hier
Jaaaaa echt prachtig, ik ben er alleen maar 1x als kind geweest, maar ik wil graag nog eens terugquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Vorig jaar groepsreis naar Grosseto, Toscane gedaan. Met uitstapjes naar Rome en Florence. Zeker een aanrader
Ja dat bedoel ik..quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
De spiegels zijn wel een ding ja. Ook met Nikkie die in Florence haar make up tussendoor ging doen. Al zou ik zelf Nikkie niet verdenken.
In het voorjaar NSF's he?quote:
Ze zitten ook al heel dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:53 schreef Momo het volgende:
Die kus, mijn hoofd denkt meteen maar covid19
Hoe gaat ie daar?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:28 schreef roos94 het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:aoibhin we hebben onze punten nog
Nee, dat kan niet. Vond het wel geinigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef RipCity het volgende:
Kunnen zie die 4 andere klanten niet even eruit werpen voor zoiets.
Peggy was tof ja.quote:
Roos mag een extra stukje taart!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Iemand moet Roos even opvangen.
quote:
Zucht.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:55 schreef Morm_NL het volgende:
Nikkie is de mol. Vergeet niet dat zij waarschijnlijk ook een mannelijk handschrift heeft aangezien ze als man ter wereld is gekomen!!!
Dit is 1 van weinige keren dat je me in paniek modus zietquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuker dan in haar eigen seizoen geloof ik ja.
Ja klopt. Toen was ze best vervelend.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:57 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Leuker dan in haar eigen seizoen geloof ik ja.
Wees maar blij dat je er tijdens de krumpers nog niet in ESF wasquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dit is 1 van weinige keren dat je me in paniek modus ziet
Nu zie ik het ookquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat kleurverschil tussen Nikkie haar hoofd en armen
Ja. Waarbij de kandidaten ook wel wisten dat dit de laatste aflevering was. Tygo had het ook over de finale aflevering.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Rare executie nog steeds
Is dit nu toch de finale?
ja vanaf nu, nu ze met 3 over zijn, begint het finalespel zegmaarquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
Rare executie nog steeds
Is dit nu toch de finale?
En de ander natuurlijk altijd "nee, ik ben het niet, ben jij de mol?"quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef Fleischmeister het volgende:
Ok nu komen ze hoor, de onderonsjes "ben jij de mol?"
Ik hoop het zo!quote:
Ik was er toen wélquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je er tijdens de krumpers nog niet in ESF was
PANIEKquote:
Met die oranje broek?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Moira het volgende:
Dit is die plek waarvan Rick per ongeluk een foto van hemzelf met Nikkie en daarna Rik had geplaatst op Instagramdie hij nu allebei verwijderd heeft
Ja!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Moira het volgende:
Dit is die plek waarvan Rick per ongeluk een foto van hemzelf met Nikkie en daarna Rik had geplaatst op Instagramdie hij nu allebei verwijderd heeft
Moet je 'r eens zonder make-up zien.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 20:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat kleurverschil tussen Nikkie haar hoofd en armen
Hij nam een foto met zichzelfquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Moira het volgende:
Ik hoop op zoiets tofs als de finale-opdracht van 2013quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Redefine het volgende:
Er komt ook nog iets met een trein. Die zit nog in de leader.
lekker amateuristisch dan!quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus foto met Nicky en Rick was in de finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |