Tief jij eens een eind opquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dramaqueen. " IK GA WEEHHEEHEEG NU ECHT BOEHOEHOE"
Effe dimmen jij he zus.quote:
Heb ik ook, is echt een stuk fijnerquote:
Draai gewoon scherm omquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt een stuk fijner
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?quote:
nou sorry hoor wis niet dat je zo ging doenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nimmer en zeker niet voor infantiele types
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik sta op plek 37 in de Like lijst, dus hup hup like mijn post zodat ik hoger in de lijst kom
Als jij mij liked dan lik ik jouquote:
Ja, geen gedoe meer omdat de zon er op schijntquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ik ook, is echt een stuk fijner
Je derde gok is primaquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?
Graag, en kom dan alsjeblieft niet terug.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet ik dan ook een dramatische exit doen? Alsof ik de kroonprins van FOK! ben die de plebs verlaat?
Jij bent zeker zo gevoelig als Braddy maar je uit je andersquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan weet je het nuquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:23 schreef Dven het volgende:
[..]
nou sorry hoor wis niet dat je zo ging doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |