chufi en DJMO doen het mega hard.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: mededeling modsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedicht winnaar september.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Goede middag.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Voor die trio, Euhm ik had mijn technische man hier net aan de lijn. Maar we willen het filmen zeg maar met 3 camera's van uit hoeken dus even kijken hoe de situatie is hoe we de cameras moeten opstellen.Do what you love, love what you do!![]()
Nog wakker of al geweest?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:26 schreef kree het volgende:
Voor die trio, Euhm ik had mijn technische man hier net aan de lijn. Maar we willen het filmen zeg maar met 3 camera's van uit hoeken dus even kijken hoe de situatie is hoe we de cameras moeten opstellen.![]()
Kaper di tuti kapers"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, want dan word jij weer boos op mequote:
Ik moest rob de groeten doen van Jippie. En dat zal ik doen.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik haal gewoon door ouwe rakker. Enige oplossing voor mij. Als ik nu vanavond niet moe ben dan weet ik het ook niet meer.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ohquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, want dan word jij weer boos op me
Ik moest rob de groeten doen van Jippie. En dat zal ik doen.
Je mag Rob ook wel de groeten van mij doen![]()
![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
Same. Erg laat, 3 uurquote:Maar heb de wekker niet gezet, kwam echt amper 30 minuten geleden m'n bed uit
Was echt ff nodig
![]()
quote:
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Weleens lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Same. Erg laat, 3 uurMaar heb de wekker niet gezet, kwam echt amper 30 minuten geleden m'n bed uit
Was echt ff nodig
![]()
![]()
Ik sta weer in de top 20 door mijn DT score![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jaaa Feli nog, je was plots weg vannachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik sta weer in de top 20 door mijn DT score![]()
![]()
Ja, na de DT was ik behoorlijk moe dus ben ik tijdens de DT maar gaan slapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaa Feli nog, je was plots weg vannacht
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzigquote:![]()
![]()
Vlees, brood?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:32 schreef kree het volgende:
Ff uittelllen heb ik genoeg in de vriezer voor tot na maandag?![]()
Jagermeister?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:32 schreef kree het volgende:
Ff uittelllen heb ik genoeg in de vriezer voor tot na maandag?En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Bij de little ook lekker hoor die cupjes, mijn broer haalt ze daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzig![]()
Gewoon declareren bij je baas!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzigOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Te laatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bij de little ook lekker hoor die cupjes, mijn broer haalt ze daarDoe je dat ja?quote:![]()
![]()
Brood heb ik genoeg, Kaas nog genoeg 2x magnetron Limoade Ehm mis er eentje dus. Naaaaah heb er zin ff in een loopje ook. Nu maar ff doen, nadat ik een laatste zooi zaks chips weg eetquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik drink maar 2 cupjes per dag. Als ik thuiswerk of thuis ben voor school dan zet ik sowieso een pot koffie, al is het dan wel met een bonen machine
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:35 schreef kree het volgende:
[..]
Brood heb ik genoeg, Kaas nog genoeg 2x magnetron Limoade Ehm mis er eentje dus. Naaaaah heb er zin ff in een loopje ook. Nu maar ff doen, nadat ik een laatste zooi zaks chips weg eet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Koffie lieverquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
🥳🥳🥳😳Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Dank je ferrous💋quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
@phoenyx waar ben jeFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
heldquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Bourbon & Coke"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Want de turbo moet even aan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Na gisternacht, en het teruglezen van wat topics waar ik op geattendeerd werd dat er tegen mij gezeken werd, heb ik besloten dat ik hier niet meer ga posten.
Er komt hier een user met veel gezeik binnen, ik spreek 'm daar op aan, ik krijg stront over mij heen, ik reageer daar op, en dan heb ik het gedaan? Zo werkt dat niet![]()
Ook het idee dat mensen dit soms als een DM zien, terwijl iedereen dit gewoon kan lezen is__! Users die hier bespreken dat ze anderen negeren, terwijl die mensen dat gewoon kunnen lezen
![]()
Zit al een tijdje met het stoppen met DTS omdat ik het sfeertje ronduit kut vind de laatste tijd, maar nu ik opeens aangevallen word en gezien word als boeman bekijken jullie het maar. Kom vast wel weer een keer buurten, adieu.![]()
Oei heb ik nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb net 3 bakken koffie op en een bakkie thee.Ik wil gemberthee voor mijn keel!
![]()
Een filterkoffieapparaat kost ook geldquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzig![]()
![]()
Nou enquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Een filterkoffieapparaat kost ook geld![]()
![]()
quote:quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het is wel de puurste vorm van koffie.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:49 schreef maily het volgende:
[..]
Een filterkoffieapparaat kost ook geld100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
vier dagen weg geweest en had trommel vol was lijk wel een meid
Rechtstreeks uit het pak lepelen is nog puurder. Of nee; koffiebonen kauwen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is wel de puurste vorm van koffie.![]()
![]()
Senseo ook lekker somsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:52 schreef maily het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit het pak lepelen is nog puurder. Of nee; koffiebonen kauwen.![]()
Nee maar is mijn corona protectie....quote:
Extra he want doe wel mondkapje op in de winkel Denk maar zo door dat laatje teer komen ze vast niet heen.Do what you love, love what you do!![]()
Die zit weer ketting te roken als het eerste biertje van de dag open gaatquote:
Jammer dat het er zo bij je inhakt Braddy, ik zie jou zeker niet als boeman. Het gemis aan non verbale communicatie in combi met korte chattaal zorgt vaak voor onjuiste interpretaties. Daarnaast is het gewoon een kuttijd voor velen van ons en dat nemen we mee in ons gedrag.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
Na gisternacht, en het teruglezen van wat topics waar ik op geattendeerd werd dat er tegen mij gezeken werd, heb ik besloten dat ik hier niet meer ga posten.
Er komt hier een user met veel gezeik binnen, ik spreek 'm daar op aan, ik krijg stront over mij heen, ik reageer daar op, en dan heb ik het gedaan? Zo werkt dat niet![]()
Ook het idee dat mensen dit soms als een DM zien, terwijl iedereen dit gewoon kan lezen is__! Users die hier bespreken dat ze anderen negeren, terwijl die mensen dat gewoon kunnen lezen
![]()
Zit al een tijdje met het stoppen met DTS omdat ik het sfeertje ronduit kut vind de laatste tijd, maar nu ik opeens aangevallen word en gezien word als boeman bekijken jullie het maar. Kom vast wel weer een keer buurten, adieu.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nee maar is mijn corona protectie....
Extra he want doe wel mondkapje op in de winkel Denk maar zo door dat laatje teer komen ze vast niet heen.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die zit weer ketting te roken als het eerste biertje van de dag open gaat![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo bij je inhakt Braddy, ik zie jou zeker niet als boeman. Het gemis aan non verbale communicatie in combi met korte chattaal zorgt vaak voor onjuiste interpretaties. Daarnaast is het gewoon een kuttijd voor velen van ons en dat nemen we mee in ons gedrag.![]()
![]()
Moet je iets schrijven met een woorden restrictie?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
wow omdat jippie?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Laat je toch niet wegpesten schat. Je laat mij toch niet in de steek?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Zit al een tijdje met het stoppen met DTS omdat ik het sfeertje ronduit kut vind de laatste tijd, maar nu ik opeens aangevallen word en gezien word als boeman bekijken jullie het maar. Kom vast wel weer een keer buurten, adieu.
Haha kan de rest de was niet zelf doen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
vier dagen weg geweest en had trommel vol was lijk wel een meidThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Wat liefquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat je toch niet wegpesten schat. Je laat mij toch niet in de steek?![]()
Nee ...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Zit al een tijdje met het stoppen met DTS omdat ik het sfeertje ronduit kut vind de laatste tijd, maar nu ik opeens aangevallen word en gezien word als boeman bekijken jullie het maar. Kom vast wel weer een keer buurten, adieu.
En liever au revoir![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja weet je, als ik ergens kom posten en zie dat iemand zich raar gedraagt vind ik dat je diegene daar gewoon op moet kunnen aanspreken. Als diegene het dan vervolgens zo gaat draaien dat jij er uitkomt als boeman is niet oke. + Dat er de laatste week tussen mij en een aantal andere users een grimmig sfeertje hangt en dat toch niet valt op te lossen, is het posten voor mij er niet leuker op geworden. Vind het hartstikke gezellig met jou Jerney ToT Kree en nog een aantal anderen, maar zoals er de laatste week gepost en gedaan word is niet oke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo bij je inhakt Braddy, ik zie jou zeker niet als boeman. Het gemis aan non verbale communicatie in combi met korte chattaal zorgt vaak voor onjuiste interpretaties. Daarnaast is het gewoon een kuttijd voor velen van ons en dat nemen we mee in ons gedrag.
Normaal boeit het mij vrij weinig, maar zit hier niet meer op te wachten dat rare kinderachtige gelul, doe gewoon normaal en ga niet mensen negeren omdat je het niet kan hebben dat iemand niet alleen ja en amen roept maar ook ergens tegen in gaat, bijvoorbeeld. En meteen schelden? Dat is ook een teken van zwakte, zit ik helemaal niet op te wachten.![]()
Ik neem het ervan nu het nog kanquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ok voordat het twee jaar duurt en er een onderzoek is wat een aatal ton heeft gekost.quote:
Prof. Kree feeft nu alvast de uitkomst.
Roken helpt tegen het corona virus wan aerosolll worden er al eerder door dood gemaakt.
Vervolgens helpt het omdat het virus zich niet aan de long huid want kan hechten of wil hechten door teer.
Zoiets zal eruit komen. Helaas wss ook dat roken dan nog wel weer 100000 keer slechter is als dat hele corona.
Maar ok heb jullie nu een paar ton bespaart aan onderzoek. Denk 10 mile ben ik wel ok mee.Do what you love, love what you do!![]()
Roken helpt je vooral snel dood te gaan waardoor de kans dat je op 80-jarige leeftijd op de IC belandt wegens een virus niet noemenswaardig is."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Laat je niet wegpesten Braad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Senseo zuipen als je ook bonen koffie of nespresso kunt drinkenquote:![]()
Ja... Weer een weg, gaat lekker zo. Mensen moeten de schuld eens bij zichzelf leggen en niet gaan roeptoeteren. Als iemand iets zegt waar ze het niet mee eens zijn is dat niet per definitie iets verkeerds, maar hier zit een clubje wat alleen ja en amen wil horen maar ondertussen zo hypocriet als de pest zélf ook bezig is met stoken en kutten.quote:![]()
Srsly?quote:
Het is de enige koffie die ik hier drink!Al jaren! (Ook toen ik een Philips Grind&Brew had, had ik de bonen hiervan.)
![]()
Ja, had duidelijke uitleg gegeven over 'werken met carcinogene stoffen' , het belang van hygiëne en het werken volgens de arbeidshygienische strategie vertaalt naar het STOP principe. Kreeg als reactie,heel goed en duidelijk verhaal maar moet 100 woorden korter. Heb het nu 83 woorden ingekort met pijn in mijn hart, maar moet nog 17 woorden schrappenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je iets schrijven met een woorden restrictie?![]()
![]()
Deze pads zijn anders echt verdomd goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Senseo zuipen als je ook bonen koffie of nespresso kunt drinken![]()
Sommige vrienden van me zijn echte koffie-puristen en die vinden dit ook helemaal niet verkeerd.(Maar eerlijk is eerlijk; ze klonken wel enthousiaster toen ik nog bonen gebruikte.)
![]()
Gewoon wat spaties weghalen waar het niet al te veel opvalt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, had duidelijke uitleg gegeven over 'werken met carcinogene stoffen' , het belang van hygiëne en het werken volgens de arbeidshygienische strategie vertaalt naar het STOP principe. Kreeg als reactie,heel goed en duidelijk verhaal maar moet 100 woorden korter. Heb het nu 83 woorden ingekort met pijn in mijn hart, maar moet nog 17 woorden schrappen![]()
![]()
Maar er was van te voren geen woorden restrictie aangegeven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, had duidelijke uitleg gegeven over 'werken met carcinogene stoffen' , het belang van hygiëne en het werken volgens de arbeidshygienische strategie vertaalt naar het STOP principe. Kreeg als reactie,heel goed en duidelijk verhaal maar moet 100 woorden korter. Heb het nu 83 woorden ingekort met pijn in mijn hart, maar moet nog 17 woorden schrappenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Heb ook een bonenmachine gehad toen, vond niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze pads zijn anders echt verdomd goed.
Sommige vrienden van me zijn echte koffie-puristen en die vinden dit ook helemaal niet verkeerd.(Maar eerlijk is eerlijk; ze klonken wel enthousiaster toen ik nog bonen gebruikte.)
![]()
Ben in staat om veel langere woorden te gaan gebruikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wat spaties weghalen waar het niet al te veel opvalt!![]()
![]()
Rabbitjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar er was van te voren geen woorden restrictie aangegeven?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben in staat om veel langere woorden te gaan gebruiken![]()
![]()
Lekker blijven roken dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef Dven het volgende:
Roken helpt je vooral snel dood te gaan waardoor de kans dat je op 80-jarige leeftijd op de IC belandt wegens een virus niet noemenswaardig is.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Teringherrie en de minimum hoeveelheid die je er mee kon zetten was 2 grote mokken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ook een bonenmachine gehad toen, vond niks
Zo'n grote koffiedrinker ben ik ook weer niet. 2 à 3 kleine Senseokopjes is gewoon genoeg.![]()
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze pads zijn anders echt verdomd goed.
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben in staat om veel langere woorden te gaan gebruiken![]()
![]()
Hou ik mij nooit zo aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar er was van te voren geen woorden restrictie aangegeven?, als het maar op een A4 tje past. Maar zal ws veel tekst zijn voor komende nummer, dan moet er aangepast worden.
![]()
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?![]()
![]()
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou ik mij nooit zo aan, als het maar op een A4 tje past. Maar zal ws veel tekst zijn voor komende nummer, dan moet er aangepast worden.
Terechtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een bonen machine, maar ik kan de hoeveelheid koffie zelf bepalen. Ook de zou dat een halve espresso zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringherrie en de minimum hoeveelheid die je er mee kon zetten was 2 grote mokken.
Zo'n grote koffiedrinker ben ik ook weer niet. 2 à 3 kleine Senseokopjes is gewoon genoeg.Ik heb er één en ik ben er trots op
Godsammequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?![]()
![]()
@DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
![]()
![]()
@:DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb eerst een Senseo gehad, maar heb toen een campingzettertje gekocht omdat ik gewoon normale koffie wilde proberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.
Alleen dronk ik in die tijd soms een paar weken geen koffie en dan wordt een geopend pak al snel oud.
Bonen blijven langer vers, dus heb ik die Grind&Brew gekocht, en die uiteindelijk weer weggedaan en weer een Senseo gekocht.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Gerookt vlees houdt langer hahahahhaquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Middag allen
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Leer negeren, dan kom je al een heel eindquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Grijs hierquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja de zon brandt in m'n nek.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon zorgen dat je lont langer wordt
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat gaat vanzelf met de loop der jarenquote:Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Wat is dit?!? Wil ook!quote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ferrousquote:
Nieuwe aanwas komt nooit alleen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier ook zon, ga er zo ook lekker van genieten"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat soberso.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf met de loop der jaren
Ow beter!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb een bonen machine, maar ik kan de hoeveelheid koffie zelf bepalen. Ook de zou dat een halve espresso zijn.![]()
![]()
Nou, als er 's nachts eieren tegen je raam worden gegooid dan zou mijn lontje ook ontploffen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:08 schreef Mrsloveable het volgende:
Gewoon zorgen dat je lont langer wordtIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
![]()
![]()
Awesome!
![]()
![]()
Henk Westbroek
R.I.P DTS.![]()
Ik begrijp je goed Braddy, maar onthoud dat je mensen niet kan veranderen in hun postgedrag. Ik snap zuur gedrag ook niet en ga er ook soms tegenin, maar weet ook dat het weinig zoden aan de dijk zet. Je hart luchten kan gewoon even lekker zijn, maar weet dat niet iedereen dezelfde waarde hecht aan een goede sfeer en dat ook 'een goede sfeer' voor iedereen weer anders kan zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:57 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Ja weet je, als ik ergens kom posten en zie dat iemand zich raar gedraagt vind ik dat je diegene daar gewoon op moet kunnen aanspreken. Als diegene het dan vervolgens zo gaat draaien dat jij er uitkomt als boeman is niet oke. + Dat er de laatste week tussen mij en een aantal andere users een grimmig sfeertje hangt en dat toch niet valt op te lossen, is het posten voor mij er niet leuker op geworden. Vind het hartstikke gezellig met jou Jerney ToT Kree en nog een aantal anderen, maar zoals er de laatste week gepost en gedaan word is niet oke.
Normaal boeit het mij vrij weinig, maar zit hier niet meer op te wachten dat rare kinderachtige gelul, doe gewoon normaal en ga niet mensen negeren omdat je het niet kan hebben dat iemand niet alleen ja en amen roept maar ook ergens tegen in gaat, bijvoorbeeld. En meteen schelden? Dat is ook een teken van zwakte, zit ik helemaal niet op te wachten.![]()
Oh tuurlijk, maar je kwaad om maken heeft geen zin.. en geen idee wat er verder aan kan doen eigenlijkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, als er 's nachts eieren tegen je raam worden gegooid dan zou mijn lontje ook ontploffen."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Prima post ditquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik begrijp je goed Braddy, maar onthoud dat je mensen niet kan veranderen in hun postgedrag. Ik snap zuur gedrag ook niet en ga er ook soms tegenin, maar weet ook dat het weinig zoden aan de dijk zet. Je hart luchten kan gewoon even lekker zijn, maar weet dat niet iedereen dezelfde waarde hecht aan een goede sfeer en dat ook 'een goede sfeer' voor iedereen weer anders kan zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee ik zou het ook niet weten. Het enige dat je kan doen is veel voorzichtiger zijn wie je vertrouwt op Fok.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh tuurlijk, maar je kwaad om maken heeft geen zin.. en geen idee wat er verder aan kan doen eigenlijkIk ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
quote:Ja echt wel!
Alleen voor mijn verkouden strot en neus is het toch nog wat fris.
Moest net ff de vuilnisbak en de plastic afval bak hier in de containers legen en ik voel nu nog steeds wat de frisse lucht gedaan heeft. Neus zit ook weer wat meer dicht.
Voor ik naar buiten ging, leek alles eigenlijk best wel weer oké.![]()
quote:
Alsjeblieft.Ik heb er één en ik ben er trots op
Goedgeformuleerdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik begrijp je goed Braddy, maar onthoud dat je mensen niet kan veranderen in hun postgedrag. Ik snap zuur gedrag ook niet en ga er ook soms tegenin, maar weet ook dat het weinig zoden aan de dijk zet. Je hart luchten kan gewoon even lekker zijn, maar weet dat niet iedereen dezelfde waarde hecht aan een goede sfeer en dat ook 'een goede sfeer' voor iedereen weer anders kan zijn.![]()
![]()
Filterkoffie(ook senseo) is net iets gezonder omdat bepaalde stoffen uit de koffie worden gefilterdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Senseo zuipen als je ook bonen koffie of nespresso kunt drinken![]()
![]()
Mja maar hij legt de schuld wel heel weg buiten zichzelf er zijn genoeg andere zwakkeren zoals hij dat noemt met een YouTube kanaal Ruben Koet en Zanger Lorenzo bijvoorbeeld bij wie dat niet aan de orde is.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, als er 's nachts eieren tegen je raam worden gegooid dan zou mijn lontje ook ontploffen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Yep, gewoon niemand vertrouwen op Fok!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik zou het ook niet weten. Het enige dat je kan doen is veel voorzichtiger zijn wie je vertrouwt op Fok.
Ik kan iedereen in dit topic FOKBlocker aanraden. Werkt uitstekend en is zéér gebruiksvriendelijk. Rechtermuisknop > Extension settings > Dven intypen > save.
Kind kan de was doen
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
ToT!quote:
Geen leuke milf mee naar huis kunnen nemen.
Wel een extra kind.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Die zullen niet op Fok! zittenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja maar hij legt de schuld wel heel weg buiten zichzelf er zijn genoeg andere zwakkeren zoals hij dat noemt met een YouTube kanaal Ruben Koet en Zanger Lorenzo bijvoorbeeld bij wie dat niet aan de orde is.
Kan ik toch nog mee genieten!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
Wel een extra kind.
!!!
![]()
Dan ben je het veiligstquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep, gewoon niemand vertrouwen op Fok!
Mee eensquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:10 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik begrijp je goed Braddy, maar onthoud dat je mensen niet kan veranderen in hun postgedrag. Ik snap zuur gedrag ook niet en ga er ook soms tegenin, maar weet ook dat het weinig zoden aan de dijk zet. Je hart luchten kan gewoon even lekker zijn, maar weet dat niet iedereen dezelfde waarde hecht aan een goede sfeer en dat ook 'een goede sfeer' voor iedereen weer anders kan zijn.![]()
![]()
Marc Dutroux vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:12 schreef dud0r het volgende:
Wel een extra kind.
Zijn het fokkers die dat doen dan?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou ik niet uitsluiten in ieder geval.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn het fokkers die dat doen dan?Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Zou wel triest zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zou ik niet uitsluiten in ieder geval.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er zitten hier heel veel vreemde figurenquote:
Waar is oer dtser @aloa eigenlijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Iedere volwassene die de hele dag op een forum zit en dan ook nog eens een stom spel speelt mag je bestempelen als vreemd figuur."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
dramaqueen. " IK GA WEEHHEEHEEG NU ECHT BOEHOEHOE"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Godverquote:
Lijkt Mario welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dramaqueen. " IK GA WEEHHEEHEEG NU ECHT BOEHOEHOE"Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Aloa hoort hierquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit zeker in het Like-topic puntjes te scoren!They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er is een like topicquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Zit zeker in het Like-topic puntjes te scoren!Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hmm. Vrijdagmiddag rond half drie?quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Heftig dit.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tief jij eens een eind opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dramaqueen. " IK GA WEEHHEEHEEG NU ECHT BOEHOEHOE"![]()
![]()
Effe dimmen jij he zus.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Heb ik ook, is echt een stuk fijnerquote:
Draai gewoon scherm omquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt een stuk fijner![]()
![]()
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?quote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
nou sorry hoor wis niet dat je zo ging doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nimmer en zeker niet voor infantiele types"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik sta op plek 37 in de Like lijst, dus hup hup like mijn post zodat ik hoger in de lijst kom"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Als jij mij liked dan lik ik jouquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja, geen gedoe meer omdat de zon er op schijntquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt een stuk fijner![]()
Je derde gok is primaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?![]()
![]()
Ik sta 83e in de top 100
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?Ik heb er één en ik ben er trots op
Haha Rob
Jij bent zeker zo gevoelig als Braddy maar je uit je andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?![]()
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
nou sorry hoor wis niet dat je zo ging doen![]()
![]()
jij doet niet mee dus je hebt niks te willenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.![]()
![]()
Ik heb er ook maar 60 duizend nog wat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Dven het volgende:
Jezus, @:dud0r heeft minder dan 100k posts
AmateurskiIk heb er één en ik ben er trots op
Want je MOET perse meedoen om de punten? Anders mag je hier niet posten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij doet niet mee dus je hebt niks te willenNormaal doen tegen DJMO gaarne.
![]()
haags nog minder dan 7k voor de 1m
Joh laat gaan. Ik laat me de wet niet voorschrijven door een eencellig schepsel zonder ruggengraatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want je MOET perse meedoen om de punten? Anders mag je hier niet posten..Normaal doen tegen DJMO gaarne.
En dan?quote:
echt he. en dan is 98% nog van dts ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Dven het volgende:
Jezus, @:dud0r heeft minder dan 100k posts
AmateurskiDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Alhoewel, debraad is nog wel enigszins oke"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
41quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Ik moet wel écht iets verkeerds doen als ik minder likes krijg dan @:debraad en @:mario390
[ afbeelding ]![]()
![]()
heb je wel gelezen waar ik op reageer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want je MOET perse meedoen om de punten? Anders mag je hier niet posten..Normaal doen tegen DJMO gaarne.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En bij mario is het misschien leedvermaak"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mijn dank is groot. Maar mijn buik veel groterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Alhoewel, debraad is nog wel enigszins oke![]()
![]()
Hoe kom je daar? Geen idee hoe dat moet. Ff kijkie waar ik staquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Ik moet wel écht iets verkeerds doen als ik minder likes krijg dan @:debraad en @:mario390
[ afbeelding ]![]()
Ik kom in de buurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Maar mijn buik veel groter"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
vuile vetklepquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Onderaan de pagina staat 'top 500' daarop klikken en dan selecteren op likes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe kom je daar? Geen idee hoe dat moet. Ff kijkie waar ik sta"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
TRquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderaan de pagina staat 'top 500' daarop klikken en dan selecteren op likes.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
[ afbeelding ]Ik hoopte er op @aloa in te halen door dat topic.
Alleen zijn we allebei keihard ingehaald en sta ik nog steeds onder hem!![]()
![]()
35 - Jippie
37 - Mrslovable
41 - Debraad
43 - Mario
44 - mazaru
46 - Dven
51 - Jerney
Knusjes"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Zal wel aan mij liggen, maar kan het niet vinden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoopte er op @:aloa in te halen door dat topic.
Alleen zijn we allebei keihard ingehaald en sta ik nog steeds onder hem!![]()
Als nikonlover bovenaan staat in een ranglijst dan gaat er sowieso wat misquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoopte er op @:aloa in te halen door dat topic.
Alleen zijn we allebei keihard ingehaald en sta ik nog steeds onder hem!"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja maar die heeft geloof ik piemels gezogen in ruil voor Likes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Als nikonlover bovenaan staat in een ranglijst dan gaat er sowieso wat mis![]()
Leuk lijstjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Dven het volgende:
35 - Jippie
37 - Mrslovable
41 - Debraad
43 - Mario
44 - mazaru
46 - Dven
51 - Jerney
Knusjes
Nee, we zijn samen te zwaar om gezamenlijk in een marginale lift te mogen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dus we zijn samen een soort boekensteun!? Tof"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Helaas heb ik die actie gemist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geloof ik piemels gezogen in ruil voor Likes."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Thanks. 198quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes![]()
![]()
Maar in marginale liften moet je ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, we zijn samen te zwaar om gezamenlijk in een marginale lift te mogen.
Laatste marginale lift waar ik in zat bleef meteen 30 minuten hangen![]()
![]()
Bedankt voor de likesquote:![]()
Fijne middag
Door mijn omvang ben ik nu wel gerechtigd om @DeBraad dikzak te noemen.
Soort van nigger voor obese personen
@dud0r jij bent je dikpas verloren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ja echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Dven het volgende:
Door mijn omvang ben ik nu wel gerechtigd om @:debraad dikzak te noemen.
Soort van nigger voor obese personen
Ik reageer dan gewoon met "Je hebt ogen, gefeliciteerd"![]()
Ah zo, dan lekker genieten van t weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben ik klaar met mijn arbeid voor vandaag,nu nog 9 wooden schrappen
Laatst een biersoepje gemaakt. Dat was lekker.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tot straks!quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Biersoep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatst een biersoepje gemaakt. Dat was lekker.
ik denk dat hij gewoon heel veel bier in een kom geschonken heeft en dat opgedronkenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wel frappant dat bepaalde mensen al 10x hebben gezegd dat ze weggaan en dan weer terugkomen.
Voor de aandacht denk ik danTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
het is al dag 16 ik had verwacht dat sommige al 16 keer hebben geroepen dat ze weggingenDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zo gemakkelijk gaat dat nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
het is al dag 16 ik had verwacht dat sommige al 16 keer hebben geroepen dat ze weggingen![]()
![]()
Blijf jij nog maar even plakken hier:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
het is al dag 16 ik had verwacht dat sommige al 16 keer hebben geroepen dat ze weggingenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet? moet je eens kijken als het heel druk hier is en er zijn geen punten te halen hoe snel sommigen dat dan roepenquote:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik ga elke dag weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
het is al dag 16 ik had verwacht dat sommige al 16 keer hebben geroepen dat ze weggingenIk heb er één en ik ben er trots op
ik ben nog een beetje aan het werk en dan ga ik zo maar eens met de kinders naar de speeltuin toe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijf jij nog maar even plakken hier:Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon heel veel bier in een kom geschonken heeft en dat opgedronken
ja oke, maar dat zijn anderen, dat zijn wij niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet? moet je eens kijken als het heel druk hier is en er zijn geen punten te halen hoe snel sommigen dat dan roepen
Het gaat niet alleen om puntjes, ook om het (soms wat ongezellige) praten met elkaar. Soort bruine kroeg![]()
Blijf of ga weg maar doe niet iedere keer zo dramatisch aandacht vragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ja oke, maar dat zijn anderen, dat zijn wij niet.
Het gaat niet alleen om puntjes, ook om het (soms wat ongezellige) praten met elkaar. Soort bruine kroegTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Als jij nou eens ophoudt er over te zaniken blijft het misschien gezellig hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blijf of ga weg maar doe niet iedere keer zo dramatisch aandacht vragen.Ik heb er één en ik ben er trots op
Is goed meidquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blijf of ga weg maar doe niet iedere keer zo dramatisch aandacht vragen.![]()
Als hij geen aandacht vroeg hoefde ik er niet over te zaniken hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt er over te zaniken blijft het misschien gezellig hier.
Juist dat 'JIJ BENT STOM IK GA WEG' zorgt voor de ongezelligheidTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
albert hein was na genoeg leeg geen vlees groenten fruit ect iets met incidenten bij de leveranciersFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
vlees maar uit vriezer gepakt nu maar was raar lege winkel te zienquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
het is meer dan de 10e keer ofzo, de wereld draait niet om jouquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Snap ik wel, lijkt me ook een rare gewaarwordingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vlees maar uit vriezer gepakt nu maar was raar lege winkel te zien
Forum Opties Forumhop: Hop naar: