oh dat weet ik niet meerquote:
Ja ernstigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja!Waarvan we al konden weten dat Nikkie sowieso deze aflevering zou halen
Boeiend als je dat pas bij de finale weet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus foto met Nicky en Rick was in de finale
Haha ja ik twijfelde eerst en kreeg toen gelukkig al 'kan niet want dit topic is al geopend'quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef Redefine het volgende:
Duurde lang, dus daarom maar geopend.
En dan ook nog dat ze in de vooruitblik van de aflevering voor de executie van al hadden verklapt dat Ellie doorging...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
[..]
oh dat weet ik niet meer
[..]
Ja ernstigals ze de mol blijkt te zijn nog veel ernstiger
En dan bij de hints volgende week:quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
Ben benieuwd of we ze zo ook een selfie met Rick zien maken
Daarom hoop ik ook eigenlijk niet dat zij het isquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef Moira het volgende:
Ja ernstigals ze de mol blijkt te zijn nog veel ernstiger
Pardon?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan MadMaster oid ophouden met zijn/haar Nikkiebashing?![]()
![]()
![]()
Aflevering 7 was ook al uitgelektquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Boeiend als je dat pas bij de finale weet?
Waarom?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan MadMaster oid ophouden met zijn/haar Nikkiebashing?![]()
![]()
![]()
Was dat met Kees in de trein?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik hoop op zoiets tofs als de finale-opdracht van 2013
quote:
Inclusief 'dit is aflevering 7'? Niks van meegekregenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Aflevering 7 was ook al uitgelekt
beetje productiefaaltjes ditquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog dat ze in de vooruitblik van de aflevering voor de executie van al hadden verklapt dat Ellie doorging...
Jaaaquote:
Jij vind het steeds herhalen dat ze niet als man geboren is een toevoeging?quote:
Ik zou 't alsnog wel leuk vinden omdat dan m'n gevoel in het begin (dat het Nadja, Horace of Nikkie was, die eerste 2 vielen gauw afquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook eigenlijk niet dat zij het is
Ik had dat weken terug al van een Youtuber (Siem?) die dat uitgerekend had. Ik had in ieder geval altijd al aflevering 7 in mijn hoofd bij deze opdrachtquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Inclusief 'dit is aflevering 7'? Niks van meegekregen
Spoilertopic wieisdemol.comquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:04 schreef Moira het volgende:
[..]
Kan zo snel ff niet vinden, iemand anders misschien?
Ik zal niet voor niks weg zodra de vooruitblik begintquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan ook nog dat ze in de vooruitblik van de aflevering voor de executie van al hadden verklapt dat Ellie doorging...
Ja, oké om die reden wel weerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou 't alsnog wel leuk vinden omdat dan m'n gevoel in het begin (dat het Nadja, Horace of Nikkie was, die eerste 2 vielen gauw af) toch wél iig íéts bleek te kloppen
En Nikkie is wel een leuk mens dus denk dat daar ook wel toffe molacties van zouden komen
ja die ik dan vind dat ik nog een keer moet bekijken en dat dan niet doequote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een ultieme 'ik weer dat er een opdracht gaande is, maar ik zit totaal niet op te letten' opdracht hoor
God, god, god, ik bedacht slechts een variatie op The Good, The Bad & The Ugly.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij vind het steeds herhalen dat ze niet als man geboren is een toevoeging?
Ja dat wel, maar wel een waar echt gemold kan worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is ook echt weer een extreem matige opdracht.
Als ze 't is zou het iig een enorme faal van de executive producer betekenenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, oké om die reden wel weerDenk ook wel dat ze een leuke mol zou zijn
Ik vind deze ook niet zo boeiend. Hopelijk is degene hierna wel tofquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Is ook echt weer een extreem matige opdracht.
Of op z'n kop gezet...quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef heywoodu het volgende:
Wie heeft stiekem zo'n vat het veld in getieft?
Je hebt minstens 3x kutopmerkingen over haar gemaaktquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
God, god, god, ik bedacht slechts een variatie op The Good, The Bad & The Ugly.
Ook anti Zwarte Piet en pro Extiction Rebelion?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |