Tief jij eens een eind opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dramaqueen. " IK GA WEEHHEEHEEG NU ECHT BOEHOEHOE"
Effe dimmen jij he zus.quote:
Heb ik ook, is echt een stuk fijnerquote:
Draai gewoon scherm omquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt een stuk fijner
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?quote:
nou sorry hoor wis niet dat je zo ging doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nimmer en zeker niet voor infantiele types
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik sta op plek 37 in de Like lijst, dus hup hup like mijn post zodat ik hoger in de lijst kom
Als jij mij liked dan lik ik jouquote:
Ja, geen gedoe meer omdat de zon er op schijntquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt een stuk fijner
Je derde gok is primaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?
Jij bent zeker zo gevoelig als Braddy maar je uit je andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
nou sorry hoor wis niet dat je zo ging doen
jij doet niet mee dus je hebt niks te willenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.
Ik heb er ook maar 60 duizend nog wat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Dven het volgende:
Jezus, @:dud0r heeft minder dan 100k posts
Amateurski
Want je MOET perse meedoen om de punten? Anders mag je hier niet posten..quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij doet niet mee dus je hebt niks te willen
Joh laat gaan. Ik laat me de wet niet voorschrijven door een eencellig schepsel zonder ruggengraatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want je MOET perse meedoen om de punten? Anders mag je hier niet posten..Normaal doen tegen DJMO gaarne.
En dan?quote:
echt he. en dan is 98% nog van dts ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:25 schreef Dven het volgende:
Jezus, @:dud0r heeft minder dan 100k posts
Amateurski
41quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Ik moet wel écht iets verkeerds doen als ik minder likes krijg dan @:debraad en @:mario390
[ afbeelding ]
heb je wel gelezen waar ik op reageer?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:26 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Want je MOET perse meedoen om de punten? Anders mag je hier niet posten..Normaal doen tegen DJMO gaarne.
Mijn dank is groot. Maar mijn buik veel groterquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Alhoewel, debraad is nog wel enigszins oke
Hoe kom je daar? Geen idee hoe dat moet. Ff kijkie waar ik staquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Ik moet wel écht iets verkeerds doen als ik minder likes krijg dan @:debraad en @:mario390
[ afbeelding ]
Ik kom in de buurtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mijn dank is groot. Maar mijn buik veel groter
vuile vetklepquote:
Onderaan de pagina staat 'top 500' daarop klikken en dan selecteren op likes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:29 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Hoe kom je daar? Geen idee hoe dat moet. Ff kijkie waar ik sta
TRquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:30 schreef Dven het volgende:
[..]
Onderaan de pagina staat 'top 500' daarop klikken en dan selecteren op likes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |