Ja weet je, als ik ergens kom posten en zie dat iemand zich raar gedraagt vind ik dat je diegene daar gewoon op moet kunnen aanspreken. Als diegene het dan vervolgens zo gaat draaien dat jij er uitkomt als boeman is niet oke. + Dat er de laatste week tussen mij en een aantal andere users een grimmig sfeertje hangt en dat toch niet valt op te lossen, is het posten voor mij er niet leuker op geworden. Vind het hartstikke gezellig met jou Jerney ToT Kree en nog een aantal anderen, maar zoals er de laatste week gepost en gedaan word is niet oke.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:53 schreef Jippie het volgende:
[..]
Jammer dat het er zo bij je inhakt Braddy, ik zie jou zeker niet als boeman. Het gemis aan non verbale communicatie in combi met korte chattaal zorgt vaak voor onjuiste interpretaties. Daarnaast is het gewoon een kuttijd voor velen van ons en dat nemen we mee in ons gedrag.
Ik neem het ervan nu het nog kanquote:
Ok voordat het twee jaar duurt en er een onderzoek is wat een aatal ton heeft gekost.quote:
Laat je niet wegpesten Braad.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:47 schreef DeBraad het volgende:
Na gisternacht, en het teruglezen van wat topics waar ik op geattendeerd werd dat er tegen mij gezeken werd, heb ik besloten dat ik hier niet meer ga posten.
Er komt hier een user met veel gezeik binnen, ik spreek 'm daar op aan, ik krijg stront over mij heen, ik reageer daar op, en dan heb ik het gedaan? Zo werkt dat niet![]()
Ook het idee dat mensen dit soms als een DM zien, terwijl iedereen dit gewoon kan lezen is__! Users die hier bespreken dat ze anderen negeren, terwijl die mensen dat gewoon kunnen lezen
![]()
Zit al een tijdje met het stoppen met DTS omdat ik het sfeertje ronduit kut vind de laatste tijd, maar nu ik opeens aangevallen word en gezien word als boeman bekijken jullie het maar. Kom vast wel weer een keer buurten, adieu.
Senseo zuipen als je ook bonen koffie of nespresso kunt drinkenquote:
Ja... Weer een weg, gaat lekker zo. Mensen moeten de schuld eens bij zichzelf leggen en niet gaan roeptoeteren. Als iemand iets zegt waar ze het niet mee eens zijn is dat niet per definitie iets verkeerds, maar hier zit een clubje wat alleen ja en amen wil horen maar ondertussen zo hypocriet als de pest zélf ook bezig is met stoken en kutten.quote:
Srsly?quote:
Ja, had duidelijke uitleg gegeven over 'werken met carcinogene stoffen' , het belang van hygiëne en het werken volgens de arbeidshygienische strategie vertaalt naar het STOP principe. Kreeg als reactie,heel goed en duidelijk verhaal maar moet 100 woorden korter. Heb het nu 83 woorden ingekort met pijn in mijn hart, maar moet nog 17 woorden schrappenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Moet je iets schrijven met een woorden restrictie?
Deze pads zijn anders echt verdomd goed.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Senseo zuipen als je ook bonen koffie of nespresso kunt drinken![]()
Gewoon wat spaties weghalen waar het niet al te veel opvalt!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, had duidelijke uitleg gegeven over 'werken met carcinogene stoffen' , het belang van hygiëne en het werken volgens de arbeidshygienische strategie vertaalt naar het STOP principe. Kreeg als reactie,heel goed en duidelijk verhaal maar moet 100 woorden korter. Heb het nu 83 woorden ingekort met pijn in mijn hart, maar moet nog 17 woorden schrappen
Maar er was van te voren geen woorden restrictie aangegeven?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ja, had duidelijke uitleg gegeven over 'werken met carcinogene stoffen' , het belang van hygiëne en het werken volgens de arbeidshygienische strategie vertaalt naar het STOP principe. Kreeg als reactie,heel goed en duidelijk verhaal maar moet 100 woorden korter. Heb het nu 83 woorden ingekort met pijn in mijn hart, maar moet nog 17 woorden schrappen
Heb ook een bonenmachine gehad toen, vond niksquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze pads zijn anders echt verdomd goed.
Sommige vrienden van me zijn echte koffie-puristen en die vinden dit ook helemaal niet verkeerd.(Maar eerlijk is eerlijk; ze klonken wel enthousiaster toen ik nog bonen gebruikte.)
Ben in staat om veel langere woorden te gaan gebruikenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon wat spaties weghalen waar het niet al te veel opvalt!
Rabbitjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar er was van te voren geen woorden restrictie aangegeven?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben in staat om veel langere woorden te gaan gebruiken
Lekker blijven roken dusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:59 schreef Dven het volgende:
Roken helpt je vooral snel dood te gaan waardoor de kans dat je op 80-jarige leeftijd op de IC belandt wegens een virus niet noemenswaardig is.
Teringherrie en de minimum hoeveelheid die je er mee kon zetten was 2 grote mokken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Heb ook een bonenmachine gehad toen, vond niks
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Deze pads zijn anders echt verdomd goed.
Sommige vrienden van me zijn echte koffie-puristen en die vinden dit ook helemaal niet verkeerd.(Maar eerlijk is eerlijk; ze klonken wel enthousiaster toen ik nog bonen gebruikte.)
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben in staat om veel langere woorden te gaan gebruiken
Hou ik mij nooit zo aanquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar er was van te voren geen woorden restrictie aangegeven?
Jij snapt hetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hou ik mij nooit zo aan, als het maar op een A4 tje past. Maar zal ws veel tekst zijn voor komende nummer, dan moet er aangepast worden.
Terechtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.
Ik heb een bonen machine, maar ik kan de hoeveelheid koffie zelf bepalen. Ook de zou dat een halve espresso zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Teringherrie en de minimum hoeveelheid die je er mee kon zetten was 2 grote mokken.
Zo'n grote koffiedrinker ben ik ook weer niet. 2 à 3 kleine Senseokopjes is gewoon genoeg.
Godsammequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef ToT het volgende:
[..]
polycyclischearomatischekoolwaterstoffen enzo?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
@:DJMO Kon het weer niet laten en heeft me overgehaald om hier te blijven postenEven m'n mindset wat aanpassen, pffieeuuww
![]()
![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
![]()
Ik heb eerst een Senseo gehad, maar heb toen een campingzettertje gekocht omdat ik gewoon normale koffie wilde proberen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele tijd senseo gebruikt (toen ik het huis uitging een senseo apparaat meegekregen van mijn vader omdat hij een nieuwe had gekocht met groter water reservoire). Maar sinds we een bonen apparaat hebben en een Nespresso en Dolce Guesto hebben die senseo de duur uit geflikkerd en nooit meer naar omgekeken.
Gerookt vlees houdt langer hahahahhaquote:
Leer negeren, dan kom je al een heel eindquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:05 schreef DeBraad het volgende:
![]()
![]()
Grijs hierquote:
Ja de zon brandt in m'n nek.quote:
Dat gaat vanzelf met de loop der jarenquote:
Wat is dit?!? Wil ook!quote:
Ferrousquote:
Nieuwe aanwas komt nooit alleen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |