quote:
Weleens lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:30 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Same. Erg laat, 3 uurMaar heb de wekker niet gezet, kwam echt amper 30 minuten geleden m'n bed uit
Was echt ff nodig
Jaaa Feli nog, je was plots weg vannachtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
Ik sta weer in de top 20 door mijn DT score![]()
Ja, na de DT was ik behoorlijk moe dus ben ik tijdens de DT maar gaan slapenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jaaa Feli nog, je was plots weg vannacht
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzigquote:
Vlees, brood?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:32 schreef kree het volgende:
Ff uittelllen heb ik genoeg in de vriezer voor tot na maandag?
Jagermeister?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:32 schreef kree het volgende:
Ff uittelllen heb ik genoeg in de vriezer voor tot na maandag?
Bij de little ook lekker hoor die cupjes, mijn broer haalt ze daarquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzig
Gewoon declareren bij je baas!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:33 schreef Leonos het volgende:
[..]
Nieuw filterkoffie apparaat gekocht, cupjes elke dag drinken met thuiswerken is toch te prijzig
Te laatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 12:34 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Bij de little ook lekker hoor die cupjes, mijn broer haalt ze daar
Doe je dat ja?quote:
Brood heb ik genoeg, Kaas nog genoeg 2x magnetron Limoade Ehm mis er eentje dus. Naaaaah heb er zin ff in een loopje ook. Nu maar ff doen, nadat ik een laatste zooi zaks chips weg eetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |