quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:28 schreef Dven het volgende:
Ik moet wel écht iets verkeerds doen als ik minder likes krijg dan @:debraad en @:mario390
[ afbeelding ]
Zal wel aan mij liggen, maar kan het niet vinden?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoopte er op @:aloa in te halen door dat topic.
Alleen zijn we allebei keihard ingehaald en sta ik nog steeds onder hem!
Als nikonlover bovenaan staat in een ranglijst dan gaat er sowieso wat misquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:31 schreef ToT het volgende:
[..]Ik hoopte er op @:aloa in te halen door dat topic.
Alleen zijn we allebei keihard ingehaald en sta ik nog steeds onder hem!
Ja maar die heeft geloof ik piemels gezogen in ruil voor Likes.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Dven het volgende:
[..]
Als nikonlover bovenaan staat in een ranglijst dan gaat er sowieso wat mis
Leuk lijstjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef Dven het volgende:
35 - Jippie
37 - Mrslovable
41 - Debraad
43 - Mario
44 - mazaru
46 - Dven
51 - Jerney
Knusjes
Nee, we zijn samen te zwaar om gezamenlijk in een marginale lift te mogen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dus we zijn samen een soort boekensteun!? Tof
Helaas heb ik die actie gemist.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar die heeft geloof ik piemels gezogen in ruil voor Likes.
Thanks. 198quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:32 schreef ToT het volgende:
https://forum.fok.nl/user/list_usertotals/receivedforumlikes
Maar in marginale liften moet je ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, we zijn samen te zwaar om gezamenlijk in een marginale lift te mogen.
Bedankt voor de likesquote:
Ja echtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Dven het volgende:
Door mijn omvang ben ik nu wel gerechtigd om @:debraad dikzak te noemen.
Soort van nigger voor obese personen
Ah zo, dan lekker genieten van t weekendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ben ik klaar met mijn arbeid voor vandaag,nu nog 9 wooden schrappen
Laatst een biersoepje gemaakt. Dat was lekker.quote:
Tot straks!quote:
Biersoep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Laatst een biersoepje gemaakt. Dat was lekker.
ik denk dat hij gewoon heel veel bier in een kom geschonken heeft en dat opgedronkenquote:
Zo gemakkelijk gaat dat nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
het is al dag 16 ik had verwacht dat sommige al 16 keer hebben geroepen dat ze weggingen
Blijf jij nog maar even plakken hier:quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
het is al dag 16 ik had verwacht dat sommige al 16 keer hebben geroepen dat ze weggingen
niet? moet je eens kijken als het heel druk hier is en er zijn geen punten te halen hoe snel sommigen dat dan roepenquote:
Ik ga elke dag weg.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:43 schreef dud0r het volgende:
ik ben nog een beetje aan het werk en dan ga ik zo maar eens met de kinders naar de speeltuin toe.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijf jij nog maar even plakken hier:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik denk dat hij gewoon heel veel bier in een kom geschonken heeft en dat opgedronken
ja oke, maar dat zijn anderen, dat zijn wij niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
niet? moet je eens kijken als het heel druk hier is en er zijn geen punten te halen hoe snel sommigen dat dan roepen
Blijf of ga weg maar doe niet iedere keer zo dramatisch aandacht vragen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:45 schreef DeBraad het volgende:
[..]
ja oke, maar dat zijn anderen, dat zijn wij niet.
Het gaat niet alleen om puntjes, ook om het (soms wat ongezellige) praten met elkaar. Soort bruine kroeg
Als jij nou eens ophoudt er over te zaniken blijft het misschien gezellig hier.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blijf of ga weg maar doe niet iedere keer zo dramatisch aandacht vragen.
Is goed meidquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Blijf of ga weg maar doe niet iedere keer zo dramatisch aandacht vragen.
Als hij geen aandacht vroeg hoefde ik er niet over te zaniken hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij nou eens ophoudt er over te zaniken blijft het misschien gezellig hier.
vlees maar uit vriezer gepakt nu maar was raar lege winkel te zienquote:
het is meer dan de 10e keer ofzo, de wereld draait niet om jouquote:
Snap ik wel, lijkt me ook een rare gewaarwordingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 13:51 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
vlees maar uit vriezer gepakt nu maar was raar lege winkel te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |