Ah op die manier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou ik mij nooit zo aan, als het maar op een A4 tje past. Maar zal ws veel tekst zijn voor komende nummer, dan moet er aangepast worden.
Terechtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.
Ik heb een bonen machine, maar ik kan de hoeveelheid koffie zelf bepalen. Ook de zou dat een halve espresso zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringherrie en de minimum hoeveelheid die je er mee kon zetten was 2 grote mokken.
Zo'n grote koffiedrinker ben ik ook weer niet. 2 à 3 kleine Senseokopjes is gewoon genoeg.
Godsammequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
![]()
Ik heb eerst een Senseo gehad, maar heb toen een campingzettertje gekocht omdat ik gewoon normale koffie wilde proberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.
Gerookt vlees houdt langer hahahahhaquote:
Leer negeren, dan kom je al een heel eindquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
![]()
Grijs hierquote:
Ja de zon brandt in m'n nek.quote:
Dat gaat vanzelf met de loop der jarenquote:
Wat is dit?!? Wil ook!quote:
Ferrousquote:
Nieuwe aanwas komt nooit alleen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |